luni, 31 martie 2008

Dupa un somn de 4 ani, primarul face noi promisiuni electorale

5 comentarii:

  1. Vreau si eu :
    - tichete ? nu pot, ca sunt inginer...
    - abonament? nu pot ca am 37 de ani...
    - teren/apartament? nu pot (vezi mai sus) si deja am muncit de mi-am facut propriu apartament proprietate...
    - mici/bere? nu pot, am mai afirmat in cateva randuri sunt la regim cu iarba (verde) si apa plata (singura posibilitatea in care m-as "spurca" ar fi intalnire cu "netomanii" - da' cum carcotashu' - care ma 'nerveaza cateodata :))) - nu-i pe-aproape si nici adeptul intalnirilor, pas!)...
    Deci...mie? ce-mi iese? ochii, aveti dreptate cu totii !! Pe mine, cetatean linistit (deh! vorba vine), care am avut un pic de sansa si mi-am facut una-alta, nu cine stie ce, doar strictu', care-mi platesc impozitu' constiincios, care-si sapa/curata singur cei 25mp de gradinita din spatele blocului (domeniu public, de altfel), care nu sunt profesor, nici pensionar, nici foarte tanar, cu ce ma poate cumpara? Ce oferta ai, domnule (inca) primar, pentru omul obisnuit?
    O acuzi pe madam Schrotter de campanie electorala (prin intermediul "trimisilor") pentru ca s-a intalnit cu cativa cetateni prin cartiere, doar sa-i asculte, nu sa le promita - si va poate confirma oricine a participat la o asemenea intalnire, inclusiv oamenii d-voastra - si d-voastra ce faceti acum?

    P.S.De dormit, da, azi mai dorm si io' pe mine, inca nu mi-am intrat in ritm, da' intr-o zi-doua imi trece, dar d-voastra ce scuza aveti?........ domnilor, ora s-a schimbat abia ieri nu acu' 4 ani! ...desteptarea!...sau mai bine sa-i las asa?

    alt P.S. Nu lucrez si nici nu sunt platit de I.S.
    (cred ca am s-o folosesc ca semnatura de azi inainte ca vad ca se poarta... :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusita caricatura dar si ideea e faina. Oare chiar nu are deloc rusine primarul? Inca ne mai crede prosti? Cu toate pomenile lui catre napastuitii acestui oras va pierde cu brio ! In aer pluteste ultima primavara a dumnealui la Primaria Iasului. O spun multe, foarte, foarte, foarte... multe voci.Intati si pe forumul Ziarului de Iasi al articolului legat de acelasi subiect si o sa vedeti ce mult e iubit primarul Iasiului de cei de la care asteapta votul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici puteti urmari prohodul administratiei conduse de Nichita: http://www.youtube.com/watch?v=BP_04Plj_YI&eurl=http://constantinciofu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa veniti si sa fotografiati echipa primariei care asfalteaza strada Ciurchi chiar daca afara e ploaie mocaneasca. Toarna de zor asfalt pe o strada fara fundatie si dosnica, intre str. Ciurchi si caminele din Tudor, de parca ar fi miine summitul acolo.Incercati sa va grabiti ca termina repede. Eu nu am mai vazut sa se lucreze la Iasi intr-o asemenea viteza. Ce calitate poate fi asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. S-au reluat asfaltarile electorale: in nicolina 1, dupa ce s-a asfaltat complet str. Salciilor in toamna anului trecut, acum s-a trecut deja la plombari. Problema e ca tocmai se toarna asflat pe ploaie... exact ca si in toamna. O sa tina tot de joi pan' mai de-apoi. Va multumim pentru promptitudine domnule Nichita, insa nu e cazul sa mai asteptati voturi de la noi, caci ne-am saturat sa ne luati de prosti. Chiar ne credeti atat de oligofreni? Mult succes in asfaltari, reasflatari si rerererereasfaltari!

    RăspundețiȘtergere