duminică, 12 iulie 2009

O NOUA ADRESA A BLOGULUI


Dragi prieteni,


Iata noua adresa a blogului meu:
http://irina-schrotter.blogspot.com

Vechii prieteni stiu deja, cei noi afla acum: veti gasi aici gandurile, proiectele si opiniile mele pe subiectele care imi atrag atentia, din orice domeniu.

Poate experienta mea recenta in lumea politica, care se adauga experientei indelungate ca manager, ar putea fi utila pentru a intelege mai bine situatia in care ne aflam cu totii, pentru a intui incotro ne indreptam si pentru a descifra scenariile cu care suntem asaltati in permanenta.

Imi pastrez convingerea, in ciuda tuturor dezamagirilor de pana acum, ca implicarea in zona politica a tuturor celor care au energie si viziune este singura sansa de a schimba lucrurile in mai bine.

Irina

8 comentarii:

  1. Bine ai revenit!

    Cu dedicatie pentru tine:
    http://www.youtube.com/watch?v=bTo6wx5Z1nA

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)
    bine te-am regasit!..

    nu reusesc sa intru pe adresa pe care mi-ai trimis-o....

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Irina,
    Spui de mai mult timp ca reprezinti o alternativa, un "altceva" fata de ce vedem pe scena politica. Este timpul sa ne arati in ce consta acest altceva, cu ce te deosebesti de ceilalti si ce aduci nou ca solutii. Eu sint de buna credinta si ti-as oferi credit, numai sa vad ca propui coerent.
    Daniel Neamtu

    RăspundețiȘtergere
  4. pt daniel neamtu,
    cred ca nu ai citit cu atentie postul meu.
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine-ai revenit in online...pana imi adun gandurile (deh! ba criza, ba caldura)...ma mai invart pasiv pe-aici....

    P.S. Cafeaua nu merge pe caldura :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda, deci:
    1. Pentru fostul "ISCHROTTER" actuala Irina Schrotter:
    Ups, reînviaşi virtual?...măi să fie! O primă întrebare:
    DIN TOATĂ PORCĂRIA PRIN CARE AI TRECUT, AI ÎNVĂŢAT CEVA?
    ...deocamdată doar atât şi promit că o să fiu un aprig "căutător de nod în papură", ba mai mult, am să adun toată haita de cârcotaşi aici în ogradă.

    2. Pentru nea Ion că şi el este...MAESTRU:
    Bine te-am găsit aici şi să-ţi trăiască frumuşica!

    3. Pentru pupincuristul lui Tismăneanu, cel ce necontenit ne acuză pe noi românii că suntem antisemiţi:
    TU-VĂ MUMA-N CUR DE 'TELECTUALI CU MELCII VOŞTRI!
    (replica lui Dorel Vişan din filmul Senatorul melcilor)

    4. Pentru încă neapărutul "cel MIC":
    Pe unde umbli hahaleră ce eşti tu hahaleră?

    5. Pentru restu' boborului:
    Mă doare-n başcheţi de voi, deoarece eu mă car pe alte coclauri şi:
    NU VREAU SĂ TRĂIESC BINE!.....VREAU SĂ TRĂIESC NORMAL!

    Deocamdată doar atât. Cu aceeaşi multă prietenie cu speranţa că nu vei mai fi ISCHROTTER amestecată in troaca politicii şi ai să rămâi BRANDUL IRINA SHROTTER, acelaşi anticomunist convins: Diaconu Eusebiu.

    PS1 Dacă Traian Băsescu nu se delimitează în mod evident de zona trădătorului de profesie Theodor Stolojan, nu are absolut nicio şansă
    ....nici el, nici candidatul pe care îl va propune, dacă nu candidează!
    PS2 Uitasem: hihihi

    RăspundețiȘtergere
  7. BUNA IRINA,mie nu mi-a placut niciodata politica de aceea vreau sa te rog altceva:te-am vazut la o emisiune pe antena2 si prezentatoarea te-a intrebat ce faci cu hainele pe care nu le mai porti,ai raspuns"LE DAU",nu vrei sa-mi trimiti si mie ceva,ti-as fi recunoscatoare

    RăspundețiȘtergere