joi, 6 august 2009

GANDURI...DE DIMINEATA


Interesul politic pare a justifica si a permite orice...


Singura competitie valabila pentru politicienii romani este cine pacaleste si cine minte mai frumos...

Nimeni nu pare a fi interesat de soarta acestei tari si de viitorul copiilor pe care ii crestem. Vocile care ar mai fi putut conta tac inlemnite intr-o indiferenta stupefianta.

O singura valoare s-a impus incontestabil in aceasta tara: banii...

Sa fie acesta sfirsitul sau inceputul ... sfarsitului?

4 comentarii:

  1. Cam pesimista dimineata aceasta Irina :)...
    Si eu dupa ultimele lucruri intamplate pe la nivel inalt ( a se citi Ridzi ) m-am cam resemnat, se pare ca indiferent ce partid vine la guvernare, indiferent de varsta acelor reprezentanti naravurile sunt aceleasi...din pacate.
    Nu cred ca e nici sfarsitul si nici inceputul sfarsitului, cred ca ne vom complace inca o perioada buna de timp in asteptarea unui (alt) schimb de generatii....

    RăspundețiȘtergere
  2. "Vocile care ar mai fi putut conta tac inlemnite intr-o indiferenta stupefianta"
    ...nu este indiferenţă, este doar o scârbă cumplită!
    "Sa fie acesta sfirsitul sau inceputul ... sfarsitului?"....nicidecum, este inceputul unui nou început. Este începutul care ne va învăţa pe noi românii că nu trebuie să ne împrumutăm la bancă pentru a ne cumpăra ultimul model de home-cinema, că întâi este necesar să cumpărăm o casă şi după aceea să ne cumpărăm auto 4x4, că întâi trebuie să ne plătim întreţinerea şi după aceea să ne permitem a achiziţiona ultimul tip de telefon! Este începutul care ne va învăţa că verbul A ÎMPRUMUTA trebuie înlocuit cu verbele A MUNCI, A PRODUCE, A VINDE, A ECONOMISI şi că totuşi în orice societate există BOGAŢI şi SĂRACI, bogaţilor sau săracilor netrebuind să le fie ruşine şi frică că sunt bogaţi sau săraci!
    În rest toate bune....
    EU ZÂMBESC ŞI TRĂIESC NORMAL,
    VOI........TRĂIŢI BINE!

    :))))))))))))))

    PS .....nu uita trei lucruri însă:
    1. Hardughia aia de INDEPENDENŢA a ajuns totdeauna în portul de destinaţie!
    2. Personal, totdeauna când am început să mănânc un rahat, l-am mâncat până la capăt chiar dacă mi-era scârbă că nu am tacâmuri şi mă murdăream pe mâini!
    3. Algoritmul rezolvării ferme al oricărei crize, are totdeauna la bază o puternică şi violentă convulsie socială. Mănuşile de catifea nu au ce căuta în acest algoritm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am credinta ca multe se vor schimba in viitorul apropiat. Din pacate, schimbarile nu vor fi vizibile foarte repede, din doua motive: jigodismul a ajuns profesie, si nu avem cu ce sa-l inlocuim prea curand. Tare mi-e teama ca voi iesi la pensie pana voi vedea in Romania un sistem de valori corect.
    Cand am inceput sa-mi scriu blogul, am crezut ca sunt multi ca mine. Ei bine, am constatat ca in afara de cativa "bocitori", marea majoritate nu vad mai departe de gardul pasunii. Oricat ai vrea sa schimbi, daca dai o strigare, nu se aduna mai mult de 1000 in toata tara.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie nu mi-a ramas decit speranta ca se va schimba ceva intr-un viitor pe care insa nu il pot defini...
    realitatea politica pe care am cunoscut-o eu m-a facut sa am convingerea ca nu se poate intimpla nimic bun pentru tara...
    toti politicienii sunt exact la fel...
    iar cei tineri sunt chiar mai agresivi in dorinta lor de capatuiala cu orice pret...

    RăspundețiȘtergere