miercuri, 12 august 2009

GINDURI.....DE SEARA

Lucrurile se complica?...sau mi se pare mie?

Situatia se agraveaza din ce in ce mai tare?.....

Scenariile de pina acum par a fi rasturnate precum carul cel mare....de buturuga cea mica...

Cine vor fi urmatorii sacificati?...

Si acum m-am referit doar la politicieni....pentru ca noi, cei multi ,demult nu mai contam in aceasta ecuatie....

Nu sunt trista...poate doar un pic prea realista....

:)))

26 de comentarii:

  1. Doar ca parere personala : cred ca te afecteaza criza...

    Ne mintin singuri doar pentru a da bine la curtea UE si la FMI. Rapoartele sunt umflate si "actualii" nu vor sa recunoasca ca avem probleme. Gunoiul e sub pres.
    Ce mai conteaza cine e sacrificat: Ridzi sau Udrea (sorry!) posibil si altii? Chiar nu conteaza. Daca decapitarea (mediatica in prima faza) lor ar ajuta la ceva....
    Nimeni nu vine cu solutie.idee salvatoare, nimeni nu e capabil sa se urce pe calul alb si sa devina "salvattore della Patria !" . Din pacate n-avem oameni valorosi. ..sau avem...dar au prea mult bun simt...!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Următoarea este Nuţi Udrea, dacă nu se sparge alianţa la guvernare (lucru imposibil deoarece în preajma unei campanii ce-o să fie de-o încrâncenare cumplită nimeni nu poate renunţa la sursele de venit şi la sursele de informaţii) sau dacă în imediatul viitor nu apare un email de-al fătălăului ăla de Orban către o terţă persoană prin care să ceară în mod expres "executarea lui Udrea". Oricum acum se caută intens o copie a unei casete video (pe original, cică fătălăul ar fi dat juma' de milion ca să nu fie scuipată pe piaţă) care are înregistrat pe ea filmul cu titlul: CUM SE CHINUIE UN FĂTĂLĂU BEAT SĂ ÎMPĂNEZE O PĂSĂRICĂ!
    Sper că dobitocii de consilieri ai Febleţei să cunoască noţiunea de recuzare a unei comisii şi să ştie s-o pună în aplicare!....lucru puţin probabil, dacă aceştia sunt de teapa acviloiului Cristian Preda (când te uiţi la bârna lui coroiată ai spune că este evreu, dar este o imposibil acest lucru, deoarece asemenea creatură dobitoacă nu poate aparţine unei naţii care a dat omenirii grămezi de minţi iluminate!
    Oricum, cine crede că dacă marinarul candidează are vreo şansă să nu câştige este ori autist socio-politic ori prostălan de-a binelea!
    Zvonul care a fost lansat din laboratoatele rozalii ale PSD-ului precum că temperatura relaţiei Febleţe-Marinar este pe o curbă a cărei primă derivată este negativă nu corespunde realităţii!
    Acestea sunt ultimile bârfe din oraşul Miticilor!
    Să trăiţi bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat deci bag un PS:
    Bre stăpâna blogului, dupe câte le văz io, ai început să ai gânduri....ai gânduri dimineaţa, ai gânduri seara.....hihihi bre n-auzi nu mai gândi atâta că năvălesc migrenele peste matale ce eşti tu matale.IO D-AIA NU GÂNDESC! IO DOAR MUNCESC!
    Cu aceeaşi prietenie adevărată şi nealterată precum alimentele de la Carrefour acelaşi dement radical anticomunist!
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Gandul meu de seara:

    Azi dupa-amiaza, la Spitalul Sf.Spiridon din Iasi una dintre asistente NU a "primit" pe motiv ca:
    - " Nu, multumesc, nu mi se pare normal sa primesc vreu supliment, eu muncesc din placere, iau salariu pentru ceea ce fac, sunt fericita si multumita... Nu insistati...va rog frumos...va multumesc..."

    MOT-A-MOT!!!

    Am ramas perplex, cu bancnota in buzunar.
    Am asteptat 20 de ani un asemenea moment.

    Voi reveni in curand cu un alt moment exceptional. Dupa alti 20 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioaniiiiiii, scoal' bre n-auzi de te-nvârte pi şialaltă parti, că ai înşeput a vorghi prin somn!
    Hihihi

    PS
    Pentru cei ce tot încearcă să posteze sub id-ul meu, vă doresc să fiţi sănătoşi până ce ne-om întâlniiiiii, că după ce ne-om întâlniiiii mai vedem noi ce-o fiiiiii, pe unde-o fiiiiiii şi cum o fiiiiiiiii! (că se-ntâlnesc ei munţii, d-apoi americanii cu românii) Oricum mai puneţi ochii pe cărţi şi mai citiţi
    ..........muuuuuuuuult, foarte mult, agramaţi la caracter ce sunteţi voi agramaţi !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ...cu bancnota? doar cu una...pai de aia...:)))))))..si sigur nu era euroi...
    ..da', sper sa-ti fi revenit intre timp sau vorba lu' ala de mai sus, te-ai trezit :)))

    Sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel de sus către Cel de jos, iaca nah răspunsul meu, de la Alexandru Rusu citire:

    Întrebare:
    Ce e mică, la vreo 50 de ani, pe 4 roţi, două mari şi două mici, cerând bani?
    Raspuns:
    O femeie în scaun cu rotile, cersind 1000 de lei în fata Palatului Culturii din Iasi, ca să îsi poată cumpăra un pansament, să mai trăiască încă o zi din viaţa asta mizeră.

    SĂ TRĂIŢI BINE!

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi nu v-am mai scris de mult, am dat peste F4R unde si altcineva s-a trezit. Si sunt deacord cu ea.
    http://fight4romania.com/index.php?option=com_content&view=article&id=47:refuz&catid=47:observatii&Itemid=444

    Cititi Doamna Schrotter si veti vedea...
    Nu cer sa publicati daca nu vreti, dar cititi.

    Cu deosebit respect,
    Gabriel.


    "De azi refuz sa mai platesc impozite, refuz sa mai am carte de munca in acest stat guvernat de oameni incapabili, corupti, needucati, care nu au in vedere decat propriul interes. Refuz sa mai finantez politicieni imbecili si amante care sfideaza o tara intreaga. Nu as avea nimic impotriva doamnelor apropiate presedintelui tarii, dar cand ele beneficiaza de bugete de milioane de euro printre care sunt si banii mei, banii parintilor mei, banii angajatilor mei, am o mare problema. E un blowjob mult prea scump! Refuz sa mai platesc taxe la stat – de ani de zile platesc sute de milioane de lei impozite pentru un stat care nu ma sprijina in nici un fel..platesc zeci de milioane pentru Sanatate, desi sunt constienta ca daca voi ajunge vreodata intr-un spital din Romania, voi fi tratata mizerabil. De ani de zile, refuz sa ma mai uit la televizor, mi-e greata de politicienii romani, nu ma duc la vot pentru ca nu am pe cine sa votez, imi vine sa vomit cand vad panourile publicitare din campanii electorale gen "noua ne pasa de Dumneavoastra" , refuz chiar si sa ma plang, pentru ca sunt mult prea ocupata sa imi castig existenta – cu toate acestea, cand se apropie data de 25 a lunii, in mod mecanic ma impacientez sa fac rost de banii care trebuie platiti la stat, pentru ca, nu-i asa?- cu statul nu te joci.
    Dar iata ca suntem in plina criza, iata ca pentru prima data nu am reusit sa platesc taxele la stat si mi-au fost blocate conturile! Si asta m-a ajutat sa ma trezesc, am deschis ochii, m-am uitat in jurul meu cu atentie, am pus intrebari, am deschis televizorul pentru prima oara in ani de zile…si ce am vazut?
    EBA si Becali ma reprezinta in Parlamentul European, Elena Udrea beneficiaza de bugete de milioane de Euro de care dispune cum o taie capul, doamna Ridzi arunca 86 milioane de Euro pe o telecabina cand exista orase in Romania care nu au nici macar un spital de Doamne Ajuta, domnul Patriciu vinde Petromidia pentru cateva miliarde din care sunt curioasa daca plateste vreo taxa la stat… jocuri politice murdare, politicieni corupti si curve, haos total,o tara vanduta pe nimic de niste agramati care nu si-au vazut decat propriul interes – macar daca ar fi vandut-o scump!, investitori straini care efectiv nu au cu cine discuta in Romania si se lupta cu morile de vant…si toti oamenii de calitate pe care ii cunosc stau cu capul bagat in nisip…l-am avut si eu, pana astazi- dar am realizat ca oricat de multi bani as face, oricate tari as vizita, oricate carti as citi, oricat as incerca sa nu ma las afectata, at the end of the day, traiesc tot aici si tactica strutului imi va face mai mult rau pe termen lung decat daca m-as implica acum.
    Nu se mai poate asa! Enough is enough! Romania nu este doar o tara de hoti, de agramati, de curve, de parveniti, de oameni fara balls si fara coloana vertebrala . ....................
    Ajunge!
    Haideti sa ne trezim!

    Daca ati citit pana aici, chiar va rog sa cititi tot aici:
    http://fight4romania.com/index.php?option=com_content&view=article&id=47:refuz&catid=47:observatii&Itemid=444
    Autor : Carmen Camelia Ciubota

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă înşel eu sau e cam mare agitaţia în târgul Ieşilor? Tocmai a mai pus botu' un nătărău' la vrăjeala şi promisiunile PD-L-ului?
    Oare de ce nu înţelege o dată tot românul că indivizi de teapa lui Stolojan şi altor farisei liberalo-democrato-trădători au făcut din PD un partid de mincinoşi şi oameni fără de cuvânt care în afara de interesul lor personal nu-i interesează nimic!
    Hihihi a murit Simirad PSD-istul, trăiască Simirad PD-istul!
    Hihihi, mare ţi-e vaporul Marinare şi ali dracu de curvili dracului ce e ele curvi la caracter au năvălit toate pe punte!
    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  10. Bre Gabriele, matale ai apucături evident patriciene....bag seama că-ţi place să tragi din trabuc! Ia-te de cine vrei matale... şi de EBA şi de Jijic, dar bre, nu te lua de febleţea mea că devin veolent!
    Hihihi

    PS Doamna stăpână a blogului, nişte gânduri ceva?
    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara si trebuie sa recunoc ca sunt placut surprinsa de reaparitia dvs pe blog! Va transmit salutarile mele calduroae din Bucuresti si, de asta data, inafara de involburata lume a presei. Mi as permite sa sugerez ca ceea ce ati observat domnia voastra, fenomenul de rasturnare a scenariilor sunt, din punctul meu de vedere, o rotire a diverselor scenrii pe care unii sau altii ni le servesc de dimineaţa pana seara. E un fenomen extrem de amplu, complicat, înţeles doar de unii. Dar care, pe cetateanul de rand, si dau exemplul tinerei care ii cauta de lucru disperata pe blogul domniei voastre ii obosesc. Toti ne au adus la aceasta stare de maxima oboseala si lehamite. Sau poate ca noi insine, prin indiferenţa noastră i-am lasat sa ne trateze asa. Cu maxim dispret. BNu voi incepe cu clasicile lacramatii gen ineistenta unei societati civile sau teorii deigur corecte teoretic, dar cam greu de pus in practica in zilele noastre. Sper sa nu incasez "scatoalce" de la "cel cu tastele" sau de la Stafan Junior. Intentia mea nu a fost de a polemiza, ci de a va saluta. Si apropos! Felicit pe aceasta cale pe un fost coleg de breasla, Stefan Susai pentru lansarea cartii sale la Iasi. Stiu ca a fost un adevarat fan si sustinator al domniei votre in campania dvs electorala de la Iasi. Regret ca nu am putut participa.Poate la viitoarea lansare.Cu repect.G.C.

    RăspundețiȘtergere
  12. imi face placere reintilnirea...asa cum imi facea intotdeauna placere sa polemizam in diversele ocazii care ne-au facut sa ne intilnim...
    pe blog din pacate nu sunt foarte activa...poate in curind insa voi reveni...
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Wooooooow ....vă trezirăţi? ......făcurăţi ochişori?.....vă mănânca buricuţile deştelor ş-aţi început să clempăniţi la taste! V-aaaaaaam prins vrăjitorilor! Doar v-am spus că stau cu ochii pe voi precum pe butelie!
    Hihihi

    PS1 @Gabi.
    Bre Gabi, matale te pui la mintea unui dement?
    ....adică la mintea mea?
    :))))))))

    PS2 @Ştefan cel Mic.
    Bre Ştefane, pe unde ştefăneşti?.....sau te-ai dat cu mogulii?
    :))))))))

    PS3 @Stăpâna blogului.
    Din afirmaţia "nu sunt foarte activa" să înţelegem că sunteţi pasivă? Io, sincer, zic să nu mai revii matali! Şezi acolo cuminţică pe funduleţu' lu' matale, că-i mai ghini! Apele-s volburate rău şi tare mi-e că o să iasă iar mâlul cel negru şi puturos la suprafaţă! Sau ti pomeni că iar ţi s-o fi făcut di lături şi porcăială politică?
    :)))))))))

    Ultimul PS
    Ăla mic, însorit ca mine, mucalit ca ta'su şi cu urechi muzicale, mai ştie careva ceva de el?...sau te pomeni că l-a pocnit şi pe ăla pasivitatea fix în şezut şi tace precum melcu'?

    Un primar către marinar

    Chiar dacă-s deja bătrân
    Nu mai stau cu mâna-n sân
    Şi fiindcă-i democraţie
    Mai fac câte-o poezie
    Astăzi multe am învăţat
    Din lecţia ce aţi predat
    Vom iesi din criza-ncet
    Fără bani de la buget
    Munca va fi iarăşi cheia
    Şi ca să nu-mi pierd ideea
    Unii au fonduri, au de toate
    Alţii n-au că nu se poate
    Unii îşi cam fac valiza
    Noi rămânem tot cu criza!

    hihihi
    (asta-i semnătura, că mi-e lene să mă autentific)

    RăspundețiȘtergere
  14. Io' scatoalce ? Nu ma caracterizeaza ! Sunt pacifist din cate ma cunosc !!! Ai gresit andrisantul :)))) . "Ala cu tastele" (baiat bun de altfel :) ) ...el e responsabil cu "analiza gramaticala", indiferent de zici de bine sau de rau ! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Pacificator, pace, pacifist? Juniorule mă bagi la idei! O dată pe vremuri, când eram şi eu mai tinerel şi teribil de pacifist, vreo doi, trei ani m-am angajat pacificator......când două tabere se încăierau rău, mă duceam cu o Scurtă Nr2 şi-i pacificam! Îi pacificam până se lăsa peste ei o pace şi-o linişte de nici musca nu se auzea!
    Hihihi

    PS Bre moldovenilor, îl votaţi pe marinar sau iar puneţi botu' la vrăjeli nichitiene? Am auzit că deja v-a pus dop la apa caldă.....vă spălaţi pe dinţi doar cu apă rece!
    Hihihi

    HAI SĂ TRĂIŢI BINE!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nope, doar vechituri, istorii strâmbe scrise de istorici strâmbi! Oricum rămâne aşa cum ne-am înţeles: adresa din buletinul marinarului rămâne neschimbată....DEALUL COTROCENILOR UNDE CUCUL CÂNTĂ ŞI PĂSĂRICILE CIRIPESC!
    :)))))))

    PS Bre n-auzi, când ajungi "acolo", ia o piatră-n gură şi du-te să te strâmbi la ăia din garda regală....poate tu scapi nepălmuit!

    Iaca ştire haioasă:
    Un soldat din Garda Reginei Angliei a fost filmat într-un moment inedit: acesta s-a pierdut cu firea după ce a fost batjocorit de un turist şi i-a tras acestuia o palmă după ceafă. Membrii Gărzii Regale sunt cunoscuţi pentru starea lor impasibilă din timpul serviciului: ei nu râd, nu vorbesc şi nu fac gesturi în afara "programului". Din când în când însă, şi nervii lor mai cedează. Soldatul a răbufnit după ce studentul columbian Nick Ibarra a mărşăluit alături de el, râzând, lângă St. James Palace. Gardianul a rămas în spatele turistului şi i-a tras o palmă după ceafă. Soldatul, aflat în timpul serviciului în afara palatului din centrul Londrei, purta tradiţionala "căciulă de urs" şi purta o puşcă SA80 cu baionetă. Prietena lui Ibarra Suzanne Cadosh, care a filmat incidentul, a declarat că de multe ori oamenii fac tot felul de feţe la gardieni şi mărşăluiesc alături de ei.
    "Dar, în mod evident, acestui soldat nu i s-a părut amuzant. Îl înţeleg pe soldat, dar a fost destul de înfricoşător", a precizat Cadosh.

    http://www.youtube.com/watch?v=IUE1LF58Hh4

    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  17. @anonim-stim-noi-cine : am centrala proprie - sic! :D
    Pe dom' primar tre' sa-l mai suport cativa ani...Asta e!
    Cat despre "marinel"...proaste decizii in ultima vreme, desi tot ce s-a intamplat ieri (coalitia/guvernul s-a spart!). Ba am previzionat pe undeva inca de acum cateva luni (nu chiar io' ci mama Omida din mine :)) ). Ba am aproximat si perioada :)) . Da' mie mi s-a facut lehamite de toti...Si lehamitea si implicit dezgustul fata de TOTI politicienii e la moda acum in RO. Tinde sa devina fenomen national...

    RăspundețiȘtergere
  18. @ ăl mic
    "Cat despre "marinel"...proaste decizii in ultima vreme"

    ....la afirmaţia ta răspund astfel:
    - APARENŢELE ÎNŞEALĂ TOTDEAUNA!
    sau
    - PÂNĂ NU HOP, SĂRI GARDUL, N-AI DE UNDE ŞTI PE UNDE-I LEOPARDUL!
    sau
    - PÂNĂ FUSTA N-O DEZBRACĂ, NU ŞTII SIGUR DACĂ-I EPILATĂ!
    hihihi

    PS Woooow bogatuleeeeee! Ţi-ai tras centrală?
    ...eu caut doar sobă, că aia veche a inceput să scoată fum precum o zmeoaică supărată!
    hihihi

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi spune si mie cineva cine finanteaza campania lu' Oprescu? Nu de ce, asta stiu. Cine?
    Am un lapsus.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Totusi cred ca nu este lipsit de importanta tabloul general al Romaiei, si as incepe cu o schita plictisitoare, veche, si de unde ni se trag o gramada de ponoase:
    Dupa al doilea razboi mondial, pe tancurile sovietice au venit vajnici roani sovietizati ca Ana Pauker, Vasile Lupu, tatal lui Petre Roman, Silviu Brucan, Barladeanu si o gramada de altii + serviciile de informatii sovietice
    Se desfiinteaza siguranta nationala si se infiinteaza securitatea romana puternic infiltrata de sovietici.
    Gheorghiu Dej se scapa de excesivi ca Ana Pauker, Vasile Lupu si altii care depasisera chiar si masura lui Stalin, precum si de concurenti directi si dizidenti.
    Ceausescu, inlocuindu-l pe Gheorghiu Dej, incepe sa-si faca propria curatenie, incepand cu politrucii, Brucan si Barladeanu trec in spate, cartite, si apoi continua in securitate.
    Creaza o noua generatie de securisti, indoctrinati cu patriotism, nationalism, tara pe primul loc, etc. pe care ii pune sa inceapa curatirea Romaniei de KGB si cartitele sovietice (Iliescu fiind asimilat aici), precum si de dizidentii regimului.
    Daca in anii 1960 sefii erau cu origine sanatoasa si atat!, in anii 1980 sefii erau alesi dintre cei capabili cei care aveau si origine sanatoasa. Tendinta fiind ca politrucii sa fie inlocuiti cu tehnicienii, proces inceput si care evident trebuia sa fie de durata.
    Sionajul romanesc aducea concepte noi de pe piata mondiala, si apoi cu institutele de cercetare romanesti urmau sa fie asimilate si trasate ca linie de partid pentru restructurarea statului. Orice restructurare este dureroasa, fie ca este in comunism sau capitalism, si deranjeaza foarte multe persoane.
    Sefii reprezentantelor din strainatate aveau misiuni de spionaj, contraspionaj si vanarea KGB, cartite, indezirabili, etc.

    RăspundețiȘtergere
  21. Si acuma sa venim inspre perioada contemporana.
    Rezultatul decapitarii regimului ceausist a fost construirea statului modern roman de catre Iliescu, Barladeanu, Brucan si cooptat, in amintirea tatalui sau, Petre Roman.
    Deci Brucan si Barladeanu reformeaza a doua oara Romania.
    Armata trece in mainile lui Militaru, se desfiinteaza securitatea si apoi se infiinteaza SRI, unde sunt transferati `cei care merita` din securitatea desfiintata + un aport de cadre proaspete.
    Astfel armata este infiltrata prin grija lui Militaru si SRI prin grija celor 4 mai sus amintiti.
    Ulterior, Iliescu constata ca Petre Roman nu este chiar tatal sau si ii aranjeaza mineriada care il debarca si apoi distrugerea PD-ului. PD-ul in cadere libera, a fost recuperat apoi de Basescu, dar fara Petre Roman.
    In timpul primelor mandate a lui Iliescu se ridica Voiculescu, fost sef al Crescentului si Patriciu care recupereaza si palmeaza creantele Romaniei din Libia, adica de la Gadafi (asta inseamna o anumita ramura a securitatii) si Vantu.
    Patriciu primeste gratis si Petromidia.
    Mandatul lui Constantinescu este remarcabil prin faptul ca Romania a fost sforarita de Iliescu, Ciorbea dat in cap prin intermediul lui Basescu, economia in cadere libera cu sindicatele sforarite de Iliescu, cu greu stabilizata de Isarescu, si cand Constantinescu vrea si el sa zica ceva, se trezeste cu fiusau in mijlocul `tigaretei` asa ca trece la turism prezidential invins de sistem.
    Se trec la datoria publica 3000 de miliarde de lei (si leul era mai tare ca acuma) furate de politicieni si magnatii Romaniei (ii regasim pe Voiculescu, Patriciu si Vantu cu toata fauna din jurul lor)
    Asa ca in 2000 Iliescu are cale libera spre al treilea mandat, si PSD la guvern: trai pe vatrai!
    Asa ca e timpul sa ne scapam de greutati: adica de siderurgie, de petrol si gaze de BCR si importul de gaze prin intermediar.
    In acest timp, Basescu recupereaza PD ul si-i opreste caderea.

    RăspundețiȘtergere
  22. 2004-2008 Basescu presdinte cu un partid de 7% si Patriciu conduce guvernul prin oamenii de paie ai PNL. Jaful din timpul lui Nastase a fost minor (al unui politruc) fata de cel din timpul lui Patriciu (un tehnician) incununandu-se cu instrainarea completa a petrolului si gazului incluzand si rezervele din Marea Neagra
    Patriciu vinde Petromidia la Kaz Munai Gaz societate in mana tehnicienilor KGB, si mai nou isi muta banii in Georgia, cumparand o Banca in Georgia, (dupa infiltrarea ruseasca de anul trecut).
    Pana la urma Iliescu si Patriciu se inteleg foarte bine, KGB fiind unul din punctele comune, la fel si PSD cu PNL..
    In aceasta perioada s-a ajuns ca mita pentru jaf sa fie data din bani guvernamentali, prin legi speciale (salarii si pensii nesimtite).
    In 2009 avem o varza guvernamentala, din punct de vedere restructurarea statului PSD fiind numai cu contrele, dar la propriile buzunare se inteleg perfect, un Basescu care nu poate da mana cu Iliescu si Patriciu (Basescu ii vana pe cei ca cei doi in perioada ceausista), un handshake Iliescu – Patriciu si o triada Voiculescu – Patriciu – Vantu, o isterie generala cauzata de faptul ca acuma Basescu, daca ar castiga prezidentialele ar avea in spate un partid de peste 40% si ar putea face un guvern care sa tunda triada si sa-l pensioneze pe Iliescu.
    Totusi se pare ca a inceput curatenia in SRI! Si in consecinta ne trzim cu o gramada de petarde pe piata, spre deliciul presei.
    Atat triada cat si Iliescu au nevoie de o eliminare a lui Basescu, ca reprezentant al celor care ii vanau pe KGB-isti, si de consolidarea puterii personale adjudecandu-si institutiile statului si punand oameni de paie in functiile reprezentative, punand tehnicieni loiali in pozitiile executive si astfel capturand definitiv populatia romaniei.
    Pana la urma agitatia este pentru ca inca nu s-a impartit satisfacator puterea.
    Iliescu prin exercitarea subterana si prin influenta a puterii in stat a implicat seviciile secrete si justitia in lupta pentru putere. Practic a deturnat institutiile statului de la obiectul lor de activitate, astfel incat avem de a face cu o Romanie destructurata in care fiecare bugetar este platit ca sa nu isi execute fisa postului.

    RăspundețiȘtergere
  23. La prezidentiale avem de ales (ca persoane) intre reprezentanti ai KGB prin papusile lor (Geoana, Antonescu, Oprescu) si ai securistatii: asta la 20 de ani de la desfiintarea securitati si infiintarea SRI.
    In realitate avem de ales intre curatirea serviciilor secrete + oprirea jafului + restructurarea institutiilor statului si predarea statului infiltrarilor straine + triadei formate anul acesta.
    Orice am incerca sa facem, pana nu castiga una din tabere printr-o victorie romana (vae victis), statul roman nu va avea o traiectorie previzibila.
    De aceea, in realitate, se poarta un razboi, nu alegeri prezidentiale, in care serviciile secrete, justitia, institutiile statului, sindicatele si media sunt combatante si cam toata lumea se asteapta la o pace romana. De aceea si societatea civila este radicalizata.
    Acuma ceea ce avem de facut este sa intelegem situatia reala, nu imaginea servita pe tava, si sa optam prin vot. Iar apoi sa ne punem pe munca sa reconstruim tara din ruinele de dupa razboi.
    Sa avem grije ca pacea sa fie de tip roman, si sa iesim din zona conflagratiei (care dureaza de 20 de ani). Daca nu ne convine pacea, sa plecam si sa ne vedem de viata noastra pe alte meleaguri.
    Istoria Romaniei am invatat-o ca fiind o succesiune remarcabila ca : Burebista, pauza, Decebal, pauza, Mircea cel Batran, pauza, Vlad Tepes si Stefan cel Mare, pauza, Cuza, pauza, Rgele Carol si Ferdinand, pauza, pauza, pauza.....
    De fapt ar fi descrisa mult mai amanuntit de un sir lung de tradari, care ar umple pauzele. Se pare ca turcii au adus fanariotii pentru ca nu se alegeau decat cu avansul la domnie; cand sa isi ia tributul se trezeau ca domnitorul in functie tocmai fusese ucis de un `bun prieten` si iarasi luau un avans plantand un nou domnitor.
    Si nu uitati ca o colaborare stransa PSD + PNL ne-a adus in `under investment grade` sau `junk`; concluziile le trageti singuri.

    RăspundețiȘtergere
  24. draga lucian,
    habar n-am cine esti..dar iti multumesc mult!!
    pacat ca nu ma pricep sa impinzesc peste tot postarile tale...dar macar fiului meu i le voi arata!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. @ domnu' cu trabucu' şi doamna cu blogu'

    Cum le spui dumneata, să tot stai s-asculţi; ca dumneata, bobocule, mai rar cineva......
    (Conu Iancu Caragiale - Conu Leonida faţă-n faţă cu reacţiunea.)

    Ce spuneţi matale bobocule "e" istorii, goange şi alte bârfe. Realitatea este alta bobocule şi se reduce la:
    1. războiul dintre securiştii lui Băsescu şi securiştii ceilalţi!
    şi la:
    2. cine intră anul viitor la bulău, mititica, puşcărie: Patriciu pentru tărăşenia cu Insula şerpilor sau Băsescu pentru flotă!

    Adicălea....furtuna nu vine de la ruşi (de unde au venit înaintaşii domnului Tismăneanu şi ai doamnei Mungiu) ci de pe marea cea mare!

    Să trăiţi în continuare bine că eu trăiesc normal!
    :))))))))))
    PS (pervers şi nesimţit)
    Totdeauna şi vorbele costă!
    PS (retorico-filosofico-telectual)
    Dacă tăceaţi filosofi rămâneaţi!....şi tu Lucian şi tu stăpâna blogului!
    PS (băşcălios)
    Te văzui la Naşul Moraru bre stăpâna blogului! Te văzui şi gândii: Toate doamne şi toate trei! Doamna Tatoiu ce mai face? Mai vinde Oriflame? Dar doamna Dilă ce mai face? Mai bea tot sec şi fără gheaţă? Dar dumneavoastră doamnă ce mai faceţi? Iar vă mânâncă-n cur de mocirlă şi lături?...sau a dat şeful adunarea cu sirena de la vapor?
    PS (pentru alegători)
    Staţi liniştiţi, rămâne cum s-a stabilit!
    PS (pentru Maestru)
    Lasă bre numărul că mi-am pierdut memoria cu tot cu tilifon!
    PS (pentru ăl' Mic)
    Căt o fi viaţa de grea, tot mai bine-n
    ....străinătate!
    PS(cu dedicaţie)
    http://www.youtube.com/watch?v=9am8afKM75E
    adicălea: era târziu şi era toamnă sau out of the crowd!

    RăspundețiȘtergere