sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Cit ne va tine binele?


Parca a fost altceva anul acesta de 24 ianuarie. Mi-a placut mai mult decit alta data.

A fost un aer mai normal, mai relaxat. A fost mai putin festivism si mai multa sarbatoare veritabila. A fost mai putin despre politica si mai mult despre ieseni.

Probabil a contat ca sintem dupa alegeri, cind pasiunile politice s-au mai consumat. Anul trecut a fost neplacut de-a binelea, pentru ca multimea prezenta in Piata Unirii a fost impartita in mai multe insule politice.

Probabil a contat ca, acum, in coalitia guvernamentala intra majoritatea celor cu reprezentare politica semnificativa.

Trag speranta ca a contat si ce doresc oamenii, care s-au saturat sa vada toata ziua harta politica. Acum lumea chiar s-a simtit bine in oras.

Apoi, sa nu uitam ca traim momente grele, si vin vremuri si mai grele. O alta panarama politica in vazul lumii ar fi fost de prost gust.

Poate a contat si experienta americana. Statele Unite au dat o lectie de solidaritate, de decenta si de bucurie naturala in momentul instalarii lui Barack Obama.

Putem avea oare sperante ca pe viitor lucrurile vor fi mai linistite? Tare mi-ar place sa cred asta. Voi ce credeti?

Irina

6 comentarii:

  1. Woooow ce bine-i statea lui Basescu langa Oprishan cu esharfele tricolore la gat....dementzialllllllllll !!!!
    In rest nimic nou pe frontul romanesc in afara faptului ca PSD shi-a cumparat urs....cum e vreun eveniment important cum pac apare Geoana cu ursul de lantz....il pune sa dea onorul la drapel, sa mormaie un discurs insipid sa depuna o coroana de flori shi dupa aceea il trimite inapoi la cushca in dealul Cotrocenilor!
    Cred ca socrul mare Hrebe rade de se tavaleshte !!!!!

    Bleaaaaaaaaaaaah

    CE MARINAR A FOST
    shi
    CE PRESHEDINTE A AJUNS !


    PS

    N-O FI BINELE DIN'NAINTEA RAULUI?

    RăspundețiȘtergere
  2. poate da, poate nu....
    poate afirma cineva cu siguranta cum va fi???....

    un lucru devine insa din ce in ce mai clar:
    poltica in afara realitatii nu cred ca se mai poate face!...
    si din pacate vremurile par sa oblige la unele compromisuri care in urma cu doar citeva luni pareau de neconceput...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur ca am participat, ba te-am si vazut, am incercat sa ajung mai aproape..nu se putea, stii bine.. :). Dar mi-ai placut ca pareai intr-o foarte buna dispozitie si agitata si parca vroiai sa vorbesti cu toata lumea odata (cel putin de la distanta de la care te zaream - si sper sa nu te fi confundat, de fapt nici nu aveam cu cine altcineva :)) ) !!
    Chiar am facut rabat de inclinatiile mele politice si n-am ezitat de a ma saluta cu d-nul Vanghelie!! Oamenii politici existenti la eveniment au incercat sa lase deoparte ambitiile personale si interesele de grup si sa faca un apel la solidaritate si uniune!! (oare unde si cand am mai auzit asta???).
    Multe baloane , multe steaguri, spatiul cam stramt, lumea ar fi vrut sa vada mai mult, mai bine;cei mai norocosi au avut sansa. Ba chiar un hatru spunea: "-mai bine ar face festivitatile pe stadion sa vada toata lumea" / "..îhî", completez io', "...si eventual sa aterizeze cu elicopterul la centrul terenului...."

    RăspundețiȘtergere
  4. din pacate m-ai confundat...
    nu am fost prezenta la manifestari, le-am vazut la televizor....
    :(

    RăspundețiȘtergere
  5. incredibil !!!...pana si eu sa te fi confundat?..asta spune multe....printre altele, mult mai importante, inseamna ca mi-a slabit vederea...:((

    RăspundețiȘtergere
  6. draga stefan jr.,
    exista cineva in pdl care se tunde exact ca mine, se imbraca doar in pantaloni- ca mine,....
    dar cu care nu am nici o legatura....
    intotdeauna am considerat ca a fi copiat e un mare compliment..:)))
    dar ea e copia doar....

    deci: nu am fost acolo pentru ca nu fac parte dintre cei care tin cu tot dinadinsul sa apara ca paduchele in frunte
    nu e nevoie sa demonstrez nimanui nimic
    si nu am obiceiul sa ma duc undeva unde nu am fost invitata...(dimpotriva- foarte putini sunt cei care se pot lauda ca am raspuns invitatiei lor...)

    dar ma voi gindi foarte serios la aceasta confuzie pe care nu esti primul care o face!!....;)))

    RăspundețiȘtergere