luni, 12 ianuarie 2009

DORMITI LINISTITI, PARTIDUL VEGHEAZA!...

Politica se ghideaza dupa legi paradoxale - aceasta era una din concluziile scurtei mele experiente politice.

Fiecare zi care trece confirma aceasta afirmatie - lasandu-ne tot mai nedumeriti (ca sa fiu blanda) in fata unor situatii foarte putin transparente pentru noi.

Asa muritori de rand cum suntem, indiferenti sau neinteresati de marile incurcaturi din inaltele sfere de influenta, suntem totusi uneori trasi de maneca de situatii hilare care ascund cu siguranta secrete bine pazite, de importanta capitala pentru unii dintre cei care ne conduc.

Cum altfel s-ar explica reactia incredibil de puternica si de rapida a PSD-ului care, cu o forta naucitoare si fara precedent, isi loveste propriul ministru vinovat de indisciplina de partid?!!

Nu se dau explicatii, ni se servesc ca de obicei replici ieftine intr-o mascarada care, cu siguranta, ascunde o caracatita cu multiple tentacule.

Iar noi, cei multi si ocupati cu platirea taxelor si supravietuirea in criza, nu mai suntem nici macar batuti pe crestet ca sa avem sentimentul ca apreciaza cineva cumintenia noastra...

E de la sine inteles aproape ca vom merge linistiti la culcare..
PARTIDUL VEGHEAZA!!... PENTRU LINISTEA LOR...
Irina

9 comentarii:

  1. Reactia puternica a partidului se explica ca de obicei prin teama resimtita de cei din interiorul lui de fiecare data cand cineva de acolo ia o decizie fara sa consulte pe toti cei cu putere de decizie.De asemenea si pentru ca evident miscarea aceasta politica nu era in nici un caz in planul pe termen scurt,mediu sau lung al distinsilor membri care au luat pozitie in aceasta chestiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai e cam cum era acu' 20 de ani la PCR. puterea e detinuta de un grup mic...un Birou Politic in care tovarasii se intalnesc intre ei. uneori sunt tabere care se mananca intre ele. si auzim ca X sau Y a fost epurat.acum cel demis nu risca puscaria sau moartea ca pe vremuri, dar mecanismul deciziilor si lupta pt putere se desfasoara cam la fel.
    cel putin vedem ca alegerile din noiembrie nu au insemnat mare lucru(in afara de faptul ca i-au dat Presedintelui ocazia sa numeasca un nou premier). intre votul popular si toate deciziile astea de acum e greu sa gasesti o legatura, sa putem zice ca guvernantii actioneaza in baza unui mandat.
    Cam ce parte din agenda si functiile guvernului s-a hotarat la vot in Noiembrie?

    RăspundețiȘtergere
  3. "Ce oameni, ce caractere" ... mon cher ...

    RăspundețiȘtergere
  4. De vreo 4-5 zile mi-am propus sa scriu depre plutonul de artilerie grea si tunurile cu care-si petrec timpul in perioada stagiului militar.
    Tot nu am timp....omul de rand mai si munceste pentru a-si putea intretine familia.
    Ideea ar fi:
    Ce avem noi acum la guvernare, este plutonul de artilerie. Antrenamentele s-au facut cu obuze umplute cu apa chioara. Acuma au ajuns pe front....si incarca baietii astia la ghiulele....si trag cu tunul de rascolesc Romania.
    Precum soldatii, au o nepasare in fata suferintei celor loviti, victime vizate sau colaterale, o bagare de p...icioare de ne inspaimanta!
    Pur si simplu asa pe fata, sar la gatul oricarui om care incearca sa faca ceva bun.
    Recunosc prin faptele lor ca sunt niste hoti ordinari care vor sa stearga urmele. Atat.
    Ce politica? Ce onoare?....Hotie si OMERTA!

    Mai mult am sa scriu (sper) sambata.

    RăspundețiȘtergere
  5. timpul e foarte pretios...mai ales in aceasta perioada..
    implicarea noastra a tuturor in aceaste momente e si mai importanta...
    faptul ca suntem in continuare atenti si sanctionam comportamentul politicienilor e singura arma pe care o avem...
    cu cit ne vom aduna mai multi,cu atit le va fi mai greu sa ne ignore...

    asa ca nu pot fi decit bucuroasa ca veniti cu idei si comentarii in sprijinul micilor semnale de alarma trase pe acest blog
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Lispeste cineva!! Ce a patit Carcotasul? Unde e ? Si el? Si Stefan JR? Si Carcotasul vesel? Au dat bir cu fugitii? Au demisionat si ei, la fel ca politicienii nostri? Sau nu s-au dezmeticit dupa revelion? Sa ii trezeasca cineva!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. "Cînd trupele coaliţiei antinapoleoniene au înconjurat garda imperială şi au propus ostaşilor să se predea, cătanele arse în toate războaiele Corsicanului, de la Gizeh la Austerlitz şi de la Moscova la Waterloo, au strigat în cor „merde!!!“. Mai apoi, istoricii pudici au schimbat acest cuvînt plin de eroism galic în platitudinea „garda moare, dar nu se predă!“. Şi aşa a rămas" - copy-paste dintr-o editie mai veche a Monitorului de Neamt.

    ..sau vorbele lu' Margelatu': "Buzaaa!! "/Sunt aici!!"

    Jr e aici,...n-am dezertat, n-am murit..deh! si-ar dori poate unii..dar nu ...mai avem treaba. Implicarea in alte proiecte, dar si faptul ca "astia" ne-au luat de proaspeti la inceput de an face ca prezenta mea pe aici sa fie un pic mai rara. Da' imi revin io' !!
    Ba si newsletterele ajung cu 24 de ore intarziere de la publicarea articolului.

    Si maestrul e pe-aproape, dar dat fiind ca ieri (14.01) a implinit niste ani, ocazie cu ii urez "Sanatate viata lunga si la multi ani" - na! cam facut-o public - daca tot am fost plin de gafe saptamana asta, ce mai conteaza una... - cred ca a fost cam...ocupat !!

    On topic: pleaca ai nostri, vin ai nostri. Nu tot unul de aceeasi culoare vine? Si cum ierarhiile mi se pare corect sa fie respectate, cre'ca am mai spus asta pe undeva, nu mi se pare sa fi fost ceva neobisnuit. Nu te-ai aliniat politicii partidului, care te-a crescut, ti-a fost si mama si tata, ti-ai facut averea pe spatele lui, protejat fiind de X,Y..pac! out! si sa zica mersi sa scape cu atat.
    Va propun un exercitiu de imaginatie: ii ceri unui furnizor 100m de matase rosie si el iti aduce 50m de matase portocalie. Ce faci? Nu-ti cauti altul?
    Asta e tot !!

    P.S. @IS: Incurcate sunt caile Domnului si relatiile dintre oameni. Alta data o sa ma documentez mai bine inainte de...

    RăspundețiȘtergere
  8. Aspiratii iesene.

    "Votez pe acelasi, trag un pui de somn de 4 ani si visez de mama focului."

    Vise de genul: "Se facea ca mi s-a facut iarasi reducere la abonamentul pe tramvai...sunt fericit si simt ca intineresc...insa tinerii nu voteaza...imbatranesc si dorm..."

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu lipsesc bre, dar inca nu-mi revin din shocul pe care mi l-a administrat monseur Basescu cu aducerea comunishtilor la masa guvernarii!....
    Stau precum proasta-n mijlocul pietzii strigand:
    HAI LA MINE CA-I GRATIS!

    Anul trecut din pacate am avut parte numai de astfel de shocuri
    ...prieteni farisei, oameni pentru care m-am batut cu furie shi care m-au tradat cu o nanshalantza uimitoare bashca niscaiva neregulatzii acute in plan fomilial (acum lucrez intens la crearea unei arme redutabile: MINA ANTI-SOACRA).....mda cam nashpa, dar....deoarece totdeauna exista un dar, am sa fac bine shi am sa revin la ceea ce am fost:
    UN SINGUR PE DRUM, INCALTZAT CU BASHCHETZI SUFERINZI DE ACUTE DURERI!

    Nimic nu poate sa fie mai dureros shi mai deziluzionant decat sa vezi (chiar mercenar fiind) lipsa de scrupule, incoerentza, josnicia shi demagogia unor indivizi de genul celor ce acum ne conduc tzara, de genul celui care precum o loaza nemernica mi-a deturnat votul de dreapta in curtea PSD-ului.
    Uneori chiar daca ai statul de mercenar parca totushi te podideshte o imensa voma cand vezi shi simtzi fatzarnicia umana, lipsa de caracter shi de verticalitate, goana continua shi dementa dupa puterea absoluta de tip putinist!
    Oricum, acum dupa ce am stat in cur shi m-am scarpinat in creshtet precum cimpanzeul Zozo de la zoo, consider, gandindu-ma pretz de ceva ore la nemurirea sufletului, veshnicia matarangii shi
    singuratatea dementzei cred ca n-am de facut in lipsa de altceva decat ca sa improshc cu venin shi laturi aceasta strutzo-camila fesenista in frunte cu marele mincinos shi fara de cuvant conducator al ei!...Am sa va povestesc multe barfe dambovitzene despre tot acest circ...de ce nu a mai fost domnul Stolo prim-ministru, cui ii curg balele dupa Anastasica, cine cu cine shi-o trage pervers ..shi multe, multe ca am o tolba plina shi un vraf de dosare!

    Va sarut dulce pe amigdale!

    PS1 Maestre vezi ca somnul de 4 ani uneori trezeshte nashte monshtrii!
    PS2 Newdada cat o sa ne intalnim o sa-tzi trag un pumn in nas deoarece atunci cand am inchis blogul carcotashului in mod pervers tzi l-ai relocat!
    PS3 Bre Stefane tu cel Mic....tot limonada bei?
    PS4 Auzishi bre doamna stapana a blogului ca natarsaii lui Tziriac dadura-n gard cu avionul?
    PS4-bis (completare la PS4) Nemernici shi neputincioshi sunt barbatzii care atunci cand sunt parasitzi de tarfele pe care le-au scos din mizerie shi le-au facut doamne, nu se bat ca nishte animale turbate pentru ca fii lor sa nu fie incredintzatzi tarfelor spre creshtere!....

    Nu ma autentific deoarece cine ma cunoashte ma shtie!

    hihihi

    RăspundețiȘtergere