miercuri, 11 februarie 2009

NU INTELEG!!...

Multe decizii m-au contrariat in ultimul timp in Romania. Au fost multe situatii in care politicienii au luat masuri '"contra naturii" si m-au facut sa simt un gust foarte amar atunci cind cochetam cu ideea unei implicari serioase in politica...

Unele dintre ele, desi in contradictie totala cu ideologia si doctrina partidelor respective, au reusit totusi sa treaca de filtrul logicii mele, care manifesta in ultimul timp o permeabilitate mai mare, justificata de realitatile economice cu care ne confruntam.

Totusi, o decizie ca aceea de numire a lui Gabriel Oprea in fruntea comisiei de control a SRI din partea PDL ma arunca din nou intr-o stare de perplexitate totala.

Nu am nimic de reprosat d-lui Gabriel Oprea - dimpotriva, gestul de a face un pas inapoi din conducerea MAI atunci cind era pusa in pericol alianta PDL-PSD m-a facut sa remarc ca mai exista si politicieni care nu se agata de functii cu orice pret...

ACUM, INSA, NU INTELEG!!

Am senzatia, subliminal, ca aceasta neputinta de bun simt a mea de a intelege se poate deconta mai rau decit apreciaza consilierii presedintelui, exact la alegerile prezidentiale.

Cineva parca se joaca prea mult cu limitele rabdarii noastre, impingind prea riscant lucrurile peste o bariera dincolo de care nici cei mai deschisi dintre noi nu mai inteleg nimic!!!

Irina

11 comentarii:

  1. ceea ce trebuie sa intelegi este sa-ti faci afacerea profitabila, sa platesti taxe si impozite din care sa se constituie faptic (nu doar scriptic) bugetul; apoi, te rogi ca acesta sa fie cheltuit cu cap si responsabilitate pentru cat ne tine plapuma pe lucruri/lucrari trainice si conform prioritatilor dar totodata cu viziune !
    referitor la politica : ... iar restul ti-l mai spun daca ne intalnim !!!?
    ...ai reusit sa-l intelegi pe ministrul ... si muncii ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar sa intelegi ca domnul C.CIOCAN
    tocmai tzi-a cerut o intalnire, ai inteles?....ca restul, sincer, nu shtiu de ce trebuie sa intzelegi
    !!!!!!....E treaba aia cu BABASESCU ARUNCA O PIATRA-N LAC SHI NOI TOATA TZARA NE ARUNCAM S-O GASIM !

    hihihi (asta in loc de semnatura )

    RăspundețiȘtergere
  3. propo de ce se intampla in politica, si gustul ce ne ramane:
    Stateau ei spermatozoizii plictisiti si adormiti cand deodata se aude "LA ATAAAAAAAC!!!!". Sar in coada, se invartoseaza spre iesire, se imbulzesc sa atace si...se aude un urlet ingrozit "TRADAREEEEE!!!!! SUNTEM PE ESOFAG!!!!"
    Cred ca bancul asta stravechi se potriveste de minune realitatii noastre.
    Stimata IS, nu sunteti singura ce simte gustul asta (amar?), cred ca-l simtim cu totii!

    Gabriel.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place sa cred ca am simtul umorului...
    cu toate astea,nu incerca a doua oara un asemenea comentariu pentru ca s-ar putea sa gusti numai tu din propria-ti gluma!!!...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze,
    In ultimul timp am devenit acid, sarcastic.
    Intr-adevar, nu este un loc pentru refulari, ci pentru discutii serioase, concentrate si la obiect.
    Pacat ca ma las dus de valul de mocirla.
    Am sa postez curat.
    Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba eu mai stapana blogului ashi da voie la acest gen de comentarii deoarece:
    mai bine sa vorbeshti urat gandind frumos decat sa gandeshti urat vorbind frumos
    Shi ca sa intaresc spusele Gabrielului, eu Mihail zic:
    NOI ROMANII AM LUAT O MARE...."AIA ORALA"...ATUNCI CAND BABASESCU A ADUS PSD-ul LA MASA GUVERNARII!

    ...cui nu-i convine ce am scris mai sus sa ma cenzureze sau sa ma reclame la unealta Babasescului
    MORARO-DNA-ul!!!!

    hihihi

    RăspundețiȘtergere
  7. PS:
    De fapt cred ca cel mai bine este sa ma retrag, si sa nu mai aduc comment-uri.
    Chestia asta cu postarile a inceput sa mi se urce la cap, si-mi creeaza fantasmagorii daunatoare.
    Ma cred parca mai destept, mai frumos, mai bogat...de fapt tot un amarat de 'jiner raman.
    Cu scuze pentru deranj si pentru cuvintele urate, ma retrag.

    Gabriel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce trebuie sa intelegeti d-na Irina?
    1. ca in perioada in acre ati fost o sansa pentru politica ieseana, ati facut un pas gresit "coeziune", consilata de "nu stiu cine"- care in fapt s-a dovedit un pas gresit.
    2. Ati indepartat din jurul dvs persoane care va spuneau concret si corect ce se intimpla si ati preferat pe cei "recomandati"- care va spuneau ce doreati sa auziti : dvs, Zobi si Sorin, sau ati lasat o politica ieseana la mina unor oportunisti (si aici sunteti vinovata in fata mea).
    3. Politica este o afacere (exect ca a dvs) cu scop, investitii, mijloace, prognoze, beneficii sau profit (nu numai material) si bineinteles ....retragere (inchidere).
    Pentru mai multe detalii danpreotesoiu@yahoo.com
    Cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  9. v-ati cam suparat pe mine azi cu totii...:(((
    credeam ca putem sa avem si pareri contradictorii fara sa ne suparam...
    poate am reactionat exagerat la postul lui gabriel..:(((...dar nu a fost nici cu rautate si nici cu suparare...
    m-a mirat doar...
    poate e cazul sa va spun un amanunt: desi comentariile se aproba nu au existat decit doua comentarii pe care nu le-am aprobat .. in acest an care a trecut....
    apropos:pe8 februarie sarbatorim un an de la aparitia acestui blog!!!
    cred ca e mai bine sa nu ne mai suparam si sa multumesc tuturor celor care mai in gluma, mai in serios, mai suparati sau mai bine dispusi, au fost intr-un fel sau altul alaturi de mine si de echipa mea!....:)
    si ,de ce nu??,..sa ne dorim sa ne regasim si peste un an ,bucurosi de scurtele intilniri virtuale, care au devenit atit de placute!!...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Gabriel.

    Val de mocirla: Lasa vrajeala, abureala si mangleala ca te retragi.
    Te crezi de doua ori Stolojan? Pe tine nu te-a injurat Basescu si nici nu te-a pus sa-i faci guvern.

    Nu pleci nicaieri, anul asta avem treaba. Sunt politicieni in Romania care citind acest blog, trebuie sa simta profund oral adevaratul gust amar al impunsaturilor noastre sacadate.

    Si in fund, pardon, in fond, ei deja sunt satui de U.E. pana'n gat. Le'o mai tregem si noi printre degete si satisfactiile o sa vina de la sine...

    P.S. Scuze Irina.
    M-am descarcat si eu...
    Stresu...criza...

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe 8 februarie ar fi trebuit sa sarbatorim (ca trecu de multisor), doar eu cu "maestru'" ne-am intalnit - la propriu - sa ne amintim si de asta, printre altele... :((

    Va grabiti cu totii sa aruncati cu pietre in cine nu trebuie. IS a fost bine intentionata, iar chestia cu capatuiala e relativa.
    Pentru mine, un coate-goale, da, ar fi putut fi un scop chiar de-ar fi fost sa fac jocurile din umbra a anumitor grupuri de interese. Dar chiar daca mi s-ar oferi oportunitatea, as prefera sa dorm linistit, si probabil, dupa un potential mandat tot intr-un apartament de doua camere as ramane.
    IS nu...poate ca are si ea cercurile ei, dar are suficienti bani ca sa nu-i pese prea mult de aspectul asta.
    Ca a gresit in aprilie anul trecut, cand reusise sa creeze un adevarat curent "I LOVE IASI" si bagase spaima la propriu in toti candidatii, eu unul nu mi-am revenit nici azi...
    Ma gandesc (rareori,totusi!) cu nostalgie la vremurile alea...pe de alta parte refuz sa retraiesc momente din trecut si privesc inainte (spre criza ?? :))) )
    Ca a avut in jurul ei oameni care au sfatuit-o prost...i-au mai spus-o si altii; pe de alta parte stie ca lucrurile profesioniste se fac cu profesionisti. Nu a avut din pacate decat un singur om de calitate(si-a sarbatorit ziua de curand, if u remember!) care s-o sprijine!
    O sa invete sa accepte si critici, mai ales daca va dori intr-adevar sa ajunga acolo unde isi doreste.

    Chiar si asa eu tot cred in ea in continuare (na! c-o sa ne iasa vorbe :))) ) si stiu ca va veni momentul cand va cobora din online, printre noi, muritorii de rand...si Cristi o s-o intalneasca, si Gabriel o sa-si ceara scuze live, ba cine stie...poate si eu voi avea parte de nenumaratele cafele..:))))

    P.S. Intre timp m-am lasat de cafea , tigari , beutura, etc...dar cum suma viciilor trebuie sa raman constanta...ce-mi recomandati? :))))

    RăspundețiȘtergere