vineri, 6 februarie 2009

PROCEDURA DE DEFICIT EXCESIV - SI CE DACA?

Comisia Europeana declanseaza procedura de deficit excesiv impotriva Romaniei, aferenta anului 2008.

Intr-o traducere simplificata si dupa cum rezulta din declaratia unui europarlamentar roman, in afara unui control riguros facut de Comisia Europeana pe incasarile si platile bugetare, s-ar putea ajunge pina la blocarea fondurilor europene.

Declaratia fostului ministru de Finante Varujan Vosganian este incredibil de primitiva si strabatuta de o unda de indiferenta, care demonstreaza o realitate politica premeditat infractionala si care beneficiaza indubitabil de privilegiul situarii mai presus de lege a alesilor nostri: ''Am avut cheltuieli foarte mari cu investitiile (...) A trebuit sa facem fata unei presiuni imense a Parlamentului (...) Administratia locala a cheltuit aproape cit un procent din deficit (...)''.

Revin, din pacate, cu aceeasi idee pe care am mai scris-o pe acest blog:

DACA NICI ACUM NU VA FI ACTIVATA RASPUNDEREA MINISTERIALA pentru ca acei responsabili de dezastrul executiei bugetare pe anul 2008 sa raspunda in fata legii, inseamna ca aceasta tara este la discretia unei caracatite pe care nici macar obligatiile care decurg din apartenenta la marea familie europeana nu o mai infrineaza din convingerea ca poate jefui la nesfirsit!

Irina

3 comentarii:

  1. Din pacate mi se intampla si mie: am intrat usor, cam 5% in creditul de pe card. Da, dar banii mei stau in conturi, la termen !!!!
    Si nevasta-mea m-a certat (sau eu pe ea?). Mi-a facut "na!na!" cu degetul: "treaba ta, esti raspunzator pentru bugetul familiei"...ei, si? maine concesionez tot petrolul submarin si ma doare-n basca....adica in traducere libere: tot beau maine un spritz cu prietenii !!

    RăspundețiȘtergere
  2. ''Am avut cheltuieli foarte mari cu investitiile (...) A trebuit sa facem fata unei presiuni imense a Parlamentului (...) Administratia locala a cheltuit aproape cit un procent din deficit (...)''.

    nu prea se vad investitiile...

    RăspundețiȘtergere