duminică, 1 iunie 2008

ADEVARUL INVINGE!


Mi-e greu sa-mi gasesc cuvintele la ora asta. Sunt atat de bucuroasa ca iesenii au inceput sa faca diferenta intre adevar si minciuna!...

Rezultatele preliminare la alegerile pentru Primaria Iasi confirma ca oamenii doresc schimbarea. Am simtit acest lucru pe parcursul intregii campanii, am simtit-o si astazi mergand printre alegatori. Tineri sau varstnici mi-au spus ca asa nu se mai poate. Mi-au spus ca Nichita trebuie sa plece.

Le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine si care au inteles decizia pe care am luat-o atunci cand m-am alaturat profesorului Dumitru Oprea. Numai impreuna putem provoca schimbarea de care iesenii au nevoie!



Irina

17 comentarii:

  1. deci sa intzeleg....TIC-TACCCCCCC
    14 zile,336 ore,20160 minute...1209600 secunde

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE....IMI CER SCUZE....DIN CE IN CE MAI BINE PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo ieseni!

    Nu am cuvinte.

    Doar un hmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. e mai bine decat ma asteptam dar ramane regretul imens ca simirad va muri pe scaun.
    e trist.
    oricum felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Exit-poll-ul din aceasta seara da mult de gandit... dar as intreba: cati studenti ati convins in Tudor Vladimirescu, astazi, 1 iunie, in ziua alegerilor, zi in care propaganda politica era interzisa, doamna Schrotter? in rest numai de bine.... un anonim care va apreciaza

    RăspundețiȘtergere
  5. Maaaaaaaaaah anonimule de la 00.30 tu chiar eshti nesimtzit ?
    ...sau te pomeneshti ca iar a inceput sa va tremuri chilotzii din cauza "modistei" shi a "blondei" !!!!!

    TUR DE FORTZA V-A FACUT !

    Hihihi, jalnicilor v-a cam trecut cheful de mishtocareala , nu ?.....

    Va pup dulce pe dintzi !
    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda. Eu zica sa va tineti bojocii de bucurie acasa. O sa urlati la turul II, Irina.
    Pana una alta, cele 6,5 procente care il despart pe Jiji de Oprea puteau sa-l faca pe Nichita din primul tur primar. Sa le multumiti celor care au dat acele procente altor candidati si nu primarului inca in functie.
    Eu ma rog sa se trezeasca Iasul la timp. Mai aveti de munca 2 saptamani. 14 zile pentru a recupera 6,5 procente din populatie si eventual sprijinul votantilor PNL.
    Ca de nu, FLYFISH o sa cante in continuarea PACAT PENTRU CELE 7 COLINE.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Momentan, inca adormit dupa doar 4 ore de somn(stiu eu sigur ca unii din de atat n-au avut parte :))) mi-e cam greu sa ma adun...

    ptr. anonim 00.30 - daca a fost cineva prin Tudor, a fost sa invite pe studenti la vot nu sa le si sugereze cu cine sa voteze...e mare diferenta.

    Nichita se teme foarte tare de studenti si dovada stau cele doua sectii de votare amenjate pentru ei: Sala Gradinari si Scoala 10 destul de departe de campus !! Studentii sunt cei care ar putea face diferenta si reprezinta un pericol foarte mare pentru ciuma rosie de care nu scapam de 19 ani.

    Urmeaza doua saptamani in care se va arunca in lupta tot arsenalul: adevaruri sau nu, aproape n-o sa aiba importanta pentru ca omul de rand nu va verifica informatiile. Conteaza cel care va fi mai carismatic, mai convingator. E foarte important (in opinia mea) ca Oprea sa nu se lase purtat de jocul lui Nichita si sa fie cat se poate de calm, linistit si lucid in toate actiunile sale.

    Fiind pe-aproape aseara am aflat/observat multe lucruri interesante (doar stiti ca am ochi de soacra)....dar le mai tin ca nu e momentul :))))

    Va conta foarte mult directia sagetii liberalilor : ramane dreapta-sus? sau isi vor schimba sigla in stanga-jos? ...sper sa existe suficienta intelepciune de ambele parti si sa reuseasca sa spele rosul invechit de 19 ani din estul Romaniei. Ne laudam mereu ca suntem al doilea oras al tarii (sau oricum printre cele mai importante) dar mereu ramanem pata rosie a tarii. Priviti spre Cluj si Timisoara !!
    Stimati politicieni, e vremea sa ne orientam spre dreapta, adica inainte !! Va doresc tuturor intelepciune !!

    P.S.@Irina: ieri am avut o singura necunoscuta...o stii, aseara am plecat cu alta : aia cu "curajul" e de bine sau de rau ???

    RăspundețiȘtergere
  8. a! era sa uit...desteptii astia de la Realitatea chiar cred ca sunt buricul Pamanatului? Si Bucurestiul centrul Universului? Ca in loc sa aflam stiri si din alte orase o trageau mereu cu capitala, sectoare, declaratii, etc...ba chiar si cazul Stefanesti era mai important...din partea mea rusine sa le fie !! Alegeri au fost in toata tara...poate le spune cineva si lor !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. pentru Stefan Jr,
    E de bine!!!
    Crede-ma!!!
    Nu va fi usor,dar cu ajutorul vostru castigam sigur batalia!!!
    Si stii de ce???
    Pt ca in Iasi renaste SPERANTA!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Irina, Luxemburg, stagiar la Parlamentul European2 iunie 2008 la 10:30

    toata sustinerea mea pentru dl Oprea. chiar daca nu o sa pot vota nici in turul2, nefiind in tara, sper din tot sufletul ca in primul rand iesenii sa se schimbe, sa aibe curajul sa pedepseasca prin vot atatia ani de stagnare sau regres. gata cu incompetenta. timpul v-a expirat, dle Nichita. sa nu credeti ca tinerii din Iasi sunt niste ignoranti.

    mult succes in continuare. intelepciune si putere de convingere pentru echipa de campanie.

    toata speranta e in VOI

    RăspundețiȘtergere
  11. Am inteles ca s-a terminat numaratoarea la primari : 44.57%-38.10%....sa nu faci ceva pe INSOMAR-ul lor ??? unde e marja de +/- 3% ?? Mama lor de hoti !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravo, Irina, bravo Oprea, bravo echipei condusa de voi !. Si acum, mobilizarea !Lupta grea abia acum incepe. Trageti aer adinc in piept si haideti sa dam aripi sperantelor iesenilor, celor care stiu ca Iasul este un oras al mintzilor luminate.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu stiu daca a observat cineva, dar sondajul tau dinainte de alegeri s-a dovedit cel real. Se incadreaza perfect in marja de eroare.

    Nu stiu cine e firma, dar a dat clasa insomarului si la exit poll!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmmmmm, carcotash cum sunt shi deoarece nu vad decat alb/negru (acromatic) moldovenilor atat va spun :

    NU VA UMFLATZI IN PENE CA SHI CURCANII CA PANA ACUM NU ATZI OBTZINUT DECAT UN LUCRU NORMAL :

    INTRAREA LUI OPRICA IN TURUL 2

    ACUM INCEPE MARELE RAZBOI ....

    Hihihi

    PS. Nea Relule se cam batzaie fotoliu .......a ajuns shi la matale cutremurul din China ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru rosca_stanescu: Nesimtirea nu ma caracterizeaza oe mine asa cum ii caracterizeaza pe Dan Carlan care a facut concurs in judet in randul taranilor avand ca miza 5 televizoare cu plasma, sau a unui sustinator al lui Dumitru Oprea - Irina Schrotter fara apartenenta politica (cel putin asa cred, dar nu se cunoaste) care in duminica alegerilor indemna studentii sa voteze cu Oprea. Evident ca nu o sa imi fac blog sa postez tot ce am sesizat in neregula vis-a-vis de campania Schrotter-Oprea si sa pun poza cum se intampla aici. Nu imi pierd timpul cu asa ceva dar ma deranjeaza meschinatatea si perversitatea care se creeaza din partea celor doi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine, fie scuze .....nu eshti nesimtzit dar atunci eshti:

    -ori PNL-ist ori PSD-ist
    adicalea
    -ori homolau ori comunist !

    Bleeeeeeah ...inca o data cer scuze ca te-am facut nesimtzit !

    RăspundețiȘtergere
  17. pentru anonim 18:38 si 00:30 - de obicei nu prea comentez dar nu ma mai pot abtine - eu nu stiu ce Irina Schrotter ai vazut tu duminica indemnand studentii sa voteze cu Oprea!!! Nici macar cu doua zile inainte cand s-a intalnit cu o parte din studenti nu i-a indemnat sa voteze cu Oprea - si ar fi avut tot dreptul! Ci i-a indemnat SA IASA LA VOT!!! INDIFERENT CU CINE VOTEAZA!!! Ai prins diferenta? Mai lasati prostiile astea ca suntem satui de zvonisti din astia. Va ajunge un cuvant la ureche si gata o dati cu presupusul. Mai bine faceti ceva util si convingeti lumea sa iasa la vot pe 15!

    Hai ca m-am enervat. Ai spus un singur lucru inteligent si tu - ca nu vrei sa-ti pierzi vremea - asa ca fa-ne sa ne fie dor de tine!!!

    RăspundețiȘtergere