luni, 16 iunie 2008

O victorie murdara

Stiu ca toti sunteti curiosi sa-mi aflati parerea, mai ales in urma unei campanii extenuante. Cred ca Gheorghe Nichita l-a infrant pe Dumitru Oprea prin minciuna si manipulare. In ultimele zile, am putut observa toata reteta de dezinformare şi propagandă neagră, colportare de zvonuri, instrumente utilizate in trecut de Securitate. Au fost folosite cele mai abjecte metode, in care si o parte importantă a presei a fost atrasa, platita si transformata in complice, alaturi de institutiile publice.

In ultimele zile, Oprea nu s-a mai luptat cu un adversar, ci cu zvonurile lansate de PSD, care ii speria pe ieseni ca omul PD-L va desfiinta tonetele, le va suspenda gratuitatile pensionarilor de pe RATP, ii va pune pe oameni sa zugraveasca fatadele blocurilor la tarife enorme, le va bloca rotile masinilor, va desfiinta parculetele de joacă ale copiiilor si va da terenurile dintre blocuri dezvoltatorilor imobiliari. O campanie neagra, in care iesenii au fost mintiti verde in fata de PSD, dezinformati despre intentiile reale si programul candidatului PD-L.

Dumitru Oprea ar fi pastrat o sansa in aceasta lupta, daca autoritatile si-ar fi facut treaba iar societatea civila ar fi reactionat. Insa, din pacate pentru Iasi, in aceasta campanie murdara au fost partasi doi gardieni ai statului de drept: politia si presa. Politia, pentru ca nu a intreprins nimic pentru a da jos de pe panouri caricaturi declarate ilegale de BEM, politistii nu au luat nici un fel de masuri, nu au declansat nici un fel de anchete pentru distribuirea de materiale defaimatoare la adresa candidatului, in care erau implicati oamenii de la PSD.

Ziarul de Iasi este direct implicat pentru că, la o zi dupa ce BEM a declarat caricaturile ilegale, a distribuit brosuri cu acestea, facand senin jocurile PSD. In loc sa critice mizeriile PSD, Ziarul de Iasi le-a distribuit. Oare pe cati bani? Ziarul de Iasi a tradat societatea civila ieseana si a devenit, la fel ca in 2004, o unealta docila in mana staff-ului electoral al PSD, condus de fosti securisti. Se stiu ei bine!

Concluzia mea este ca Iasul a fost captiv, avea sansa sa scape, dar a fost din nou capturat, pentru inca 4 ani, de Gheorghe Nichita si PSD, ale caror interese iesenii nu au fost in stare sa le invinga prin vot. Voi detalia in perioada urmatoare.

39 de comentarii:

  1. Subscriu in special la faza cu Politia. Nu poti sa fii aparat de autoritati in fata mizeriilor pentru ca acestea sunt subordonate lui Nichita...Este cumplit.

    RăspundețiȘtergere
  2. majoritatea isi merita soarta.
    majoritatea care n-a fost la vot.
    cei care "sunt scarbiti de politica". ei traiesc demn non-stop. nu se pot "injosi in asa hal" incat sa mearga la vot.
    sunt sigur ca tot vocea lor va fi cea care va fi nemultumita de gropi.
    eu unul am obosit. am 20 de ani dar vad ca cei peste 18 care au trecut d la "revolutie" nu au insemnat mai nimic pentru mentalitatea romanilor si a iesenilor in special.
    iasul isi pierde identitatea pe zi ce trece. palasul se inalta semet blocand ceea ce ar trebui sa fie zona turistica a iasului. ma astept sa mai rasar un bloc si langa piata independentei.
    oare pentru cate malluri mai e loc in acest oras...
    iasul nu are apa calda, nu are autogara, nu are aeroport.
    miliardele muncite de oamenii de buna credinta se duc pe masinile cu care intra balba in stalp.
    e 2008 si iasul e IN URMA. pacat de noi, cei care am crezut

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord intru totul cu ce a zis Iulian. Am fost la vot la fiecare alegere electorala, pentru ca amcrezut intr-o schimbare. Degeaba ne zbatem noi astia tineri daca vin cei batrani si voteaza cu Nichita pentru ca "ne-a dat maica gratuitati la transportul in comun.". Si ce daca le-a dat ? Ce rost are daca stai cu minutele in autobuz ca sa mergi o statie ? La ce bun daca mijloacele de transport sunt JALNICE ?!
    Incep sa cred ca tinerii nu mai au nici o putere, ca cei care au condus si au provocat revolutia din 89 ne vor conduce mult si bine... Mi-e frica ca Iasul o sa moara cu Nichita de gat, mi-e frica ca Vasluiul si Barladul o vor lua cu mult inaintea Iasului, mi-e frica ca o sa imi fie rusine ca traiesc in Iasi...
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot nu va dezmeticitzi shi tot intelectuali ignorantzi ramanetzi :

    "....Cred ca Gheorghe Nichita l-a infrant pe Dumitru Oprea prin minciuna si manipulare"

    EuSTIU ca:

    NICHITA GHEORGHE A CASHTIGAT !!!!

    .....asha cum fotbalul este pe goluri, politica este pe procente, nu-i pe tot felul de crezuri shi bazaconii intelectuale pseudo philosofice, sociologice shi istorice care nu au nici-o valabilitate in Romania !

    Eu shtiu ca:

    UN CANDIDAT INDEPENDENT
    AR FI CASHTIGAT IASHUL ......

    asta shtiu shi nimic mai mult !!!

    PS. Uitasem ....shi shtiu ca Bucureshtiul are un primar INDEPENDENT, chiar daca unii CRED ca este PSD-ist ......sa nu uitatzi ca :

    DACA AI MANCAT DIN ACEEASHI STRACHINA CU UN GOLAN SHI L-AI TRADAT SA NU ASHTEPTZI IERTARE DE LA EL ....O SA TE ARDA GOLANESHTE !

    ....shi in Romania acum avem 2 GOLANI ...scantei o sa iasa !

    ....pentru GOLANUL OPRESCU ascensiunea a inceput shi tot ce SHTIU este ca o sa fie neiertator atat el cat shi oamenii lui !

    O SA TRAITZI ASHA CUM ATZI VOTAT !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina stii foarte bine ca Oprea a pierdut pe mana lui. Aceleasi metode au fost folosite si in 2004 impotriva lui Base' si anul trecut impotriva lui, dar a trecut peste.

    Dumitru Oprea a avut un potential bun, dar a ratat, prostia costa.

    RăspundețiȘtergere
  6. "Cantecu' asta-i despre noi
    E un cantec simplu despre vaci si boi
    De la sate
    Cu carutze colorate..."

    E simplu. Suntem inerti!

    Noroc ca mai exista varianta EMIGRARE!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce semeni aia culegi!!!

    pdl ul a inceput primul cu "pacaliciul"...pe urma ps ul venit cu caricaturi etc.

    ps.ori unii ori altii tot bine pt voi era nu pt cetateni asa ca..

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate om avea inca 4 ani de...nimic...si probabil chiar mai mult de 4 ani. Eventual circ si piine..scuze...fotbal fara piine!
    Nu sint foarte convins ca Oprea putea (sau dorea) sa schimbe ceva...dar macar exista o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oprea dupa anuntarea rezultatelor: orgolios si arogant. Nu a avut puterea sa recunoasca infrangerea administrata de cetateni. A zis ca sunt doar niste exit-poll-uri, ca 47 va deveni 53 etc. Ca pt Nichita au votat asistatii sociali(si el a fost asistat social, daca i-a platit statul studiile,daca a fost in spitalele de stat etc). S-a vazut cum reactioneaza in memente de criza. Dispretuitor, plin de orgoliu, lipsit de demnitatea de a recunoaste o infrangere.Explicatia lui pt infrangere e ca iesenii sunt niste asistati sociali, niste paraziti. Pai nu la ei venise sa le ceara votul? acu ca nu l-a primit s-a suparat pe ei.oricum, a zis ca el e ocupat in Parlamentul European. ce a facut acolo in juma' de an?a stat pe banca si s-a visat primar la Iasi...

    RăspundețiȘtergere
  10. nu sunt in tara si nu am putut vota.dar am sperat pana azi dimineata ca o sa fie bine pentru Iasi.acum nu mai sper nimic, sunt dezamagita si nu reusesc sa inteleg un asemenea electorat.probabil aceeasi dezamagire pe care o resimt cei care au crezut ca dlui oprea i se va da sansa sa faca ceva pentru oras.in aceste conditii nu mai sunt dispusa sa imi fac un viitor in Romania, cu atat mai putin in Iasi. Pentru ca langa un edil ca Nichita generatia mea nu are nicio sansa.asta pentru ca vrem mai mult decat minciuni si incompetenta.

    sunt convinsa ca dl Oprea isi va investi potentialul in functia de europarlamentar si profesor.pacat pentru Iasi

    Felicitari dna Schrotter pentru implicare.va inteleg dezamagirea si revolta. se pare ca ciuma PSD invinge si sperantele...

    din Luxemburg

    RăspundețiȘtergere
  11. eu chiar ma bucur. ma bucur ca cei care l-au votat pe comunistul asta se vor cai timp de 4 ani si vor simti pe pielea lor ce decizie poroasta au putut sa ia. nu pot sa cred decat ca noi iesenii ne meritam soarta: am ramas ancorati in comunism si drept dovada ne dorim un comunist la putere.
    pacat ca pe langa cei 54 % aproape tot atatia vor avea de suferit.
    in 4 ani vom ajunge sa mergem cu caruta, nu cu masina. vom vedea cum, an dupa an, vor dispare si ultimele petice de verdeata din iasi in favoarea proiectelor gen Palas. dar mai grav, vom suporta cu totii decizia prostimii si a pensionarilor.
    eu sunt inca tanara si sper ca in cativa ani sa moara toti bosorogii ancorati in comunism. poate asa, noi astia mai tineri vom reusi sa schimbam ceva.
    Bucurati-va ieseni! va meritati soarta. eu una, am de gand sa plec din iasi cu rusinea de a recunoaste ca sunt mldoveanca.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca nu are importanta daca intr-o campanie electorala unul dintre adversari sfideaza legile si orice limita a eticii , iar dupa ce castiga spuneti ca in politica e ca in fotbal , cine da golul ala castiga , atunci haideti sa renuntam la reguli si sa ne omoram cum apucam . Oricum ,cine ramane viu , ala invinge . Insa din cate stiu , in fotbal exista goluri anulate , exista arbitri , hands , offside...etc(sau cand ne referim la fotbalul din Romania , ne referim la un joc in care , ca si in politica de aici , murdaria si banii fac regula? )

    RăspundețiȘtergere
  13. iasul e rushinea romaniei...nea canea a kstigat pe prostia a celor kre l-au votat....shi atat.ei nu au facut campanie.....asha ne trebuie dak dormim in loc sa votam....dar oricum niki dute tati la birou la jocurile tale....ia shi mai dormi 4 ani pe banii prostilor...noapte buna....

    pacat pentru cele 7 coline!!!

    fly fish

    RăspundețiȘtergere
  14. @Circotas,
    Iar a intrat acest timpit de circotas care acum trage concluziile dar nu spune ca si el prin veninul varsat pe bloguri si nu numai a participat activ la aceasta infringere.
    In Ro. PSD (aripa comunistii vechi)
    e f f puternica inca, poate va mai fi 10-15 ani.
    Dreapta este si mai puternica dar dezbinata de conflictul prostesc Basescu-CPT.
    Fara unirea dreptei nu se va putea vorbi de o infringere a vechilor comunisti. Retine-ti PDL-PNL impreuna acum vor fi o forta cu cel putin 10% mai puternica decit PSD. Restul nu conteaza sint prea mici.
    Deci trebuia lucrat pe toate planurile ptr. regenerarea aliantei DA.
    Dar un pe circotas timpit care nu intelege politica din ziua de azi il durea ca Fenechiu e gay (so what!) si delira spunind alte timpenii in loc sa simta ce trebuie facut.
    Culmea ca datorita gargarelor aruncate in sir si nestire, si-a facut si prozeliti pe blog, romanul fiind inca usor de atras nu de explicatii seci dar realiste ci de gargariseli circotase. Mai mult si oameni cu profesii bine stabilite (vezi Ionut M. ) au devenit aliati si ii cintau in struna bahica si deliruruile femeiesti...
    am zis hai sa discutam de transport si ce ar trebui facut in Iasi, am fost trimis dupa tigari...
    Voi cei de acolo nu intelegeti ca romanul de peste granita care e bine intentionat si vrea intr-adevar binele Ro. vine cu sfaturi si experienta acumulata. I.M mi-a dat pas nici macar nu a avut curiozitatea de a incerca sa inteleaga ce vreau sa zic...
    Multi cred ca dc. au fost afara prin plimbare si au vazut ceva, gata stiu si cind vin acasa ii trag o sosea suspendata -vezi Oprescu- prin mijlocul Buc.
    E greu sa intelegi si sa asculti...
    Acum ma descarc pe circotas care mai bine s-ar duce la munca utila nu ditirambe pe net.
    Mosule iti aduci aminte ce injuraturi imi trageai pe mess, caracterul tau murdar a iesit si iese in continuare la iveala, trebuie sa-ti fie rusine de tine si ce ai facut si poate acum vezi ce incercam eu sa construiesc, un consens de bun simt ptr unificarea dreptei. Felicitari.
    De asemenea felicitari Irina ptr iesirea din cursa primariei inainte de a o incepe. Intelegi acum ce am vrut sa-ti spun atunci cid ziceam n u renunta ca si intr-o
    tara ca Ro. un independent bine poziitionat are valoare si putere mai mare decit orice partid (vezi cazul Oprescu).
    oricum succes in continuare si sti unde sa ma gasesti dc. ai nevoie de mine data viitoare, poate incerci varianta mea si te costa mai putin si sansele zic eu sint mult mai mari.
    Cu stima tuturor in afara de circotasul cel timpit.

    RăspundețiȘtergere
  15. Infrangerea lui Oprea si a Irinei implicit, este probabil ce mai bun lucru care se putea intampla PDL-ului.Daca castigau astia doi(Irina si cu Oprea), Iasiul ar fi fost ai fragmentat pentru imparteala terenurilor la fel cum transeaza macelaru porcu pt vanzare.

    ..si nu exagerez deloc.

    In continuare, si o spun cu toata reponsabilitatea PDL este in cadere libera daca Shrotter si Oprea vor ramane la haturi.

    RăspundețiȘtergere
  16. http://new.ablog.ro......pentru cine este curios ce inseamna un blog ......oras al comunistilor !

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu suntem ciori, nu stam în corturi
    facem eforturi să ne elevam şi nu cântam
    pe strazi în Viena la acordeon
    Noi nu cersim cu handicapul la vedere
    să facem avere
    şi nu ghicim viitorul în palma în dughene mizere
    Noi nu purtăm fuste înflorate şi nu furăm din buzunare
    Nu emigrăm în Suedia cu 7 copii să ne daţi ajutoare
    Dati vina pe noi din Berlin in Pamplona
    de mi sare voma
    Manca-mi-ati bani – n-o sa gasiti un roman in rulote la Roma
    Noi ingheţăm în săli de clasa de la 6-7 ani
    6-7 ore pe zi fără caldură, mancare şi bani
    Avem parinti săraci acasă şi un lucru e sigur –
    Ni se cultiva dorinta de a reusi in viata de unul singur
    Ne confruntam cu legi noi
    date de boi
    Danseaza cu noi valsul puliii mele -
    un pas inainte doi inapoi
    Ma pis pe gay si nu-i normal ca copiii mei sa vada
    homosexuali care se ling in gura ostentativ pe strada
    E la moda sa fim toleranti dar nu reinviem Sodoma
    Vă putem trimite bulangii pachet la Barcelona
    Suntem ruda saracă deci nu putem fi frati
    Mesaj pentru Europa: Cred ca ne confundati

    N-avem 7 frati acasa
    Mama chiar nu e bolnava
    Tata si-a baut cafeaua si a plecat la munca-n graba
    Facem facultati si dăm pe cărti ultimul ban
    N-o sa fim vreodata gunoieri la Amsterdam
    Vorbim 3 limbi si va putem conduce avioanele
    Dar nu putem in bani mea sa socializam cu tomberoanele.

    Fortam usi inchise, traim cu vise nepermise
    Si muncim legal un an pentru un pumn de fise
    Baga la cap repede, crede-ne,
    noi nu mancam lebede

    Ne respectam, ne rezolvam singuri problemele
    Javrele si curvele in Madrid va-ngroaşă şatrele
    Noi, romanii, stam la rând să umplem teatrele
    Votăm în scârba, e-adevarat si tara-i praf,
    pulbere fină
    Caci e mai ieftin sa dai banu` jos cand cumperi o ruina
    Banii pe 10 ani de la UE dispar in vile,
    in strazi inexistente si tehnologii inutile
    Daca-avem pile, băi cârnatilor,
    pardon bai fratilor
    Putem cere detalii picante in Padurea Spanzuratilor
    Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal

    RăspundețiȘtergere
  18. Mare e gradina Domnului si multi prosti sar gardu'(cam 52%)!Cei care nu au votat sunt nuli!Iar ceilalti..FITI MANDRI CA ATI ALES OPREA! Eu sunt!Acum trebuie sa ne reorganizam pentru alegerile din tomana!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. "... Marea mea deziluzie după ‘89 este că trăim libertatea într-un mod mult mai urât, mizerabil după părerea mea.

    Şi, practic, descoperirea care m-a şocat, m-a zdruncinat cel mai rău este că am văzut - după ce s-a ridicat capacul - cum arată de fapt societatea românească, pe care, mă rog, altădată o idealizam. Astăzi mi se pare că mitocănia nu mai e un accident la noi, că nici alte defecte, cum ar fi de pildă oportunismul, servilismul, nu sunt chiar întâmplătoare.
    Mă tem că veacurile de dizgraţie istorică pe care le-am trăit - avem explicaţii, fără îndoială - nu sunt o scuză. După părerea mea, tendinţa noastră a devenit de-a lungul istoriei să ne căutăm scuze, nu explicaţii. Am pus în cântar toate scuzele posibile de-a lungul anilor. Am dat vina inclusiv pe Dumnezeu că şi-a întors faţa de la noi, am dat vina pe soartă, am dat vina pe faptul că geografia la noi a produs istorie, am dat vina pe toate. Un singur lucru nu vrem să vedem în niciun chip.

    Şi nu o să-l vedem, după câte cred eu că această ticăloasă de clasă politică - îmi permit să o consider aşa: ticăloasă şi netrebnică! - ilustrează perfect societatea românească. Clasa politică nu este altfel decât societatea românească. Nu americanii au votat în ‘90, nu americanii sau ruşii au votat în ‘92, în ‘96, în 2000, în 2004... I-am făcut pe toţi ăştia să intre în parlament, să intre în guvern şi aşa mai departe. Eu sunt într-o situaţie imposibilă în acest moment - sufleteşte vreau să spun. În ce sens? În sensul că nu mă pot dezice de calitatea mea de român. Asta face parte din destinul meu!..."

    Octavian Paler - 2007

    RăspundețiȘtergere
  20. cineva sa l opreasca pe d.carlan cu prostia asta cu fraudarea alegerilor,ca v a contesta,etc..e jenant;
    blaga a pierdut...si a recunoscut infrangerea..merge mai departe!!!!

    invatati sa pierdeti ca sa puteti castiga.

    RăspundețiȘtergere
  21. Orice palerist este-un carcotist .......maestre !

    RăspundețiȘtergere
  22. S-a intamplat ca intr-o zi....intr-o zi, n-are importanta cand...sa consider de cuviinta sa-i ofer Irinei niste flori...alb cu rosu....si ma duc la pravalie si cer la o tanti niste flori....alb cu rosu.....si cum stateam si ma rugam la tanti sa-si puna in valoare tot talentul ei pentru a iesi un buchet cat mai reusit...adica...alb cu rosu...zic: "ia sa incerc sa-i pun o pata de portocaliu"...iau una din galeata cu flori o potrivesc io' sa fie cat mai simetric incadrata....si stupoare!....tanti ma trage de atentie, timida: "domnu', stiti, nu prea se potriveste"...ma uit in ansamblu...erau multe flori...alb cu rosu...dar cea portocalie, doar una singura...mica si pierduta intr-o mare de flori...alb cu rosu...intr-adevar nu-si gasea deloc locul acolo...evident am renuntat la portocaliu !!!

    P.S. din pacate n-am avut ocazia sa-i dau buchetul personal...deci nici sa-i pup mana...ar fi meritat...iar pentru faptul ca am renuntat atunci la portocaliu ma felicit si in ziua de azi.....

    P.S.2. M-a mancat de multe ori sa postez asta in campanie...dar riscam sa stric multe...acum imi doresc asta...

    RăspundețiȘtergere
  23. mie si colegilor mei ni s-a oferit cate 30 lei pentru a'l vota pe nichita

    am semnalat acest lucru in dreapta si in stanga... dar se pare ca nimeni nu ia nici o masura
    haideti fratilor acum macar in al doispelea ceas sa ii aratam ca nu suntem cretini si fara bun simt

    toti cei care v-ati simtit insultati.. haideti sa facem ceva!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. pentru deep abbyss:

    aia 52% nu sar gardul ci....au scapat din lant si umbla dezlegati .huuuooooooo , vreau separarea Iasului de Dacia si Alexandru , cartierul mizeriei ,a prostiei , inculturii si maneleor . O strada asfaltata si o echipa de fotbal ,care ne mananca banii publici , cu jucatori alcoolici si clasata printre ultimile locuri in campionat , v-a ametit . Ce sa mai , o vizita la biserica a lui Nichita cu bonus de ulei si pui morti v-a dat p spate!

    Sa traiti cum ati votat , iar daca prind vreunul ca se plange de primar , ii dau un pumn in gura .

    RăspundețiȘtergere
  25. daca maine ar aparea raportul dna in care s-ar dovedi ca nichita a colaborat cu securitatea , l-ati accepta?

    ...mama lui de mihaita...

    RăspundețiȘtergere
  26. Mai lasati fratilor vrajeala asta ieftina cu comunistii. Suntem patetici. Daca se intimpla ceva care nu ne place personal...comunistii sunt de vina. Toti cei de la putere sau care au fost la putere provin din aceleasi structuri comuniste: Iliescu, Stolojan, Basescu, Petre Roman, Dan Voiculescu, Nastase, Blaga, Musca, Vadim, Oprea, Cirlan si lista poate continua la infinit. Nu au fost comunisti ci au facut parte din sistem! Intradevar mai sunt cei ce au fost scoliti la Stefan Gheorghiu care chiar daca nu va place stiu sa conduca eficient structurile statului pacat ca nu sunt lasati!!! AAAAAAAAAAA intradevar au aparut acum noii si tinerii politicieni care sunt niste mari retardati si de o mie de ori mai perversi si mai corupti ca actualii "batrini": Boureanu, Ponta, etc. Deci in concluzie: mai lasati fratilor comunismul ca nu e vinovat pt toate frustrarile voastre!!!
    P.S. Va rog publicati comentariul pe forum!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Draga Dane te rugam nu te enerva deoarece noi te iubim, te respectam si nu vrem ca un om de valoarea ta sa ne paraseasca prematur din cauza unui accident vascular ! Te rugam menajeaza-te, deoarece de sfaturile tale o sa avem nevoie peste 4 ani cand o sa ai un loc asigurat in echipa noastra.

    Ai grija de tine.
    Cu multa stima,
    GOLANII INDEPENDENTI

    STII BANCUL CU SINII ?.....
    SA NI PUPI IN TRANDAFIRI !

    RăspundețiȘtergere
  28. "Ura si inversunarea de care a dat dovada clanul Schrotter-Ionescu in aceasta campanie au dat de gandit multor persoane. Iar modul prin care modista Irina Schrotter l-a confiscat pe candidatul Dumitru Oprea, l-a manipulat si l-a condus dupa bunul ei plac pe toata durata acestei campanii a facut ca membrilor si simpatizantilor PD-L, care vedeau in Oprea un salvator, sa le fie lehamite. In realitate, candidatul Dumitru Oprea a fost transformat, prin perversitate si viclesug, dintr-o solutie/alternativa viabila la problemele iesenilor intr-un instrument de parvenire a rechinilor imobiliari Zaharia Schrotter si Sorin Ionescu. Dintr-o lupta politica pe idei si proiecte, batalia electorala a devenit razboiul personal al sotilor Schrotter cu Gheorghe Nichita. Monopolizarea discursului public de catre Irina Schrotter, marginalizarea unor voci care si-au facut nume prin pozitia anti-Nichita timp de patru ani (Daniel Oajdea, Tiberiu Brailean), precum si inlaturarea din staful de campanie atat a echipei lui Carlan, dar si a unor oameni apropiati lui Dumitru Oprea, au facut ca PD-L sa piarda aceasta batalie. Sau mai bine zis, nu este esecul PDL-ului, ci al clanului Schrotter-Ionescu. In aceasta campanie, nu a fost niciodata batalia PDL-ului, ci a sotilor Schrotter. Iar in acest context, Dumitru Oprea nu a fost decat o victima a propriei naivitati si arogante. Cand va reusi sa treaca dincolo de aparente, sa vada cu adevarat realitatile din jur, sa invete din greseli si sa invete sa piarda, poate ca Dumitru Oprea va deveni cu adevarat politician. Dar pana atunci, ramane cum am stabilit.". Dincolo de toate mariel comentarii ale unor mari perversi de presa care nu au unde sa si verse frustrarea pentru ca nu ii ia nimeni in seama in viata de zi cu zi, cred ca textul spune tot ce trebuie spus. Nu va mai lingeti ranile si sa va autosugetionati ca vai doamne ce nasol e. daca irina Schrotter va fi de buna credinta, va merge la Nichita si ii va oferi ale sale idei constructive pentru Iaşi. Doar aşa a clamat Că se lupotă pentru ieşeni. Dar dacă va continua să lase niste căţei să îi latre neputinţa, atunci se va vedea adevărata ei faţă.Gata! Lupta s-a terminat. Nu mai inurati pe la colturi. Treceti la treaba. Şi lăsaţi javrele acasă. Locul lor e sub pamant, nu pe bloguri.

    RăspundețiȘtergere
  29. Pentru anonimul de la 7:56

    Daca Il lasa I. Schrotter pe Oprea si nu i se alatura ,ramanea salvator pana la urma cu 20% din voturi si cu o campanie fara o strategie ca lumea . Ma lasi? Interese imobiliare , javre ... Sunteti ridicoli . V-a dat Nichita de baut cucuta ? Stam sub monopolul a 5 fraieri din acest oras si voi ii scuipati in fata pe cei care au vrut sa faca o schimbare .

    "casa arde si baba se piaptana"

    PS: nu va mai zic sa va treziti , ca e degeaba si atunci : stati in mocirla voastra!

    RăspundețiȘtergere
  30. Tot pt aa de la 7:56

    Tu cred ca nu esti sanatos. Sa se duca Irina Schrotter la Nichita sa-i ofere ale sale idei constructive ???? Mor de ras . Omule , chiar esti tare dezinformat . Tu nu stiai ca Nichita nu gaseste nici o limba comuna cu oamenii culti , care au idei ? In al doilea rand , dupa ce i-a descoperit atatea afaceri m urdare , iti imaginezi cat de mult o iubeste .

    Cineva zicea sa incetam cu atata comunism . Mai frate ,unde vezi tu patetism si frustrare? Astea chiar se intampla . Ti se apre corect ca un ziarist dupa ce scrie ceva incomod la adresa lui Nichita sa fie catalogat drept dusman si sa ise interzica sa mai publice ? Chiar nu vedeti ca presa nu are nici o treaba cu realitatea si a devenit o marioneta?

    Credeti-ma ca stiu ce zic , am vazut prea multe ca sa ma insel .

    Cred ca boala grea a iesenilor este dezinformarea .

    RăspundețiȘtergere
  31. Pentru Dan : esti patetic,un biet batran cu minte de copil, care cosidera ca este cunoscatorul adevarului absolut !
    Observ cu satisfactie ca esti obsedat de persoana mea ....ma bucura acest lucru, inseamna ca-mi fac bine meseria !

    Cu multa stima,
    shi nu fii suparat
    AU FOST DOAR NISHTE ALEGERI...

    :)))))))))))))))))

    PS Apropos de ce ai tastat in postarea ta :

    "oricum succes in continuare si sti unde sa ma gasesti dc. ai nevoie de mine data viitoare, poate incerci varianta mea si te costa mai putin si sansele zic eu sint mult mai mari."

    ....doamna Irina Schrotter va recomand cu caldura ca data viitoare neaparat sa incercatzi varianta domnului DAN !
    ....aaaaa era sa uit, draga Dane citeshte cu atentzie ce tastez mai jos :

    La MODUL indicativ ,TIMPUL prezent ,verbul "a sti " are formele:

    stiu , stii , stie ; stim ,stiti ,stiu.

    (Conform Dictionarului ortografic )

    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  32. pt crazy frog

    Pactul pentru Iasi pe care il vantura Irina inainte de primkul tur si cu care se dusesee juna aceea pe scena la Mircea Geoana nu a oscat controverse, tocmai pentru ca ea avea idei pe care le cerea semnate de Nichita? ce ti se pare asa nefiresc A subliniat mereu ca ea vrea binele iesenilor, da? Păi e cea mai bună ocazie acum să ia ce proiecte are si sa se cooncsulte cu cel care are acum puterea iun mana. Ar demonstra că ştie să accepte o infrangere. Nu sa fiarbă împotriva unei prese de care s-a folosit atat cat a avut interes si pe care a platit-o cu varf si indesat. Sa fim seriosi. Înţeleg ca esti in solda ei, dar exagerezi de acum. Apai acuma iar va repliati pe atacuri la persoana. Te citez chiar pe tine: "Ti se apre corect ca un ziarist dupa ce scrie ceva incomod la adresa lui Nichita sa fie catalogat drept dusman si sa ise interzica sa mai publice ?". Înţeleg că ţi s-a întâmplat chiar ţie asta? De aia ai ales solda Irinei si ai intoxicat-o? Ce ai sa faci cu banii de la ea? Iti mai varuiesti prin casa? Iti mai iei un termopan?? Îti mai iei cărţi? Că aşteptai cu interes cărţile de la cei cu care ai pariat!!! Nu arunca chiar tu cu pietre cand stii foarte bine ca la moralitate stai extrem, dar EXTREM de prost.!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Cred ca cel care sta prost la moralitate esti chiar tu . Nu I. Schrotter nu este dispusa sa coopereze . Trezeste-te !

    RăspundețiȘtergere
  34. ok.. sa inteleg ca in privinta mitei nesimtite nu se poate face nimic?
    chiar nimanui nu i se pare o mojicie care trebuie pedepsita penal?
    fratilor.. voi va ganditi numai la ce fac ei acolo sus dar nu vedeti ce va priveste pe voi
    si ce ati putea face voi...
    sa ii dam in gat!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. problema este acum de unde o sa isi ia irina banii inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  36. O victorie murdara.....

    Antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra Romaniei.

    Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice :

    - Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, OK?" Toti sunt de acord.

    La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar in minutul 5! Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute...

    La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si... "Romania 1 - Olanda 1, gol Mutu, minutul 90."

    La vestiare il gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini... - Ce s-a intamplat, mai Van der Saar?

    - Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6...

    pt microbisti...eu nu ma pricep la fotbal

    RăspundețiȘtergere
  37. ...ai uitat ceva: televizoarele din Dacia si Tatarasi !!! merita?

    RăspundețiȘtergere
  38. @Circotas alias irina_schrotter pe mess azi dimineata,
    Tot cu jigniri si alte prostii si incerci sa ma corectezi gramatical...
    Pe net nu conteaza, doar la romani sa se dea mari si ei...si mai lasa amennintarile englezule ca nu tine.
    S-a pierdut doar o batalie nu si razboiul.
    Societatea ieseana e mai atenta acum si va cere mai mult de la actualul primar, iar Irina prin lectiile invatate va sti cum sa lucreze data viitoare . Cind poti nu te baza pe altii ca nu tine.
    Oricit ne imbatam noi ascultindu-l pe Oprea in sinea noastra ne dadeam seama ca stilul lui e la pamint, de fapt a si dovedit-o cu asistatii sociali, asta e.
    Inca odata, numai o dreapta unita are sanse de victorie impotriva PSD-ului.
    Oricum mult succes tuturor in munca de zi cu zi si nu uitati ca nu sta in primar sa va fie voua mai bine , ci in voi si numai in voi.
    Circotasului succes in activitatea ziaristica pe blog si de consiliere a viitorilor independenti si il astept cu un resume ptr. reactivarea calitatilor lui ingineresti.
    Cu stima tuturor si un sincer la revedere ptr. la toamna dar pe alte bloguri si meleaguri romanesti.

    RăspundețiȘtergere
  39. hopa fratilor ce va agitati atat?si asa nu se schimba nimic indiferent de primar..doar ca iau altii mai multi bani decat daca ar fi castigat celalalt.... so relax

    RăspundețiȘtergere