duminică, 8 iunie 2008

Astazi, la Mitropolie


Intr-o companie selecta




Irina

4 comentarii:

  1. Ce observ io :
    - ca stanga s-a asezat in stanga - probabil din instinctul cultivat de-a lungul anilor;
    - ca d-nul Flaiser a devenit "de centru";
    - ca pe dom' presedinte Basescu il cam lua cu somn (ca si pe dom' senator Carlan);
    - domnul de langa Flaiser, l-am vazut undeva, l-am auzit si imi place de el, dar spre rusinea mea nu stiu cine este - dar stiu sigur ca am sa-l mai vad;
    - in rest EXTRAORDINAR efortul unora dintre cei mai marcanti membri ai PD-L : Boc, Flutur Udrea...deci cei din linia intai, care pe langa semnificatia momentului au dorit sa arate ca sunt aproape de Oprea si ne bucuram de sustinerea lor. Sper ca iesenii sa inteleaga asta si sa inteleaga ca e nevoie acuta de schimbare - nimic nou, nu ?
    - despre Irina : s-a asezat intr-o pozitie care cred ca (doar)momentan ii convine, cea din background, din linia a doua, pentru ca, nu-i asa, cred c-am mai spus-o si o repet : "in spatele oricarui barbat de succes , exista o femeie puternica" ....si dupa vad ii cam ...parea bine :)))) !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Compania selecta venita de ochii lumii de fapt vine sa se asigure ca se face din tomata, portocala, Moldova. In plus, nu stiam ca o numire in cadrul fetelor bisericesti a devenit show politic. Cata ipocrizie.
    Azi m-ati ingretosat teribil. Mai bine tineai pozele pentru PDL, decat sa le afisezi aici.
    Astept ziua de maine, poate oi avea parte de un articol fara atatea companii selecte.

    RăspundețiȘtergere
  3. pt nemesis cea tampa,base a venit in calitate oficiala cu decretul de numire a mitropolitului,retarda ce esti.du-te si te ineaca ca esti cu vaca complet.cauta si ceva rosu sa iti pui in juru gatului ca vad ca iti place culoarea handi.

    RăspundețiȘtergere