miercuri, 11 iunie 2008

Suporterii Romaniei il sprijina pe Oprea



Imagini din gara din Zurich

4 comentarii:

  1. Iubitorii de fotbal din Iasi(inclusiv eu) stim ca echipa Politehnica Iasi poate face performanta doar cu sustinerea unor investitori privati si nu a unui primar care n-are decat sa sustina FCM Dorohoi ( poate sa aduca niste chinezi la echipa, vad ca se pricipe) .
    Nu este nicio echipa de fotbal in Prima Liga a carei performanta sa fie datorata unei primarii.

    Ramanerea antrenorului Popa la echipa nu depinde de rezultatul alegerilor locale ( ci din contra, isi doreste si merita un salariu mai bun...).
    Relatia Nichita - Poli Iasi este urmatoarea :

    < Schimbarea lui Ionut Popa este iminenta.

    Primarul Gheorghe Nichita l-a atacat vehement pe antrenorul Popa, la sfarsitul meciului dintre Poli Iasi si Otelul Galati, scor 2-2. " Ionut Popa a fost cel mai slab de pe teren. Nu mai am incredere in el. Schimbarea antrenorului este iminenta in viitor", a acuzat Gheorghe Nichita. >

    (Ziua de Iasi, 03.12.007)

    Vrei sa ai echipa in prima jumatate a clasamentului si de ce nu, in 3-4 ani in cupele europene?
    Fii suporter adevarat si vino duminica la meci!
    Avem lovituri de pedeapsa si scoatem pe cineva in suturi de la Primarie!
    Goool!

    Un suporter.
    Hai Romania!
    Hai Iasu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ete-te la el ca-i microbist !
    :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ce candideaza la presedintie acum?

    Vai cat de penibili si populisti puteti fi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Despre CE 2008 : n-am vazut decat doua echipe tari : Olanda si Spania.

    Deci: au ajuns si la mine in cartier. Dupa ce acu' cateva ceasuri reclamam ca oamenii PSD impart cadouri prin Alexandru, acum 5 min (cam 18.10) m-am trezit la usa cu un asemenea individ. La urma-urmei omul isi facea treaba si poate castiga chiar un ban. L-am refuzat politicos...mi-a zambit..e "OK"!
    ...fraier sunt !! trebuia sa-l fi luat, macar sa vad ce e inauntru !!!!

    S-a intamplat sa apuc sa vaz si io' o emisiune la TL M . L-am vazut pe d-nul S.Ionescu pe care am avut ocazia sa-l intalnesc, nu neaparat sa-l si cunosc. Daca e adevarat ce spune si va putea confirma, cred ca d-nului Nichita , indiferent daca iese, nu-i va fi deloc usor sa dea cu subsemnatul la DNA. Ma intreb totusi, DNA nu se autosesizeaza niciodata? Sau si acolo sunt marionete ?
    In fine...m-am lamurit si cum sta treaba cu sponsorii lui Poli, aveam o banuiala, acum s-a confirmat. Am mai afirmat si cu alta ocazie, daca intr-adevat se doreste performanta clubul trebuie sa devina privat. Altfel va inota in mediocritate si obiectivul an de an va fi acelasi : salvarea de la retrogradare. Personal nu doresc acelasi scenariu si pentru orasul Iasi !!

    Gata ..ma duc la meci !! :))

    RăspundețiȘtergere