luni, 2 iunie 2008

Primele ganduri dupa primul tur

3 comentarii:

  1. Normal ca e de bine.
    Astazi atmosfera generala intalnita in Iasi a fost:

    "Deci se poate. In turu 2 merg si eu la vot."

    In turul 2 prezenta la vot va fi mai ridicata si iesenii vor vota schimbarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dama de Cupa si Regele de Caro

    I-auzi ce zice lumea, stimata doamna: cica "cat a platit Schrotter la INSOMAR ca sa iasa rezultatele alea (42-42)?"...Mie unu' care am avut sansa de a vedea "live" cam cum traieste Irina fenomene de genul asta (adica toate chestiile astea legate de alegeri) nu pot sa-mi pun decat o intrebare: ori Irina e o actrita excelenta - ceea ce nu e tocmai rau, ori comentariul in cauza a fost extrem de rautacios si constituit intr-un atac personal ...Sa nu se uite ca aceeasi Realitatea TV (ca ce mi-e INSOMAR, ce mi-e Realitatea) au evitat sa afiseze rezultatele la SMS-uri...stiti cu totii cand. Mai
    degraba a fost corect sondajul lui Tudor J. (FTC) - intr-adevar platit de I.S. !!

    Ce vad din rezultate - concluzii personale:
    - imaturitatea electoratului - in general, nu doar la Iasi : nu inteleg cum 44% voteaza Nichita si doar 35% la CL; personal consider ca au contat oamenii si nu partidele - vezi CLuj, Timisoara, Piatra Neamt si de ce nu? Constanta. In asemenea conditii votul uninominal de la toamna va da peste cap toata filozofia partidelor politice (Irina, te asteptam pe liste!!);
    - centrul Iasului care arata "cat de cat" a fost castigat de Oprea, iar cartierele muncitoresti de Nichita - unde abia daca a calcat in campanie si care arata dezastruos la toate capitolele - incadrata la categoria "paradoxuri
    electorale"; (apropos : cica Irina umbla prim camine duminica - fass! nu era ea!! :)) - insa ce cauta duminica dupa amiaza Nichita prin Alexandru ????). Nu cred ca trebuie sa mai subliniez ce trebuie facut...cineva zicea bine: lupta se castiga in strada, nu
    in birou. Dar domnul Oprea sa nu astepte minuni numai de la Irina, nu Irina e candidat in turul 2 !!!
    - toti cei care ar fi putut vota Nichita au mers la vot...astia sunt toti : sa zicem ca jumatate au mers la vot, iar din acestia jumatate (cu indulgenta) au votat
    Nichita. Rezulta ca cel mult un sfert din electoratul Iasului il
    prefera pe Nichita. Devine deci vitala strategia de mobilizare a cetatenilor la vot!
    - locurile unde au votat studentii din centru au fost mult mai la indemana acestora, fata de cei din Tudor, defavorizati de amplasarea sectiei de votare la Sala
    Gradinari. Dovada : Oprea a castigat centrul si a pierdut
    in Metalurgie! Studentii sunt o forta si pot schimba destinul Iasului, am mai spus-o si o sustin mereu.
    - PNL-ul va fi greu de convins sa se alature dreptei, dat fiind relatiile (de afaceri personale , desigur) Fenechiu-Nichita, cred ca printre putinii dusmani naturali ai Irinei :))) !!!
    Inca n-am auzit (desi am mai pus problema odata) ce se va intampla cu Palas si Iasi 600 - evident in conditiile in care castiga Oprea. Poate solutiile ar conveni
    liberalilor si cred ca ar putea face obiectul unei negocieri, pentru ca, nu-i asa? totul se invarte in mediul de afaceri...

    PNL ar trebui sa nu-si uite istoria, inaintasii si idealurile acestora, marii oameni politici liberali si spiritul liberalismului. N-au fost niciodata de stanga si printr-o alianta cu stanga ar murdari cu rosu toata istoria liberalilor. Dar probabil ca afacerile sunt mai
    presus de principii !! O sa vedem...imi place sau nu, Oprea e la mana liberalilor..parerea mea !!

    Astept cu interes confruntarile, actiunile celor doi candidati...nu sunt io' foarte implicat in actiunile electorale, doar mai latru pe-aici, pe undeva, mi-ar fi
    placut sa am ocazia de a face mai mult...la sfarsit daca o fi de bine, o sa ma bucur, fireste si o sa fiu satifacut ca am pus si eu umarul, daca o fi de rau, o
    sa-mi reprosez mereu ca n-am facut suficient si am asteptat ca altii sa ne rezolve problemele....

    P.S. Ptr. Admin blog : se incarca cam greu de vreo doua zile...

    RăspundețiȘtergere
  3. Apel Civic
    In ultima vreme fituica de scandal 24 de ore condusa de infractorul Adi Cristi lanseaza atacuri extremiste asupra persoanelor cu disabilitati din orasul Iasi ! Rog societatea civila si organele de urmarire penala sa ia o atitudine ferma impotriva acestui impostor cu apucaturi huliganice!

    RăspundețiȘtergere