joi, 7 februarie 2008

Stie oare primarul care sunt etapele obtinerii proiectelor europene?

Prima oara, luata prin surprindere, recunosc ca am inteles gresit urmatoarele: 6 milioane de euro obtinuti de la UE pentru refacerea unor strazi din Iasi, in urma unui proiect depus de Primaria Iasi. M-am lamurit rapid. Realitatea este cu totul alta. Primarul Nichita se lauda cu un banal aviz pe un dosar. Acesta nu venea de la o institutie din afara, ci de la Agentia de Dezvoltare Regionala. Nu era un aviz de ordin tehnic si financiar cu greutate, ci era legat de indeplinirea unui simplu criteriu de eligibilitate. Se confirma faptul ca Primaria are in proprietate strazile care trebuie asfaltate. Mai mult, absolut toate proiectele depuse la Agentia de Dezvoltare Regionala au fost acceptate in aceasta etapa. Prin urmare, intrebarea mea este daca primarul are habar care sunt etapele pe care le parcurg proiectele depuse la Agentia Regionala, in conditiile in care ne prezinta o simpla avizare de rutina drept un mare succes.

Irina

2 comentarii:

  1. intrebarea ta este una foarte buna .... acum iti adresez eu tie o intrebare: Oare sa mai "investim" in orasul acesta ? si te rog sa-mi raspunzi aici: http://bogdan.iasi4u.ro/cu-ce-ne-mai-amagiti-si-de-data-asta/

    RăspundețiȘtergere