duminică, 23 martie 2008

Capital Promotion lucreaza la Iasi exclusiv cu Irina Schrotter

Claudiu Saftoiu mi-a trimis aceasta precizare, pe care ma grabesc sa o redau:

“O informatie venita pe surse in ultimele zile acrediteaza un zvon conform caruia fima de consultanta pe care o conduc ar fi fost angajata recent de domnul Cristian Adomnitei, pentru a-i oferi servicii de consultanta politica si electorala in cursa domniei sale pentru Primaria Iasului.

Dupa cum am declarat public in mai multe randuri atat eu cat si Adriana Saftoiu, "Capital Promotion" - compania de consultanta in care lucreaza si sotia mea - are un angajament exclusiv la Iasi pentru sprijinirea candidaturii independente a doamnei Irina Schrotter la Primaria municipiului.

Este absolut exclus ca, avand contractat un candidat politic intr-o localitate, "Capital Promotion" sa se angajeze intr-o campanie paralela, in aceeasi comunitate electorala. De altfel, declaratiile facute duminica, 23 martie 2008, de domnul Cristian Adomnitei, prin care dezminte zvonurile aparute, elimina orice suspiciune pe aceasta tema."

Claudiu Saftoiu
Director General "Capital Promotion"

19 comentarii:

  1. super tare, firma lui saftoiu.
    ff bine irina, insa TOT ITI SPUN CA NU E BUNA CAMPANIA PE CARE AI FACUT-O PINA ACUM.
    lol
    saftoiu...
    mai vedem.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca o campanie e buna sau nu se poate vedea in sondaje sau la vot!
    deocamdata in sondajele psd sunt pe pozitia 2,iar pina la vot mai e destul timp!
    multumesc insa pt grija!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carcotasul vesel carcoteste :

    Puiul de securist tot securist ramane .....are capacitatea sa minta fara sa clipeasca ....bleaaaaaah !!!!

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc

    RăspundețiȘtergere
  4. irina, tot ce scriu ia ca pe ceva constructiv, pentru ca vine din partea cuiva care chiar se gindeste ca inlocuirea lui nichita ar fi ceva benefic pentru iasi ... sper ca familia saftoiu, daca nu are habar de specificul orasului iasi, sa ii lase pe cei care sint pe linga tine si care sint din iasi sa-ti construiasca campania.
    tu nu ai realizat nici un sondaj? te bazezi doar pe cele facute de celelalte partide?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si la urna urnei, cine surade la urna, surade mai bine.
    Permiteti un schrotteresc "hmm" anticipat?

    RăspundețiȘtergere
  6. 'Neatza (la mine) all,

    Pai cu foarte putine exceptii - si ma refer la nivel national - cred ca problemele Iasului sunt in mare aceleasi ca prin toata tara. Din cate stiu d-nul Saftoiu & compania l-a scos pe Basescu presedinte - sper sa nu gresesc-(nu inseamna ca la momentul azi dau pe dinafara de atata entuziasm de aceasta reusita). Dar a demonstrat ca stie ce sa faca pentru a castiga o campanie.
    Fiecare are dreptul sa judece daca o campanie merge intr-o directie buna - adica sa convearga cu convingerile proprii sau nu. Iar electoratul va taxa aceasta chestiune punand stampila de vot acolo acolo unde il indeamna ratiunea (asa cred ca ar fi bine pentru o constiinta curata : sa votezi indemnat de ratiune si nu de partid).
    Cat despre sondaje proprii, nu credeti ca ar putea fi interpetate ca fiind subiective, comandate, masluite, etc? Las' ca-s foarte bune si cele ale "lor"...

    RăspundețiȘtergere
  7. Carcotashul vesel dixit :

    CERERE PENTRU UZ PATENT !

    Onorat domn Ionut Murariu va rog prin prezenta a-mi acorda permisiunea de a avea drept de folosintza asupra marcii : "SCHROTTERESC"
    Doresc sa folosesc aceasta marca pentru a inlocui marca personala :
    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc
    cu
    Schrotteresc, schrotteresc ,schrotteresc ...
    Mentzionez ca marca dumneavoastra este mult superioara marcii mele shi de aceea fiind un individ doritor de implementare a noului va cer acest acord .
    Va rog sa-mi transmitetzi urgent decizia dumneavoastra in aceasta problema

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc

    in sperantza ca am sa :
    Schrotteresc ,schrotteresc ,schrotteresc

    PS1 Maestrul tot maestru... auzi al naibii Ion ...."..cine surade la urna surade mai bine "

    PS2 Pentru instalator :AMICE UMBLII LA ROBINET ? AI GRIJA SA NU PROVOCI O INUNDATZIE !!!!!!...DEOARECE O SA TREBUIASCA SA FOLOSESC CARPA SHI SA SHTERG TOT !...SA NU UITZI NICIODATA : PE TZEAVA APA POATE SA CURGA SHI CRISTALINA SHI RUGINITA...SHI PROBLEMA ASTA NU SE REZOLVA CU UMBLATUL LA ROBINET !

    RăspundețiȘtergere
  8. irina, faptul ca aprobi astfel de comentarii pe blogul tau te descalifica. eu am intrat doar sa imi spun opinia, pentru ca, nu-i asa, asta si astepti de la ieseni: opinia lor si la final, votul lor.
    pentru circotas: omule eu pot sa-i scriu irinei si pe adresa si sa-i repet aceleasi lucruri: si-ain ceput gresit campania si daca continua asa, nu va intra nici in turul 2.
    irina, daca astfel de oameni ai in staff, cum este circotasul si georgiana, care, la intrebarile mele mi-au raspuns cu atacuri la persoana, pai, sa-mi fie cu pardon, imi spune totul despre cei din jurul tau.
    georgiana, incearca sa nu vinzi castraveti gradinarului... asta daca poti sa intelegi.
    ps circotas: daca vrei sa ne... va trebui sa stai tu capra, dar nu de alta, altfel nu am cum s-o fac.
    in rest... pe 2 iunie voi intra din nou pe acest blog si vom mai vorbi una alta...
    numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. lumea-i suparata...dar are sa fie bine oricum

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  10. Carcotasul vesel dixit:

    Pentru anonimul de la 14:14 :

    ....este nishte unii care daca-i toci punctual shi unisens una doua se fac batzoshi shi varsa din ei tot ce shtiu .....deci baietzel te-am secat un pic cu casatoria ca sa-tzi aflu sexul ....shi acum shtiind ca eshti baietzel pot sa-tzi spun :
    Iedule ca eu ca o capra nu shtiu sa stau dar pentru tine fac efortul sa stau ca un tzap !
    Cat despre apartenentza mea la staff-ul Irinei eshti STUPID PEOPLE TOTAL !
    Apropos de data cand ai spus ca revii: 2 iunie ....dragul meu ied, vezi ca prostia este o boala rapida shi necrutzatoare ,daca nu te tratezi rishti sa nu mai prinzi 2 iunie ! BEHEHE, BEHEHE PROST II IEDU EEEEEE....

    Carccotesc ,carcotesc ,carcotesc ...

    RăspundețiȘtergere
  11. ...si uite asa (daca se scapa prea multe chestii pe blog)...intervine necesitatea unui moderator...d-na Irina are si ea treburile ei, doar n-o sa stea toata ziua sa pazeasca blogu'...dar cei care valideaza mesajele ar trebui sa se gandeasca si la consecinte atunci cand mai "scapa" cate unul cu sau fara intentie...in general "carcotasul" imi place...dar mai sare si calul (vezi cererea de co-habitatie temporara si ce-a iesit) e cam deplasata. Nu cer decat putina decenta (daca-mi permiteti), nu cred ca asta e scopul blogului: balacareala. Iar cei care nu sunt de acord cu d-na Irina, Georgiana, Ionut M., Carcotasu', Fly Fish,io'...s.a. - asta e! au dreptul la opinie si trebuie facuta publica. Sa nu fiu inteles altfel: e doar un apel la ratiune, toleranta, decenta si intelepciune !! Si nu stiu daca trebuie murdarit blogul d-nei Irinei, nu stiu cati dintre voi o cunoasteti personal sau ati stat de vorba cu ea ca sa va permiteti sa aruncati mascari pe aici. Da, ma pot lauda ca am stat fata in fata cu domnia-sa! Majoritatea care intram pe-aici avem un tel comun, nu? Inca nu ne-a balacarit intre noi, dar trebuie sa-i respectam pe cei care sunt contra. Haideti sa dam dovada de toleranta si intelepciune (am mai zis? mai zic odata ca poate se prinde :)) ) !!!
    P.S. Nu lucrez pentru d-na Irina si nici nu sunt in staff-ul ei...asaaa ca precizare !!

    RăspundețiȘtergere
  12. Carcotasul vesel dixit :

    Stefane shtiu c-o sa ma injuri dar io declar sus shi tare ca scopul blogului este unul singur :

    JOS NICHITA DE LA PRIMARIE !!!
    IASHUL VREA PRIMARITZA !!!!
    ISCHROTTER,ISCHROTTER,ISCHROTTER
    Cat despre nea caisa ala care mi-a spus sa stau capra i-am raspuns simplu ca io pentru el care este un ied stau doar tzap ca CACAPRA nu shtiu !
    Apropos cu latina cum mai stai ???
    Hai mah omule nu fii ciufut o viatza o avem shi nici macar sa injuram shi noi leprele astea nu putem ?
    Carcotesc ,carcotesc, carcotesc ...

    PS ....apropos am uitat ....sa vezi ce furios a ieshit de la shedintza fosila de ILIESCU !!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. circotas, 20 min din viata mea pentru a ma lamuri ce-i cu tine... citeva postari din zilele trecute si m-am dumirit. dau de tine si pe bloguri din iasi
    si pentru tine spun: MARE TI-E GRADINA DOAMNE
    daca l-a inceput era asa, o idee vaga, o presimtire, ceva aiurea.... acum e o certitudine
    pentru cei care vor citi
    CIRCOTASUL ESTE DIN BUCURESTI, O SUSTINE PE IRINA, ESTE ADEPTUL MARINARITULUI, AL BLONDELOR DE LA DREPT, este domnul perfect.
    tu de ce faci asta?
    pentru ca te plictisesti?
    parca ar trebui sa te ocupi de alte treburi, mai importante.

    RăspundețiȘtergere
  14. 4 carcotas :
    ...da' de unde, fratele meu alb (de mai la sud - nu'sh de unde da' asa am prins o idee de pe undeva) !! Pai io' fac apel la toleranta si sa ma apuc primul sa injur? Nici macar in gand !! Pe bune !! Las' ca pricep si io' chestii subtile ca doar nu-s cazut din pod, dar nu merita ! Asta era ideea !! Ii injuram pe ceilalti(partial de acord, nu-mi place ideea) da' nu se poate pe blogu' lor? De ce pe al Irinei? Maine -poimaine se indexeaza aceste pagini prin motoarele de cautare (Google,Yahoo, AltaVista si care or mai fi)...dai un "search" dupa "ceva" si raspunde taman blogul de fata - netomanii stiu ce spun - si nu e bine !!

    RăspundețiȘtergere
  15. Carcotasul vesel dixit:

    Pentru anonimul de la 17:18

    -din Bucureshti sunt
    -nu sustzin pe ISCHROTER , sustzin insa orice candidat independent !
    -nu sunt adeptul marinarului ..sunt adeptul democratziei -atunci cand a cashtigat TRAIAN BASESCU voi totzi radeatzi shi va bucuratzi ...eu ma uitam trist la voi deoarece nu sesizatzi primejdia care venea :UN COMANDANT DE PETROLIER CA SA POATA CONDUCE PETROLIERUL TREBUIE SA FIE DESPOT ABSOLUT PE PETROLIERUL SAU !....PETROLIERUL ESTE ACUM ROMANIA ...COMANDANTUL INSA ESTE ACELASHI ! ASHA CA VOI L-ATZI ALES VOI SA VA SPALATZI PE CAP CU EL ....ACUM RAD EU ( CA E UN GOLANUL MISHTO ....) SHI VA UITATZI VOI TRISHTI !
    Cat despre blonde, omule asculta vorba de la un vulpoi batran : nu se compara cu brunetele shi barbatzii aia adevaratzi pot sa-tzi spuna de ce !
    Shi sa tzii minte ca treaba care o fac acum eu shi altzii ca mine carcotitori este extrem de importanta : VREM CA TZARA ASTA SA NU MAI FIE CONDUSA DE FOSILE COMUNISTE PRECUM ILIESCU SHI LEPRE LIBERALE PRECUM FENECHIU !

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc

    PS ...tot mereu vad ca revine obsedant ideea de "SERIOZITATE A BLOG-ULUI" ...hai sa ashteptam sa vedem programele candidatzilor shi atunci promit ca o sa discutam serios ....foarte serios , dar pana atunci mai un haz mai o caterinca mai o intzepatura mai o injuratura ca deh asha-i romanul socializeaza injurand !

    RăspundețiȘtergere
  16. Vad multa rautate in comentarii...taberele sunt deja conturate,"a lui Nechita"si "restul"..citiva au monopolizat deja discutiile si au impresia ca EI detin adevarul,si au dreptate in ceia ce spun,aruncind in acest demers de la sageti,injurii,laturi,pina la amenintari si dezvaluiri socante.Pina aici nimic nou.Asa se desfasoara campania in tara noastra(din nefericire).Ce este adevarat,va iesi la lumina...adevarul nu se striga din toti rarunchii ci se spune pur si simplu!si acum o ontrebare pentru "a lui Nechita"...ce la apucat frate pe Gica,taman in campanie sa transforme orasul in santier,de toti soferii isi amintesc de mamica lui? e interesant...o sa mai revin!

    RăspundețiȘtergere
  17. OK.
    Unele polemici duc desigur la o atmosfera de OTV. La un moment dat, am crezut ca "anonimul mult hulit" e Elodia...
    Preferati o atmosfera de TVR? Adica sa dam jos ochelarii, sa ne privim adanc in ochi si sa nu punem o intrebare de genul: " Domnule blogger, credeti in Dumnezeu?..."

    Pt.carcotash : Schottereste!
    Pt.restul : Judecati si votati corect!

    RăspundețiȘtergere
  18. Carcotasul vesel dixit :

    Multzumesc maestre !


    Schrotteresc,schrotteresc,schrotteresc !

    RăspundețiȘtergere
  19. DOAMNA IRINA SCHROTER EU VA SPUN CA SANTAJUL PRIMARULUI Ca DACA NU IESE ACTUALUL PRIMAR PLEACA SI CE DACA AR PLECA NU MAI SUNT ANTRENORI MAI BUNI CA IONUT POPA EU CRED CA DA ASA CA ACEST SANTAJ EMOTIONAL NU SI AVEA LOCUL PENTRU CA EL ORICUM VA PLECA MA REFER LA IONUT POPA AVIND IN VEDERE CA CONTRACTUL CU CLUBUL SE EXPIRA IN VARA IAR ECHIPA DE FOTBAL POLITEHNICA IASI VA TREBUI SA ISI CAUTE UN NOU ANTRENOR EL FIIND DE MAI BINE DE SAPTE ANI DEPARTE DE CASA SI DE ARAD ASA CA ORICUM VA PLECA IONUT POPA ASA CA ASTA ESTE.

    RăspundețiȘtergere