sâmbătă, 29 martie 2008

Se fac marcaje... in realitatea virtuala


De cateva zile, pe site-ul instituţiei, primarul Nichita anunta ca se fac marcaje stradale in anumite zone ale Iasului. Am rugat echipa mea sa urmareasca echipele primariei la lucru. In prima zi nimic. In a doua la fel. Muncitorii nu-si faceau aparitia. Nu era vorba de un decalaj de program, pur si simplu anunturile primariei erau false, postate numai sa arate lumii cum se lucreaza.

Pozele sunt graitoare:

Pe strada Pictorului nu a fost dat un gram de vopsea de la alegerile trecute. Ce sa mai spunem de asfalt...


Strada Petre Ispirescu asteapta si ea marcajele, dar are nevoie mai intai de asfalt


Strada Eternitatii, aceeasi problema.


15 comentarii:

  1. Maaaaaaah da voi suntetzi turbatzi rau nici sambata nu-l slabitzi pe tovarashul NICHITA .......bietul om !!!!!!!
    Apropos vad ca atzi schimbat aparatul de fotografiat !.....era mai mishto celalalt .......
    :))))))))))))

    SA TRAITZI CUM DORITZI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu v-au prins aia de la politzia comunitara ?....sau tot dupa panouri publicitare casca ochii ! :))))))))))))

    SA TRAITZI CUM DORITZI !

    RăspundețiȘtergere
  3. marcajele(care se fac) se fac din 4 in 4 ani..ca si multe aletele(parcuri, asfaltarea de strazi, demararea de proiecte pompoase si alte abureli)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu va fu dor de mine? Deci, nu...asta e ! nici nu-mi faceam iluzii...am sa ma obisnuiesc.....:(((
    'oopa! Tatarasu' meu e sub lupa? Buuun! Ia sa vedem cand a aparut articolul : 10.12...probabil cineva a vazut si a trimis echipele...sau simpla coincidenta (ca nu gunoiul este subjectul articolului)...pe la 11 salariatii Salubris erau taman sub geamul meu in Metalurgie (sa fi fost 5-6 insi )...dupa ce s-au ospatat crestineste, ca doar "e" oameni si ei, nu? (vezi o postare anterioara) vreme de fo' juma' de ora s-au apucat asa in dorul lelii sa stranga gunoaiele dintre blocuri -desigur, ca sa fim corecti ar trebui o discutie separata despre modul in care au ajuns ele acolo, despre "OZN-uri" si despre educatia unora dintre semenii nostri. Unde am ramas..a! da! deci s-au apucat sa stranga, au facut treaba buna, se putea si mai bine...o strada mai incolo (pe Gradinari) altii maturau praful la ora 11.30 (ziua) - unii mai au rufe la uscat...nu-i nimic le mai spala odata (cu apa de la RAJAC - afaceri subtile, deh! nu ne pricepem noi)!! Cand ma intorc de pe unde aveam treaba in jurul orei 15.30, masina care ridica gunoaiele sosise...deci vreme de
    vreo 4-5 ore s-a lucrat pe o suprafata de vreun ha (cam doua terenuri de fotbal)...."putin domnilor, foarte putin" (vorba comisarului Moldovan)!! S-au
    strans doar gunoaie foarte mari....una peste alta sa vedem partea plina a paharului....
    Cat despre str. Eternitatea ...vopsirea ei mi pare ca a avut loc in urma cu vreo doua saptamani...poate mi s-a parut
    dar arata destul de recent marcajul - ma refer strict la axul drumului nu si la (pe)treceri de pietoni... na! iar m-am lungit.
    Punct!!

    RăspundețiȘtergere
  5. jur k de multe ori NICI NU VEZI PIETONI KRE TRAVERSEAZA STRADA REGULAMENTAR DIN CAUZA LIPSEI ILUMINATULUI PUBLIC,AR AJUTA FOARTE MULT DAK TRECERILE DE PIETONI AR FI SI MARKTE!!!!!!!!!!!(in fata universitatzii CUZA)

    P.S.:camicaze...unde eshti?de proshti sa ne scuteshti?

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca din 4 in 4 ani se reinoiesc marcajele,parcurile,proiectele ....nu ar fi bine sa reinoim shi primarul dupa 4 ani ?...hihihi

    SA TRAITZI CUM DORITZI !

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai daca din 4 in 4 ani se reinoiesc marcajele,parcurile,proiectele ....nu ar fi bine sa reinoim shi primarul dupa 4 ani ?...hihihi

    SA TRAITZI CUM DORITZI !

    RăspundețiȘtergere
  8. Da e bun sa ii urmareasca, dar astia noapte refac liniile care au fost trasate pe Pacurari acum o luna ,De ce atita risipa?
    sau hai sa spunem alfel Vopseaua folosita e diluata intentionat si se duce dupa o luna ca sa mai bage cineva in buzunar nista scaieti ,bineinteles se stie cine ia 10% din ei ? Da domnul Mare Sef.

    RăspundețiȘtergere
  9. 21:37

    MARE DREPTATE AI....ACUM KTZIVA ANI AU PUS VOPSEA DE "GARD":))

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  10. UNDE E POLITIA CAND E NEVOIE ? DE CE STAU NUMAI DUPA SPAGI ? EI VOR SA OPRESTI LA TRECERI DE PIETONI INEXISTENTE SI LA SEMNE DE CIRCULATIE MONTATE LA "ALTITUDINEA UNUI COS DE BASCHET" SAU MAI SUS? DACA TZARANII SI MARINARII DE CEA MAI JOASA SPEA INCA NE CONDUC NU SCHIMBAM NIMIC > IAR "VERSURI " GEN >>" LASA CA-L SUN PE SI MA SCOATE >> VOR EXISTA IN ROMANIA MULT TIMP PENTRU CA ADEVARATII OAMENI NICI NU AJUNG SA SE LANSEZE CA SUNT PRABUSITI LA PAMANT DE CATRE " NEPOTISMELE " DIN TOATE DOMENIILE >> DE STAT SAU PRIVAT

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma Andrei, aia cu marinarul am inteles-o ca-i la adresa mea dar taranii cine sunt ?....cumva Nichita si Fenechiu ?
    Hmm....nu sunt tarani domnule sunt niste excroci lamentabili !
    Apropos de "Hmm...." uite citeste te rog niste versuri :

    "Hmm...
    Curioşii mor informatori,
    Efect dăunător asupra culturilor de ţara
    amară, gust de cafea între şi peste măsea,
    rup rup rup rup rup rup rup rup rup hei
    de ce urechi crezi tu că mă iei?
    Mă vezi culcat la pat, dar nu-i blat, mi-e somn
    Am cântat la răsărit dar apoi am lipsit... eram cu toţii printre coloseumi,
    rupeam amintiri din marmură şi le suflam aura,
    uitasem de grup şi de grupare... am dat skip la filmare...
    Cuminte mă pieptan cu cărare...Sângele e pentru altii... Eu rup documentare. Nu.
    Nu acum. Nu tu. "

    :))))))))))))))))))))))))

    SA TRAITI BINE !

    RăspundețiȘtergere
  12. pe strada canta s-au facut marcaje. Dae cu ce folos daca strada e JALNICA? in curand nu o sa mai ajungem cu masinile la destinatie daca nu se vor lua masuri

    RăspundețiȘtergere
  13. MI-A SCRIS PRIMARUL O SCRISOARE!!!
    Mi-a multumit ca am fost bun si umil contribuabil la magistralele rezultate de exceptie ale Iasului si incepe sa enumere: asfaltari, pomi, locuinte sociale, scaderea infractionalitatii, sistem de iluminare, salubritate, invatamant universitar, BERD, si cireasa de pe tort:" In 2007, la Iasi s-au inregistrat peste 800 milioane euro investitii private executate (de ex. Kaufland, Carrefour, Selgros, Practiker), in curs de executie (de ex. ansamblul Palas, Era, Greenpark, etc)sau avizate (diverse proiecte imobiliare)."
    Pai bre nea primarule astea sunt investitii intr-un oras ca Iasiul, in care a murit industria (vezi Terom, Ulei, Lapte, Tesatura, Mobila, IMAMUS, IM Bucium, Fabrica de bere, etc.) si matale ca un imbecil te lauzi cu supermarketuri ,malluri, imobiliare si showroomuri auto? Aici se cheltuie bani tataie, nu se produc! Si-apoi toate astea ce au cu primaria inafara marilor smenuri cu terenuri? Aud?Hmmm...

    RăspundețiȘtergere
  14. Petrule te-ai trezit cu fatza la cearceaf ?......oricum n-ai nici-o grija .....nu o sa-tzi raspunda !!!!

    SA TRAIRZI BINE !

    RăspundețiȘtergere