marți, 4 martie 2008

Ce credeti ca ar vrea sa auda iesenii de la politicienii lor?

Sa incep eu, daca imi dati voie, cu atitudinile si cuvintele pe care le-as introduce in ghidul de exprimare si comportament al politicianului:

„Imi pare rau, am gresit”

„Pe acest subiect nu ma pricep, trebuie sa intreb pe cineva mai indreptatit sa aiba o opinie"

„Probabil, adversarul meu are dreptate in chestiunea X”

„Nu pot sa va promit asta, pentru ca stiu ca nu se poate rezolva”

„Imi cer scuze public. Imi asum aceste nerealizari”

„Jurnalistul are dreptate. Am promis niste chestiuni de care mi-e rusine sa-mi aduc aminte”

„Ieri nu am trecut pe la birou. Am avut un chef nebun sa mai scap de stres”

„Imi pare rau prietene, dar nu pot sa incalc legile pentru tine”

Va las pe voi in continuare. Am sa tin cont de ceea ce adaugati.

Irina

5 comentarii:

  1. Imi e rusine de ceea ce se intimpla in jurul meu .

    RăspundețiȘtergere
  2. Carcotasul vesel dixit:
    Auliuuuuuu si ti-e rusine tare ?....fii dom'le mai nesimtit ca se poarta acum !......ia te rog exemplu de la domnul Nichita (traiasca usturoiul si mama Rusie)....io-te ce bine-i este daca a fost nesimtit !....dar las-ca vin alegerile !
    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. " Nu ma mai votati! Reprezint un partid corupt si nu e nevoie sa ma mai alegeti ca sa va demonstrez cat de incapabil sunt. Doar acum ma cunoasteti, ce Mama Rusiei..."

    RăspundețiȘtergere
  4. 10%? Nu, nu este ceea ce va ganditi. Doar rata inflatiei...

    Gigi

    RăspundețiȘtergere
  5. Carcotashul vesel dixit :
    Hmmmmm foarte simplu !!!! Alegatorul nu neaparat iesean si cel american (ca deh tot este in desfashurare scrutinul la americani ) doreste sa auda de la politicieni ADEVARUL SHI NUMAI ADEVARUL ! Oricare politician care are curajul sa sutina in fata electoratului adevarul chiar daca uneori acest adevar este dureros are numai de cashtigat ! Oricum sa nu se uite ca un politician sau un candidat la o functzie publica mai bine sa faca promisiuni mici cu rezolvari rapide shi sigure decat promisiuni mari nerezolvabila mai direct : in orice restaurant oricat shi orice ai consuma nota de plata vine....depinde insa daca ai shi creditul necesar ca sa potzi platii linishtit aceasta nota .....in cazul alegerilor pentru primarie ....ai creditul alegatorului stai linishtit ....nu-l ai ....eiiiiii atunci incep compromisurile !
    Apropos de alegerile americane .....doamna candidata la presedentzia americii shi-a cam ieshit din pepeni ieri .......sa speram ca alte candidate au vazut acest lucru shi au tras nishte concluzii .....calmul aduce sigurantza , sigurantza aduce succesul , succesul aduce ....FOTOLIUL DE PRIMAR !
    DECI MULT CALM SHI-UN ZAMBET RECE !

    Carcotesc ,carcotesc , carcotesc ...

    RăspundețiȘtergere