sâmbătă, 22 martie 2008

Si Copoul are probleme



Seria de intalniri cu cetatenii Iasului a continuat si astazi in cartierul Copou. Cea mai mare ingrijorare a locuitorilor Copoului este legata de explozia dezvoltarii imobiliare.Ei sunt ingrijorati de faptul ca acest cartier ar putea deveni, destul de curand, un adevarat santier, plin de cartiere de blocuri sau spatii comerciale. Din punctul meu de vedere, Copoul este o emblema; este un cartier cu multe spatii verzi care ar trebui conservate. Nu mi se pare firesc sa se inceapa a se distruge prin constructii haotice, asa cum nu mi se pare firesc nici ca denumirea de “Copou” sa devina marca inregistrata. De aceea, i-am asigurat pe cei prezenti astazi la intalnire, ca avocatii mei sunt pregatiti sa depuna contestatie, luni dimineata, la OSIM.




Problemele de care s-au mai plans locuitorii de aici sunt lipsa parcarilor, siguranta cetatenilor si poluarea fonica.

In aceasta ultima privinta, cea mai mare nemultumire este legata de decizia Primariei de a reabilita liniile de tramvai existente. Solutia cea mai buna ar fi fost inlocuirea completa a liniilor de tramvai cu linii din noua tehnologie, care ofera o modalitate de rulare mult mai silentioasa.

Locuitorii din soseaua Stefan cel Mare s-au plans ca pentru edilii nostri, Iasul se termina acolo unde incepe practic strada lor. Acestea sunt imaginile fotografiate de echipa mea in urma problemelor ridicate de cetatenii care locuiesc in aceasta zona a cartierului Copou- Sararie.



Irina

9 comentarii:

  1. Carcotashul vesel dixit :

    De la Dorin Popa zicere :

    ".....astăzi pentru mine Copoul
    e centrul Universului,
    păşesc sfios şi cu încredere
    ca în Rai
    sînt în întregime chiar
    în mine însumi
    cum, odinioară, şi tu erai...."

    shi inc-o zicere dar de la Vamanu:


    "....cind am sa trec din cind in cind prin Copou,
    sa vad ce se mai intampla, s-aflu ce mai e nou
    pe la balena, prin puskin, codrescu sau tirgusor
    poate si pe la scoala,
    dar asta doar uneori."


    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine primavara si Iasul se trezeste la viatza. Copacii inverzesc cate putin ,iar aerul capata prospetime . Imi place orasul seara , cand STEFANUL, Copoul se umplu de indragostiti , ador panorama dinspre Gradina Botanica spre Pacurari si culorile urbane ale apusului .
    Doamna Schrotter ,sustineti ca iubiti Iasul , dar imi dati impresia ca nu vedeti decat lucruri rele in el . I love Iasi? Ce anume,?
    Nu doriti sa faceti un efort ,sa va descretiti fruntea si sa priviti ceea ce va inconjoara cu alti ochi? Aceasta este provocarea mea, de simplu cetatean, pentru dumneavoastra. Credeti ca o puteti accepta?
    Cu mult respect si simpatie ,Victor Andreescu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Carcotasul vesel dixit :
    Asa cum am promis mai demult am inceput de astazi sa bag cate o geana prin Blogaraia de Iasi.....si am avut o maaaaaaaaaaaaare surpriza ca daca nu eram prins cu centura de sigurantza picam din avion .... sa vezi shi sa nu crezi cine mi-erau marii contestatari a lu' ISCHROTTER ....serpishorii crescutzi la sanul lui nea Ghetzau ......eeeeee nea Ghetzau vra sa zica cand matale vrei sa arunci cu laturi eshti un mare domn shi o faci cu manushi ...pardon cu serpishorii ,adicalea matale dai comanda shi sherpishorii sasaie ......bineeeeee atunci schimbam calimera shi regishtrii...oi fi matale entelegent dar pi mini m-au testat inglezii la putirintza creierului shi au zis ca sunt un pic mai mult pisti medie ....pazzea ca vin !
    Oare ce surprize mai am maine ca astazi nu am reushit sa bag nasu-n toata Blogaraia de Iasi !!!!

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc ...

    RăspundețiȘtergere
  4. pt carcotas: cineva mi-a zis despre florin ghetau ca adevaratul lui nume e florin lingau

    RăspundețiȘtergere
  5. Carcotasul vesel dixit :

    Nope, personal (fiind democratzie ) poc shi io cu parerea :

    Lingau nu ...dar cu fundul in doua luntrii da ! ....exista insa o problema cu luntriile :

    CATE LUNTRII ARE DE FAPT CARON ?.....oare shtie HADES ?

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Carcotashul vesel rectifica :

    CHARON !

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc spashit !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca daca veti veni la conducere Iasiul sa fie mult mai frumos ca inainte sa nu mai fie lucruri rele de spus despre el...he he...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper ca daca veti veni la conducere Iasiul sa fie mult mai frumos ca inainte sa nu mai fie lucruri rele de spus despre el...he he...

    RăspundețiȘtergere
  9. eu cred ca sunt si alte parcuri/bulevarde mai importante decat Copoul. Zilele trecute am primit un fluturas cu textul : "salvati copoul- dumitru oprea" ...aaaa..eu cred ca arata destul de bine fata de ciric, venetia, sau celelalte chiar si parcuri din iasi care sunt total neglijate.Tot timpul atunci cand cineva vrea sa faca curatenie sau "sa ajute" iasul cumva se gandeste numai la zonele extrem de publice..DE CE?..nu stiu:-??..pai ganditiva si voi..la vara cand va da caldura..mamele cu copii mici din cartierele periferice...vor dori sa iasa la plimbare cu copilasii..si tocmai de acolo sa se duca pana in copou? ca sa aibe putin aer curat si un parc ingrijit?...daaa foarte inteligent:|..AM MAI ZIS SI O VOI MAI ZICE-> PREA MULTA ATENTIE SE INDREAPTA CATRE CENTRUL ORASULUI IAR PE LA PERIFERII DELOC! nu totul se rezuma acolo.

    RăspundețiȘtergere