vineri, 21 martie 2008

Direct la tinta



Nu am fost niciodata atrasa de concursurile de miss. Intotdeauna am avut senzatia unei incursiuni intr-o zona in care simtul penibilului reactiona violent.

Ca sa nu ma intelegeti gresit, cred ca frumusetea trebuie descoperita, nu expusa!

Cu toate astea, am avut curiozitatea sa vad ce inseamna un concurs de miss astazi! Cu bucurie va spun ca am descoperit cinci fete care au simtul umorului, sute de studenti civilizati si, cel mai important, o serie de probe care m-au facut sa sper ca tara asta are cu adevarat un viitor.

A fost o seara a creativitatii, indraznelii, competitiei decente si a placerii de a ne intalni si a ne bucura de viata!

Si ca sa nu vin in casa noua cu mana goala, l-am avut alaturi pe Gabi Jugaru, iar provocarea echipei mele a fost un concurs de darts politic!


Concluzia: tineretul are umor si se arunca in joc! Trebuie doar sa le starnesti interesul si sa te accepte ca fiind de-a lor!

Aseara a castigat Iasul!


Irina


13 comentarii:

  1. De ce Dvs aveti +5 puncte iar restul +3, -5 ... etc? Cred ca e cam pe fata reclama asta sau cum s-ar putea numi!

    RăspundețiȘtergere
  2. pt piticstyle,
    pt a va stirni imaginatia...si se pare ca am reusit!...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce PRIMARITA frumoasa, desteapta....imi doresc dupa alegeri sa arunc cu flori in sus si sa strig: multumesc Doamne, ca ne-ai condus pe un drum nou,, Pare incredibil ca mai apuc sa scap de toti acesti nenorociti. Mult Succes. Radu

    RăspundețiȘtergere
  4. Carcotasul vesel dixit :

    In urma postarii care ai facut-o in privintza marcii inregistrate piticstyle eu in locul lui irina schrotter ( o fi eaaaaa ,n-ooooooo fi eaaaa ?), deoarece eu nu am stofa de primar tzi-ashi fi raspuns foarte concis :
    D-AIA !!!!!! ete ca asha am vrut io !

    Carcotesc ,carcotesc , o fi eaaaaa, n-ooooo fi eaaaaaa ???....

    RăspundețiȘtergere
  5. bv doamna Irina...shi tineretul are nevoie de sustzinere....mai ales "shtiintza"

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca reusiti sa aduceti 50-60% dintre tineri (18-25) la vot sunt convins ca se poate castiga din primul tur (visez frumos, nu?) !Trebuie sa-i faceti sa inteleaga ca Iasul le apartine, ca ei sunt viitorul, ca orasul poate arata asa cum si-l doresc ei (adica si noi - ca nu suntem din cale afara de "trecuti")...o revolutie de catifea in care "vechii" sa iasa din Primarie batuti cu flori !! Pana si "ei" ar putea fi incantati de o asemenea iesiere din scena !! Apocalipsa lor = Victoria noastra !! (a noastra? cred ca am luat microbul !!). Aduc eu primele 500 de flori daca o fi sa se intample !!! Pe bune !! uite-asa "din partea nasului" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos din partea Irinei ..in sfarsit vad si eu un om care se implica bv ei ... o sa va tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  8. carcostash...nik????????

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  9. Campania de imagine,cu ajutorul echipei,merge de minune. Lumea incepe sa te cunoasca,sa stie ca ai fost si esti un om care a reusit in afaceri, fapt care afirma capacitatea ta de administra, chiar si o primarie.
    Dar pe mine altceva ma roade: oamenii care te inconjoara sunt la fel ca tine? Cei cu care vei administra primaria vor fi la fel ca tine?
    Spui ca nu te vei alia cu nici un partid politic ... dar deciziile vor fi luate in consiliu (care are multe culori politice si nu stiu cati oameni onesti).
    Speri sa se alieze ei cu tine?
    Din pacate prezentul suna bine insa viitorul este sumbru: ai sa fii un ied in mijlocul lupilor ...(asa te vad eu, in cazul in care castigi primaria).
    Spune-mi ca nu va fi asa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carcotasul vesel dixit :

    Mah fish zburator sa crap de pot baga ceva la subiect, e anost ....
    .... in plus ideea cu tzintele hmmmmmmm nu mi se pare stralucitoare ...nu shtiu ce cauta fotografia lui ISCHROTER langa fotografiile celorlaltzi candidatzi ...e contrar oricarei reguli a managementului de campanie!!!!!!....in sfarshit ...nu shtiu ce sa zic !
    Tot ce shtiu sigur este ca nici-un reprezentant al rectoratului nu a fost prezent la eveniment ....
    Deci sincer ca sa n-o mai dalang-balang aiurea bag un cioc mic ca n-am ce comenta ! ...hai ca ma duc pe la alte subiecte sa vad ce-i p-acolo !

    Sunt in imposibilitate de a carcoti ...de bag ciocul mic !

    RăspundețiȘtergere
  11. Carcotasul vesel dixit :

    Ups hai ca mi-a intrat ceva pe manusha:
    Pentru 23:36/valentin ia o intrebare cu talc : dar daca iedul este de fapt o capra din aceea care shtie sa-shi foloseasca coarnele shi daca in spatele caprei este un cioban cu cu o mare bata ghintuita ? ....eeeeeee ...ia sa aud ce crezi ca se intampla atunci cu lupii ?
    Cat despre :
    "Spui ca nu te vei alia cu nici un partid politic ..."
    Sincer este o utopie dar hai sa ajunga intai ISCHROTTER PRIMAR shi dupa aceea este timp shi de aliantze !!!!
    Observ ca revine obsedant in postari problema atotputerniciei consilierilor ....nu este chiar asha pentru consilieri exista un antidot foarte eficace daca eshti un primar corect shi cu verticalitate : sedinte publice + presa + televiziune shi dupa cate shtiu eu ISCHROTER are putere financiara sa adune o trupa de tineri nepatatzi s-o puna de-un ziar shi-o televiziune canalizate doar pe problemele primariei ....cum voteaza consilierul cutare nashpa cum poc tinerelul reporter cu intrebarea nashpa ! shi sa vezi atunci distractzie .....

    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc...

    RăspundețiȘtergere
  12. Carcotasul vesel carcoteste :

    Valentine hai sa avem sperantza referitor la :
    "Dar pe mine altceva ma roade: oamenii care te inconjoara sunt la fel ca tine?" ca :
    CINE SE ASEAMANA SE ADUNA !
    shi nu care cumva se aplica :
    EXTREMELE SE ATRAG ! ( chestia aia din algebra teoriei campului nu de alta dar rezultanta ar fi zero deci tot un vax la primarie )

    Carcotesc ,carcotesc,carcotesc ..

    RăspundețiȘtergere
  13. Lasand la o parte pentru cateva momente problematica voturilor , petrecerea ( daca pot sa-i zic asa) de joi seara a fost reusita . Sincer , daca as putea sa ajung la urne ( asta doar in cazul in care alegerile pentru noul primar se vor tine dupa 13 iunie ) as vote pentru domnul Dumitru Oprea .

    RăspundețiȘtergere