joi, 27 martie 2008

Fara comentarii

Am primit pe blog trimiterea catre clipul de mai jos. Ii multumesc anonimului care mi-a trimis link-ul. Clipul ma scuteste de orice comentarii.



Irina

21 de comentarii:

  1. l-am descarcat, in seara aceasta vreau sa il trimit la toti prieteni mei, este suuuper, adevarata realitate. Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. "Clipul ma scuteste de orice comentarii"......ISCHROTTER sper ca zilele acestea " SCUTIREA SA FIE PARAFATA , CA RETETE GASESTI PE TOATE DRUMURILE EUROPEI!).....


    SA TRAITI CUM DORITI,
    SI SANATOSI SA FITI.... !

    RăspundețiȘtergere
  3. tranvaiul din videoclip este cel mai vechi din Iasi,probabil va fi lasat sa circule(dupa ce va fi renovat),iar cit despre alte mijloace de transport,parca am vazut citeva,pe traseele 5,6 si 11(dar asta nu datorita initiativei lui Nichita; mai degraba aceasta inbunatatire a fost facuta de citiva `cai batrini`(sensul bun)care mai bintuie prin RATP

    RăspundețiȘtergere
  4. Un copy - paste :

    -Cel mai "experimentat" parlamentar de Iasi a decis ieri sa se retraga din fruntea pesedistilor ieseni. Intr-un comunicat de presa, Solcanu anunta ca-si va depune mandatul din functia de presedinte al Organizatiei judetene Iasi a PSD, astazi, in cadrul unei Conferinte judetene extraordinare. De asemenea, senatorul iesean mai precizeaza ca il sustine pentru sefia PSD Iasi pe actualul primar, Gheorghe Nichita.

    ....un fel de pleaca hotu' vine hotu'.......ba mai mult,iata cum arata supararea unui VACAR PE SAT.....scuze, am vrut sa tastez: a unui SOLCAN PE PRESA :

    -Chestionat telefonic asupra retragerii, senatorul iesean s-a aratat neobisnuit de suparat. "Tie nu-ti dau nici o declaratie... Eu nu ma agat de nici un scaun"

    .......care-i legatura intre scaun si datul unei declaratii nu prea inteleg ! ....a da stai ca mi-a picat fisa : normal solcanimea dumneavoastra ca nu va agatati de scaune ....doar de fotoliiiiii !

    SA TRAITI CUM DORITI

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am avut chef sa ma loghez, si de aceea am fost anonim. Nu dau mesaje sub forma de anonimat pentru ca sunt un om curajos. Recunosc faptul ca sunt autorul acestui videoclip. Irina, daca il vrei in original(videoclipul) lasa-mi un mesaj pe blogul meu. Mult succes. Din fericire si NewsIasi a publicat filmuletul meu. http://www.newsiasi.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=2356&Itemid=28

    RăspundețiȘtergere
  6. TRAMVAI nu TRANVAI .......deci rog insitent a se retine,TRAM - VAI.....mama lor vehicule care rulează pe două şine metalice, destinate transportului de pasageri şi folosit de obicei în Iasi ....am avut si eu curaj o data "sa ma dau cu tramvaiul" ... nu o sa ma mai risc !

    Datr hai sa lasam tramvaiele shi sa va bag una cotita :

    Cica seful suprem al PSD nea ZAMBARETUL sa suparat ca astia l-au faultat la chiria gradinii si nu mai vrea sa candideze la primaria Bucurestiului vine sa candideze la primaria Iasului ......pazea Nichito ca vine beleaua !

    SA TRAITI CUM DORITI

    RăspundețiȘtergere
  7. PRUTEANU REMEMBER :


    George Pruteanu
    30.07.2006


    Nişte juni încă necorupţi de-a binelea fac tărăboi ca să-l scoată pe Eminescu la produs. Las deoparte faptul că expresia "a scoate la produs" e a peştilor care-şi trimit tîrfele (de voie, de nevoie) să facă bani pentru ei. Eminescu, din ce ştiam, nu e încă tîrfa nimănui. Neîmpiedicîndu-se în atari mofturi stilistice, junii cu pricina pleacă de la premisa (citez!) că "pe Eminescu nu-l mai citeşte nimeni astăzi de plăcere" (?!). Cu alte cuvinte, toată lumea s-a tîmpit, Eminescu e plicticos - deci, trebuie făcut ceva, aşa nu se mai poate. Soluţia ieşirii din această prăfuită fundătură în care se află poetul este ca el să fie pus să facă reclamă unor produse. Asta îi va reda strălucirea. La ce produse? Cineva propune să se facă un laxativ "Eminescu". Altul are ideea unui rachiu "Eminescu". Un al treilea crede c-ar avea succes ciorapii "Eminescu". În fine, în lumea paroxistic sexualizată în care vieţuim, nu putea lipsi cea mai trivială dintre sugestii, aceea de a se fabrica prezervative "Eminescu"...

    N-am să sar indignat pînă-n tavan.

    Mi-a plăcut, îmi place nonconformismul. L-am practicat eu însumi şi îl practic. Totdeauna am spus şi scris, înainte sau după ´89, că Eminescu trebuie scos de sub veneraţia bleagă a belferilor, de sub tirania clişeelor pompoase, de sub zodia recitărilor tembel-romanţioase. Pe de altă parte, nu cred că - în ciuda zilnicei instigări la incultură pe toate căile şi canalele - ar fi dispărut totalmente gustul literar, că nu mai sunt inşi care să se lase tulburaţi de ideea fascinantă şi de cuvîntul splendid montat din multe versuri de Eminescu. E drept că, din cauza unei şcoli în continuă decădere şi din cauza unor mass-media cărora le vine să scoată prezervativul cînd aud cuvîntul cultură, cei sensibili la acest farmec sunt tot mai puţini. Ce s-ar remedia, mă rog, dacă l-am folosi pe Eminescu ca "marcă" (brand) de produse de larg consum?

    Ajuns aici, trebuie să observ că stupida idee nici măcar nu e nouă. Aiureala de prost-gust s-a şi întîmplat. Cu vreun an în urmă, ziarele erau pline de o reclamă la un serviciu de expediat bani, în care apărea... Eminescu în postura de play-boy lîngă o maşină făţoasă. Aceeaşi firmă îl utiliza şi pe delicatul Enescu, într-o imagine la fel de idioată: pe motocicletă, cu un aer cam oligofren
    Aşadar, nimic nou sub soare. Eminescu nu trebuie protejat jandarmereşte. Dar el rămîne un poet, un artist al cuvîntului; nu s-a ocupat nici cu chimicalele, nici cu spirtoasele, nici cu încălţările. Erotic a fost cît cuprinde, dar dacă s-ar şti pus pe cutii cu cauciucele, ar mai înnebuni o dată.

    În ultimă instanţă, e o chestiune de inteligenţă, de bun-simţ şi de congruenţă. Congruenţa între imaginea scriitorului (artistului) şi produsul pe care se află. Credeţi c-ar face nemţii cîrnaţi "Goethe"?! Ar fabrica englezii bideuri "Shakespeare"?! Italienii, tampoane "Dante"? Francezii, supozitoare "Balzac"? Îmi pot imagina, la rigoare, o imprimantă "Eminescu", o firmă de învelitori elegante pentru cărţi "Eminescu", un coupe-papier "Eminescu" ş.a.m.d. E, totuşi, altceva. Şi, mai ales, e nevoie ca în mijloacele de înrîurire în masă (tv, ziare, radio) să apară un Eminescu modern, ispititor, cool, carismatic, stîrnitor de dispută. Ce frumos scandal, ce rating ar face, la TVR, un serial despre naţionalismul lui Eminescu, despre sexualitatea lui Eminescu sau despre antisemitismul poetului!

    SA TRAITI CUM DORITI

    RăspundețiȘtergere
  8. bine,nene,tramvai,daca asa ti-e voia.Cit despre``am avut si eu curaj o data "sa ma dau cu tramvaiu``,pot spune doar atit,ia-ti bi-bi-tu(masina) si bintuie orasul si lasa-ma pe mine,analfabetul si taranul,sa merg cu tramvaiul
    Comentariul se vrea un raspuns la unul din anonimi,ANU FI LUAT IN SEAMA DE CEI CU BUNE INTENTII

    RăspundețiȘtergere
  9. am crezut ca e gluma (vis-a-vis de corectiile aplcate lui Nichita)...din pacate stirea s-a adeverit..Dumnezeu sa-l ierte !!

    RăspundețiȘtergere
  10. Odihneasca-se!

    Doar o vorba de v-ar mai spune...

    RăspundețiȘtergere
  11. si voi chiar credeti ca puteti schimba orasul iasi in 2 timpi si 3 miscari??? ba da voi nu aveti nici pic de respect fata de ieseni....luati ochii cu idei marete platite tot din buzunarul nostru...ia mai scoateti si voi para la interval... FITI MODESTI, NU OPULENTI!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. FOARTE ADEVARAT IESENI!!!BRAVO

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  13. Hoooooo mah ce te-ai suparat asha .....da-l naibii de traMvai !....nu mai tzii la glume ?

    Tu ala cu opulentza tai-o la cotetz in blogul lu'nea Ghetzau unde tzi-e domiciliul stabil !

    SA TRAITZI CUM DORITZI

    RăspundețiȘtergere
  14. Dacia, Bicaz, locuri de parcare ?

    http://www.youtube.com/watch?v=Jaw-LhNBvbE

    RăspundețiȘtergere
  15. Mah stefane_jr tu eshti turc sau moldovean ? nu ai intzeles pana acum ca mie nu-mi place sa ma joc cu informatzia ?

    SA TRAITZI CUM DORITZI

    RăspundețiȘtergere
  16. Io-te ceva enteresant pe blog-ul lu' Lovin ( daca nu l-o lasa pe moldoveanu asta muierea din cauza NET-ului sa-mi spunetzi DOMNUL X !).....accesatzi la el shi sa vad daca ghicitzi cine este personajul ......carcotasul_vesel shtieeeeeeeeeeee ! :

    Negocieri CNA la Harbour
    Posted on 27, 03, 2008, 10:10 by Tiberiu Lovin
    Rasvan Popescu, seful CNA, s-a intalnit ieri cu un personaj inca necunoscut la restaurantul Harbour. Tema discutiilor: o licenta tv si ceva legat de TLM. N-am avut auzult atat de fin sa prind toate detaliile, dar am recunoscut accentul de moldovean al interlocutorului lui Popescu. La 18.30 trecute fix, presedintele CNA s-a ridicat si a iesit impreuna cu cel care visa la licenta, din cate am inteles, iar doi gealati si-au luat si ei talpasita de la o masa de langa tovarasii de discutii privind punerea pe roate a unei noi televiziuni. Presedintele CNA a luat-o in dreapta, iar moldoveanul in stanga. Vedeti ce mi se intampla cand ies la bere? Dau subiectele peste mine. Tare sunt curios cu cine a fost nenea Popescu la intalnirea de taina. N-am apucat insa sa-l fotografiez bine. Cine-l recunoaste are o naveta de bere. Seamana putin cu Andi Lazescu, dar nu bag mana-n foc."

    SA TRAITZI CUM DORITZI ,hahaha....

    RăspundețiȘtergere
  17. @carcotash : aaa, pai, moldovean...da' despre care info e vorba...ca e plin blogu' cu info de la tine...:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. "Transport public modern"... Ha ?! Se poate considera ca acele autobuze "noi" de pe traseul 30 si 43 sunt moderne ? Nici nu iti vine sa te asezi pe scaune cand vezi ce mizerabile ( scuzati cuvantu ) sunt. Si sa nu mai vorbesc de mirosul care este in aceste autobuze. Miros de nespalat. La inceput am crezut ca este un concetatean care miroase mai urat, dar apoi am realizat ca acest miros persista in fiecare autobuz si sunt foarte sigura ca nu era acelasi autobuz si in mos sigur nu erau aceeasi calatori de fiecare data. Hala transport modern...

    Ana

    RăspundețiȘtergere
  19. Despre info cu disparitzia marelui profesor Pruteanu !........ca despre info cu Nichita, Fenechiu shi Solcanu ce sa mai info ?...ca shtiu ieshenii ce podoabe sunt !....auzi la domnu'... " ca e plin blogu' cu info de la tine " adicalea io mi-s un informator, manipulator mic ce eshti !....hai sa lasam glumitzele de o parte shi LA TREABA CA MAI ESTE UN PIC PANA LA ALEGERI !

    PS .....uitasem , mi-am bagat nasu' un pic prin blogu' lu' nea GHETZAU ....are o inalta tzinuta 'telectuala dar este ....PUSTIU ! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ciofu C-tin...dle, felicitari pentru realitatea adusa in actualitate..este un remenber necesar si util.Ce va mai putea spune acum Nichita?va pierde pe mina LUI.Tu Irina,trebue sa convingi...iti va fi greu,dar nu imposibil.DON COSTICA ai dat lovitura...eu te vad in staful cistigatorului..ai ochi buni!si nu-i de colea!Multi vor spune ca nu e mare lucru...DAR ESTE!Inca o data felicitari,si succes IRINA!te-ai mai pricopsit cu un prieten!

    RăspundețiȘtergere
  21. :)))))))))))


    SA TRAITZI CUM DORITZI !

    RăspundețiȘtergere