duminică, 13 aprilie 2008

10.000 de semnaturi

Multumesc tuturor iesenilor care in acest zile sunt alaturi de mine si cred in proiectul unei candidaturi independente puternice la primaria Iasului. Semnalele de incurajare si sustinere primite prin intermediul echipelor de strangere a semnaturilor sunt mult mai numeroase decat m-am asteptat. Astazi am trecut pragul de 10.000 de semnaturi. Va aduc aminte ca echipele mele se afla in locatii precum Piata Voievozilor din cartierul Alexandru, in Podu Ros, langa Hala Centrala, Parcul Copou, Tatarasi, Piata Unirii. Impreuna putem reusi!

7 comentarii:

  1. Mda .......fara comentarii !
    ......doar o vorba am sa spun :

    NECUNOASHTEREA POATE GENERA PAGUBE CATASTROFALE !

    Bleaaaaaaaaaaah:

    SA INTZELEAGA CINE VREA, CE VREA SA INTZELEAGA !

    RăspundețiȘtergere
  2. io' de ex. n-am priceput...taman acum ti-ai gasit si tu sa fii laconic...dezvolta ,frate...poate e important....!!

    si on-topic : si vor mai veni.. cel putin...cateva ;)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mde...

    Iasul este un oras mort. Se trezeste cumva?
    Un lucru este cert. Politica partidelor se "dominalizeaza".
    Si la alegeri vom elimina multe zerouri dintre politicienii locali.
    Astfel, vom avea si noi un oras puternic. Mai puternic decat...mmm...un leu...sa zicem...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmmmm , aste-s postari pro ......tare ma tem insa de avalansha postarilor contra.....
    traim shi vedem !



    Mi-a fost lene sa ma autentific !
    Carcotesc ,carcotesc ,carcotesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. da domnule asa poate face o schimbare in gandirea oamenilor

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  6. Care este nr de semnaturi necesare?

    RăspundețiȘtergere