joi, 24 aprilie 2008

Dragi ieseni,

Profit de linistea adusa de apropierea Sarbatorilor de Paste, pentru a va aminti ca pe 8-9 mai se va desfasura Saptamana Modei Romanesti, pe care o organizez din 1999 la Iasi. Evenimentul gazduit de Sala Sporturilor aduce la Iasi unii dintre cei mai importanti designeri din tara si, totodata, ii pune in valoare pe creatorii locali. Pentru doua zile, Iasul devine capitala Romaniei – capitala modei. Saptamana Modei este o oportunitate pentru oras, pe care m-am straduit sa o fac posibila in fiecare an. Premiile primite de eveniment de-a lungul vremii si reflectarile generoase din mass-media vorbesc in locul meu.

Ii rog pe fidelii acestui blog si pe toti cei interesati sa-mi scrie pe adresa irina@pentruiasi.ro daca doresc invitatii la Saptamana Modei. Va rog sa-mi scrieti numele, adresa si numarul de invitatii pe care il solicitati si le veti primi de la voluntarii din echipa mea, la timpul potrivit. Mi-ar face placere sa discutam si direct, dupa ce am dezbatut aprig pe acest blog.

Va astept cu drag, Irina

P.S. Regret ca primarul Gheorghe Nichita, in spiritul unei concurente de neinteles, a fixat data concertului electoral sustinut de Goran Bregovici pe 9 mai. Circulatia in zona Palatului va fi inchisa in ziua concertului si va afecta inclusiv afluenta spre Sala Sporturilor, unde se desfasoara Saptamana Modei. Ma bazez pe ieseni ca vor sti sa deosebeasca un eveniment de traditie, care pune Iasul in valoare, de un eveniment electoral.

24 de comentarii:

  1. in sfarsit un eveniment cu renume

    RăspundețiȘtergere
  2. deci ai iesit sau nu din lumea modei? vad ca te ocupi in continuare de sapt. modei la iasi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cite am inteles eu, d=na Schrotter nu s-a ocupat de data asta de organizarea evenimentului si nici nu si-a creat singura colectia, a facut-o Rzvan Ciobanu. Doar a girat totul. Deci, in concluzie, s-ar zice ca este iesita jumatate din lumea modei. La urma urmei, sa fim seriosi, cine se astepta sa-si schimbe cariera peste noapte. Nu e chiar asa usor. Si nici nu ar fi credibila daca ar vrea sa para dintr-o data altceva. Parerea mea.
    Ionutz

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragii mei, asa cum spuneam colectia irina schrotter va fi semnata de Razvan Ciobanu. De organizarea evenimentului se ocupa aceeasi echipa ca si anul trecut:
    director de eveniment Dan Dimofte,
    departament PR si comunicare Ovidiu Buta, director artistic Alin Galatescu, director organizare
    Anca Iancu, Lisa Toma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai oricum evenimentul e sub pavilion irina schrotter, chiar daca nu ea insasi a croit colectia si a dat telefoanele. Ce-mi pare rau e ca pica in aceeasi zi cu Goran. Din pacate Irina, din doua eu aleg doar una si aia nu e moda, ci prefer muzica. Mi-e sila ca a introdus asa un concert in kkt 600, dar Goran ramane tot Bregovici si nu am de gand sa-l ratez.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceva de la RIFLE prezentatzi pe acolo ?....ca daca nu prezentatzi suntetzi total neinteresantzi !
    Asta a spus-o un pafarist shi-un habarnarist in domeniul modei !
    Hihihi , hihihi , hihihi

    Hai sa va mai invetze tata cum sta treaba cu greshelile in politica.........iata ce spune ISCHROTTER :

    "Regret ca primarul Gheorghe Nichita, in spiritul unei concurente de neinteles, a fixat data concertului electoral sustinut de Goran Bregovici pe 9 mai.
    .................................
    Ma bazez pe ieseni ca vor sti sa deosebeasca un eveniment de traditie, care pune Iasul in valoare, de un eveniment electoral."

    .....paiiiiiii mah ISCHROTTER tocmai i-ai facut reclama lui monseur NICHITA, ca de nea Razvan Ciobanu asta nu shtiu decat cei care sunt in domeniu dar de Goran Bregovici shtie tot rumanul !

    -shi mai ai o mica gresheala ...
    Goran Bregovici ( nu sunt un fan al lui ) este ceva european nicidecum electoral !

    Grea politica asta shi pentru uni candidatzi shi pentru unele staff-uri !!!!!!!!....precum le am io cu moda asha le au ei cu politichia !

    Maaaaaah sa nu va suparatzi pi mini ca va tai nasurili la totzi cu sabia lu' STEFAN CEL MARE ( cica purta nr.47...la cizme bre nu la sabie !)
    Chiar , oare cum a juns sabia maritului in mainile turcilor ?......

    1. i-au luat-o turcii ?
    2. a dat-o el turcilor ?

    sau s-a imbatat clampa shi a uitat-o prin patul vreunei ibovnice post-batalie ?

    Hihihi ...sa vezi ce ma balacaresc acum natzionalishtii !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei bine, eu o sa ma duc la Saptamana Modei. Nu am chef sa ma hirjonesc cu baietii de cartier, care vin la concert dat de pomana. Ia sa fi fost cu plata concertul, nu ai mai fi vazut pe nici unul din baietasii care vor veni. Ceva stil nu strica ochiului, am mai fost o data la Saptamana Modei si mi-a placut teribil. Nu zic doar de gagici, dar e si mult stil, lume buna.
    Si mie imi place Bregovici, dar faptul ca participa la un praznic electoral nu-i iert. Stafful lui ar trebui sa intrebe totusi la ce masa cinta, daca e onorabil locul sau nu. Balasa l-a pictat pe Ceausescu si si-a stricat cartea de vizita. In fine, treaba lui. Oricum, si cei care participa la concert, nu sint obligati sa voteze cu Nichita. Sa nu uitam ca Nichita nu plateste din buzunar concertul, din din teschereaua comuna.
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce conteaza daca d-na Irina a iesit sau nu din lumea modei ? Important este ca acest eveniment are loc de ani buni in Iasi si pentru cate zile numele orasului nostru este pe buzele tuturor celor din lumea mondena si nu numai. Zic ca cel mai bine ar fi sa demonstram pentru a noua oara ca suntem niste oameni caldurosi si interesati de moda...
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar imi pare bine, ca si anul acesta va continua Saptamana Modei in Iasi, chiar daca d-na Irina a fost ocupata cu campania electorala! Bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu sunt femeie dar pana acum nu am indraznit sa merg la saptamana modei. mi se parea un eveniment de fite.
    ma bucur totusi ca IS va da invitatii celor care ii vor cere acest lucru.

    felicitari...daca erai in campanie, iti mai atrageai voturi. chiar si asa iti face bine la imagine. te cunoaste lumea. sper sa fii la fel de prezenta si dupa ce oprea castiga (sper)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur sa vad ca dupa vestea retragerii, blogul in loc sa scada in audienta are cresteri de trafic. Vad ca l-ati intrecut iarasi pe Basescu si ati urcat pe locul 31 la site-uri politice(am impresia ca erati pe 37 saptamana trecuta). Sa stiti ca asta se datoreaza si noua, cititori si comentatori fideli aici. Oricum, bravo (bravo si tie Carcotasu, chiar daca o mai iei razna uneori, esti simpatic).
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  12. sper k shi nea canea' asta sa vina la eveniment ..

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  13. zilnic nu pot sfarsi activitatea fara intrare pe blogger. Imi pare bine ca esti cu noi in continuare. Te felicit, pt tot ce faci pentru noi si pentru orasul nostru. Imi pare rau ca nu pot participa la festival, sunt plecata din tara.Sper ca voi avea si aceasta ocazie. Mult succes. Cu respect Radu

    RăspundețiȘtergere
  14. Scumpa mea .Te-am ascultat si vazut azi la Tv pe post de Mafalda. Vezi ca ai ceva complexe.Eu sunt Roman asa cum au fost si parintii mei si nu voi avea niciodata spinarea incovoiata . Sunt si voi fi mandru toata viata mea de faptul ca sunt Roman.Astazi o fosta eleva din Franta fiind in vacanta a venit special pentru noi aici unde suntem. Cunosc romani ieseni mult superiori voua . Cine sunteti voi sa ne dati lectii de morala. Banii vostrii? Iubiti bufoni calmati-va . Vedeti-va de treburile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  15. Va felicit ca organizati acest eveniment in fiecare an pe banii dvs.
    Voi fi acolo.

    Daca primaria tot aduce artisti pe banii mei, pot sa dau si eu o dedicatie?
    Ca m-am saturat de trimis sms-uri la Taraf.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru Gabi 24.04.2008 17:44 :

    Eshti golan shi radical

    :))))))))))))))))))))))))))

    -ESHTI GOLAN.....ca:
    "te duci la saptamana modei ca sa clateshti ochiul cu bunaciunile care or sa difileze pi podium ( apropos mah am intzeles ca RIFLE nu e, da" daca difileaza gajici in costume de baie ia fa nishte poze shi trimite-mi shi mie ca sa pun shi io pe peretzi !)

    -ESHTI RADICAL......ca:
    ".......Bregovici, dar faptul ca participa la un praznic electoral nu-i iert. Stafful lui ar trebui sa intrebe totusi la ce masa cinta, daca e onorabil locul sau nu. Balasa l-a pictat pe Ceausescu si si-a stricat cartea de vizita."

    ......trebuie sa intzelegi ca shi GORAN shi BALASHA trebuie /a trebuit sa traiasca adica sa aiba shi ei un ban de-o ciunga shi-o clatita-n buzunar !

    :)))))))))))))))))))))))))


    Haidi pa !....shi apropos lasa-tzii naibii pe ashtia cu clasamentele traficului ...noi intram aici sa mai barfim o barfa shi sa-l tocam marunt pe comunistu' de NICHITA .....parerea mea despre site-ul lui TBASESCU este ca-i slab, chiar foarte slab shi cu robinet ...adica ia intratzi pe forum shi incercatzi sa bagazti ceva nashpa de dom" PRESHEDINTE on line .......o sa ashteptatzi mult shi bine sa va apara postarile !

    Buna dimineatza c-am uitat sa zic shi nu-s de felul meu ioncaciula !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Lasati politica deoparte.
    Sarbatori Fericite si un Paste Fericit tuturor!

    Ne recitim saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  18. BANC MACABRU ......pentru unii ca pentru ceilaltzi reprezinta visul neimpinit, dorintza ascunsa, fructul interzis..........

    "In fata unui bloc de 10 etaje se tot aduna lumea si striga disperata:
    - Criminalule! criminalule!...... un tip la etajul 7 se chinuia sa arunce o femeie peste geam!
    Intr-un final reuseste sa o arunce, dar femeia se prinde de balustrada geamului de la etajul 3......omul coboara repede la etajul 3 si dupa o lupta inversunata, femeia cade si se face tandari.
    Apoi calm, coboara linistit in fata blocului sa infrunte multimea care tot striga:
    - Criminalule! Criminalule!
    La care omul linistit:
    - Stati maaaa, ca era soacra-mea! Toata lumea:
    - Aaaaaaa!!!
    La care un tip din multime:
    - Ce tupeu avea! Ati vazut cum se tinea de balustrada bestia?!!!!!"

    :D....adica ranjesc !

    RăspundețiȘtergere
  19. @carcotash: vechi, da' bun bancu....
    Asa ce l-as mai arunca si eu pe Gigi direct in turla mitropoliei, tintuit ca-n vremea lui Tepes Voda... :))

    RăspundețiȘtergere
  20. macar asa odata pe an ne vede si pe noi toata tara si suntem in atentia tuturor cu numele orasului pe buzele intregii populatii a tarii,cum ar fi normal sa fie in fiecare zi pentru un oras ca iasi.aici vorbeam de saptamana modei,de un eveniment 100%privat,de un om de exceptie care face cinste orasului in fiecare zi prin tot.multumim draga IRINA pentru tot.sarbatori fericite si HRISTOS A INVIAT ! 100%IESEAN CRISTI

    RăspundețiȘtergere
  21. Amice Nemesis o fi bancul vechi dar io l-am aplicat shi acum traiesc foarte bine !.........

    RăspundețiȘtergere
  22. Amice Nemesis o fi bancul vechi dar sa shtii ca io l-am aplicat in tocmai shi acum traiesc foarte linishtit !!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu v-am trimis mail cu datele mele de contact. Sper sa nu fie prea tarziu pentru a primi invitatiile. Nu de alta, insa mi-ar placea sa pot sa scriu un amplu articol despre acest eveniment e blogul meu.

    RăspundețiȘtergere