joi, 10 aprilie 2008

7000 de semnaturi

Le multumesc iesenilor care in aceste zile au participat la strangerea de semnaturi pentru sustinerea candidaturii mele la Primarie! In numai doua zile, s-au strans inca 2000 de semnaturi, ceea ce face sa am in prezent un total de 7000. Va aduc aminte ca echipele mele se afla in locatii precum Piata Voievozilor din cartierul Alexandru, in Podu Ros, langa Hala Centrala, Parcul Copou, Piata Unirii. Nu le ocoliti! Impreuna putem reusi! Meritam mai mult!

24 de comentarii:

  1. Atat de rapid? Ma indoiesc. Stiu din surse liberale ca acolo nu strang mai mult de 7-8 sute pe zi, desi activistii se dau peste cap sa obtina numarul de semnaturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Irina, in Tatarasi nu aveti o echipa? Mie mi-ar fi mai comod. Stiti, oamenii mai in virsta se deplaseaza mai greu si eu vreau cu tot dinadinsul sa fiu pe lista dv.

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista o echipa si in zona Tatarasi. Aceasta se afla in zona Dispecerului, pe Esplanada. Echipa va fi prezenta si maine, incepand cu ora 15.30 (in caz ca nu va ploua).

    RăspundețiȘtergere
  4. Stimabile sa nu ramai indoit ..cat despre sursele liberale....du-teeeeeeeeee tareeeeeeeeee !
    Ba retarzilor cand vretzi sa bagatzi un fitil cititzi mai intai "MANUALUL FITILISTULUI"
    Cat despre "ACTIVISTII" (gura pacatosului adevar graieshte ) de la PNL ei nu prea shtiu sa se dea peste cap ,shtiu doar sa se aplece asha ushurel ca shi cum ar vrea sa ridice sapunul scapat pe jos !


    CARCOTESC ,CARCOTESC ,CARCOTESC..

    RăspundețiȘtergere
  5. in ce partid ....este ...si daca nu e in PSD...votul din partea mea e asigurat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Este independent adica nu este sustzinut de nici un partid !



    SA TRAITZI CUM VOTATZI !

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat RONi valoreaza si semnatura mea?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru mazgalici 10.04.2008 19:42


    Iti dau eu 2 lei de-o ciunga si pixul meu cu pasta alba !

    In loc sa tastezi pseudo-glumite p-aci pune mana si adu-ti mizeria aia de ......ca nici nu shtiu cum sa-i zic, la zi, ca esti in urma.......... 07.04.2008


    SA VOTEZI VIOI ! ...(ti-asi baga o rima dar mi-e ca nu se potriveste si mi-e scarba sa pun mana ca sa ti-o potrivesc manual )


    GUTA MANELISTU"

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru postangiul mazgalici/10.04.2008 19:42 :

    DOAR O VORBA SA-TZI MAI SPUN :

    "O gura de Domestos in fiecare dimineata pe burta goala e sanatate curata................"


    .....asta intelepciune umoristico-catastrofala, catastroficul tau intelect a produs-o ? .....La treaba cu pixul pun shi eu 2 lei, bashca o pereche de manushi speciale (brighidele se numesc la noi la Bucuresti )

    SA FACI NAS CAT A LU' GUTZA !


    PS. MAH NICHITO ASHA STRANGI TU SEMNATURI ?....IN LOCUL CONDICILOR DE PREZENTZA DE LA PRIMARIE AI PUS LISTELE DE ADEZIUNI ? RUSHINICA , RUSHINICA ..........

    RăspundețiȘtergere
  10. Circotas-vesel tu esti sarea si piperul acestui blog, habar n-am cine esti dar imi place mult umorul tau mai les in zilele alea ploioase. Daca e asa cum insinuezi ca "puternicul" si-a pus liste de adeziuni in primarie, nu suna a penal? Nu stiu, doar intreb.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu personal sint departe dar am trimis 10 oameni sa semneze, cunostinte din "frumosul" Iasi.
    Mult succes dar eu nu prea inteleg de ce trebuiesc semnaturile.
    In Canada dc. vrei sa candidezi ca primar, depui o suma de bani care ti se ramburseaza si candidezi.
    Asta inseamna democratie, nu sa te trimeata pe strazi dupa semnaturi, ce e cumva nevoie de un numar de semnaturi ca sa fie rechemat Jupinul Nichita. Atentie in continuare la PSD si magariile lor.
    Hai sa fim seriosi ca NICI UN CONTRACANDIDAT de-al IRINEI nu se ridica la VALOAREA SI POTENTIALUL ei, PERIOD
    Cu Stima,

    RăspundețiȘtergere
  12. Ati promis ceva si ca de obicei, nu v-ati tinut de cuvant. Am trecut azi pe la casierie si nu era nimeni.

    ???...A!...pardon...scuze...am gresit blogu...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. carcotasul vesel este asa un personaj patetic in viata de zi cu zi...

    RăspundețiȘtergere
  14. Florine amice, io tembel shi "telectual ignorant precum mi-s bag o intrebare care se vrea retorica rau :

    EXISTA CEVA NEPENAL IN ACTIVITATEA "puternicului" ?

    Bleaaaaaaaaah !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ptr. Dan (si nu numai) : ia uite ce zice legea romaneasca :(extrase din cadrul general al Codului Electoral):

    -art.30
    ..........................
    La depunerea candidaturilor, fiecare partid politic, alianţă politică, alianţă electorală, organizaţie aparţinând minorităţilor naţionale,candidat independent, trebuie sa facă dovada constituirii unui depozit, în contul Autorităţii Electorale, cu valoare în funcţie de numărul de candidaţi şi funcţia pentru care aceştia sunt propuşi, după cum urmează:
    ..................
    - 30 de salarii minime brute pe ţară, în cazul localităţilor cu populaţie între 200.001 şi 400.000 de locuitori;
    (n.a.:adica cum e Iasul)

    ...si in anumite conditii depozitul se restituie;

    - art.31:
    Pentru funcţia de primar, candidaţii independenţi trebuie să prezinte lista susţinătorilor, care va cuprinde minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscrişi în listele electorale permanente pentru circumscripţia pentru care candidează, dar nu mai puţin de 150 de alegători.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Stefan Jr.
    Deci cu alte cuvinte, nu am la dispozitie 30 salarii minime , nu pot candida si nu am garantia ca mi se restitue depozitul, anyway.
    Si dc. nu am cel putin 150 de prieteni si/sau cunoscuti sa se puna pe liata mea de sustinatori, iarasi nu am dreptul sa candidez.
    Nu ti se pare stupid...
    Intr-o democratie adevarata nu se pun aceste conditii si asa fara rost.
    Vreau sa candidez, depun depozitul
    (minim doar ptr o anumita siguranta) si ma inscriu si asta e tot.
    Sint unii care o fac numai ca sa zica ca au candidat la functia de primar, adica bravada, grandomanie sau cum vrei s-o iei dar numarul lor este f f mic in general 1-3 oameni.
    Sint unii care vor sa-si faca auzite problemele specifice unui anumit cartier si apeleaza la acest mod, de asemenea f f putini.
    Dar oricine poate sa candideze, intelegi ce vreau sa spun...
    Si participa la discutiile intre candidati televizate.
    Acolo se vede cine si ce poate,
    acolo e adevarata proba.
    In alta ordine de idei unde sint eu candidatul este apolitic formal,
    adica nesustinut oficial de nici un partid.
    Nici un partid nu are voie sa zica ca il sustine oficial pe un candidat. Primarul este apolitic , adica al tuturor nu numai al PSD spre exemplu.
    Aici trebuie umblat ca sa existe transparenta si incredere in institutia primariei, intelegi...
    Din acest motiv eu sustin ptr. functia de primar un candidat independent.
    Cu stima,

    RăspundețiȘtergere
  17. PATETIC PENTRU NEPATETICUL MARIUS BOJOR 10.04.2008 23:54

    Stimabile Bojor nu doar PATETIC.......EXTREM DE PATETIC, MAGNIFIC DE PATETIC, FULMINANT DE PATETIC ....
    Cand io spuneam ca tot romanul se pricepe la politica, femei, fotbal shi are BLOG nu am greshit .....imi permitzi sa postez shi io pe blogul matale care are un trafic dementzial ...... 0 POSTARI !
    Cifra 0 vine de la nulitate ?

    CARCOTESC PATETIC !.......

    PS ...Mah sherpishor PNL-ist nu sasai scumpete mica ca ma dau la tine shi o sa ai transpiratzii la ochelarii de pe nasuc !

    BLAHHHHHHHHHH......NUMAI BARBATZEI FRUMUSHEI LA LIBERALII ASHTIA ....PAPUSHELE DE BARBATZEI !

    RăspundețiȘtergere
  18. Mah Ioane iar ai confundat sticlele ?
    :)))))))))))))))))))))
    VEZI CA BLOGU" LIBERALILOR E ALATURI !
    :)))))))))))))))))))))
    Maestre vezi ca mentzin invitatzia pentru ca sa facem una lata rau la Bucureshti !


    SA TRAIESHTI MAESTRE !

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Dan : absolut de acord...ai intrebat "de ce?", am incercat sa-ti raspund, nu insemana ca sunt si de acord cu legea actuala, dar momentan asta e legea !! Dura lex, sed lex....adica in traducere libera (conform celor care le fac): legea e pentru fraieri, portitele (din lege) pentru baietii destepti :))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Stefane iar ai inceput cu latina ?.....mah te iau o data la o masa shi sa fiu io al naibii daca nu toata seara numai in latina te tzin !

    :)))))))))))))))))))))))))


    SA TRAITZI CUM VOTATZI !

    RăspundețiȘtergere
  21. @anonim 14.41 : ia-ma !! dupa primul pahar vorbesc latina, la al doilea persana , la al treilea greaca veche, s.a.m.d....:))))....da' sa stii ca cele mai strasnice injuraturi tot pe romaneste sunt :))))))..."noi romanii avem niste injuraturi...comme il faut" (cum zicea Bibanu' - D-zeu sa-l odihneasca!)

    RăspundețiȘtergere
  22. pentru dan 11.37
    "Si participa la discutiile intre candidati, televizate. " Stii ce? Pot sa pariez pe o lada de bere ca Nichita va fugi de dezbaterile televizate alaturi de ceilalti candidati. Un mare lider PSD la fel a facut. A fugit sa nu-l nimiceasca adversarul (si cind l-a prins pe iepuras, l-a facut harachiri). Sper ca iti amintesti. R E P E T : "Aista"(ca la Dorohoi) va fugi ca dracu de tamiie de dezbaterile tv. mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  23. Iar limba latina?
    Intr-adevar, suntem un popor latin dar televizoru cam e pe Taraf.

    "Limba romana provine din latina populara vorbita sau latina vulgara. Lat. vulagaris=popular."
    (Originea si dezvoltarea limbii romane).
    Romanul, cand tashneste puternic apa la chiuveta(nu ghiuveta!), se stropeste si nervos, foloseste expresia "Baga'mi'as picioarele in el de robinet".
    In concluzie, nu putem spune despre aceasta expresie ca este vulgara si este o expresie populara.(cel putin in judetul Iasi).
    Verum est?

    RăspundețiȘtergere
  24. VERUM, VERUM.....baga-mi-ashi in el de ROBNET !!!!! ......trebuie neaparat sa chem instalatorul ca SA-L SCHIMBE !!!!!!!



    SA TRAITZI CUM ALEGETZI SA...SCHIMBATZI !

    RăspundețiȘtergere