luni, 21 aprilie 2008

O greseala pe care nu am vrut sa o repet

Voi evoca o situatie pentru a explica mai bine ratiunile gestului meu de ieri. Asa cum cred ca va aduceti aminte bine, la alegerile generale din 2000 au existat doi candidati puternici in partea de centru-dreapta a spectrului politic: Theodor Stolojan, din partea PNL, si Mugur Isarescu, independent sprijinit de CDR 2000. Intre PNL si restul CDR intervenise un divort care a impiedicat cele doua formatiuni sa-si reuneasca fortele. Inaintea alegerilor, cele doua parti au fost avertizate de mai multe ori de sociologi ca vor diviza electoratul de centru-dreapta in beneficiul PSD, dar partidele si-au vazut in continuare de interesul propriu.

Rezultatul a fost dezastruos. Stolojan a obtinut doar 11,8%, iar Isarescu, 9,5%. In turul doi al prezidentialelor a intrat Corneliu Vadim Tudor, punand Romania intr-o situatie internationala jenanta si obligand-o sa aleaga intre candidatul PRM si cel al PSD, fostul comunist Ion Iliescu. CDR 2000 nu a intrat in Parlament, PNL si PD au obtinut in jur de 9%, iar PSD a preluat autoritar puterea pentru patru ani.

Aceste rezultate au fost produsul oribirii politice a unora care nu au avut curajul sa priveasca in perspectiva. Aceasta este greseala pe care nu am vrut sa o repet.

Alergand pentru Primaria Iasi la concurenta cu reprezentantul PD-L, Dumitru Oprea, am fi riscat sa impartim electoratul de centru-dreapta in doua parti consistente, dar fiecare slaba separat. Am inteles ca de data aceasta trebuie sa cedez eu.

Riscul este foarte mare. Sunt constienta ca risc sa supar oameni care si-au investit increderea in mine. Ceea ce le spun insa cu toate covingerea este ca eu raman aici, pe baricade. Am facut un sacrificiu, dar nu am predat armele.

Irina

25 de comentarii:

  1. ...suparare?pe dv?...nu...in nici un caz...dezamagire?... poate. Mi se confirma a mia oara si tot nu reusesc sa pricep de ce nu reusim sa iesim din aceasta mizerie perpetua.Priviti la lupta politica din state intre Clinton si Obama, cum se bat pentru electoratul aceluiasi partid...a evoca o situatie demult apusa (2000) mi se pare o scuza lamentabila si o insulta la adresa electoratului bagat din nou cu forta in urna lui Nichita. Daca va fi sa castige domnul Oprea...si asa sa fie...mai vorbim peste 4 ani. Pana atunci veti ramane in imaginea mea ca o persoana publica ce se inclina dupa cum bate vantul....acum 4 ani era vantul Nichita acum va fi vantul Oprea. Mult succes in fashion...pentru ca imaginea "politica" ati compromis-o.Sa ne auzim peste 4 ani... dupa cum va bate vantul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina,
    Sociologii au ramas la nivelul anului 2000 sau la nivelul sondajelor care nu sint adevarate in cazul factorilor surpriza.
    Tu ai fost si cred ca mai esti un factor surpriza. Vom vedea, eu ramin la parerea mea, in conditiile actuale trebuia sa mergi la primul tur. Cel putin trebuia sa participi la campania oficiala 2 saptamini si sa astepti un sondaj de ajun de alegeri .
    Ai anuntat acum prea timpuriu, oamenii sint frustati, le-ai taiat speranta, nu vor veni la vot ptr ca ei nu inteleg...
    Eu zic ca tu erai Obama al Iasului
    si vezi ce traseu are si nimeni acum un an nu ii dadea sanse...
    Sociologii nu stiu ce-i factor suroriza, discuta numai in trecut .
    In fine succes in ce crezi tu ptr viitor.
    Cu stima

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo. dar cum ne poti garanta ca oprea va face ceea ce promite? in tine aveam incredere. el, insa, mi se pare ca e la furat. il sustii, ok. dar am 2 intrebari la care te rog sa imi raspunzi:

    1.in schimbu acestei sustineri ti se va da si tie posibilitatea sa ajuti iasul?

    2. spuneai ca programele voastre sunt compatibile. ce siguranta ne poti oferi, ca proiectele tale vor fi respectate de oprea cand ajunge la primarie?

    p.s. regret ca ai renuntat insa sper ca stii bine e ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Momentan nu-mi vine nimic in minte decat o trimitere (pentru cei ce au vreme) la Eminescu , apoi iar la Eminescu si nu in cele din urma la favoritul meu Khayyam....cat despre experienta acumulata din greselile altor...bine ca a fost a altora...!!! Iar armele Irinei...am s-o rog sa fie vigilenta, una dintre sabii sa ramana cu varful spre d-nul Oprea...

    P.S. Ce telenovela, bre, Ioane? ..apropo' vii la o bere (plata :)) )...hai ca lucrez in centru...da messaj pe mail daca ai chef...o sa ne obisnuim cu ideea !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar intervin, ca ma mananca deshtele :
    Ma uitam pe blogu' d-nului Oprea : in sapt 14-21.04 abia a adunat 30 de de comment-uri; fata de subiectul curent, in 2 zile doar 1 (UNU)...
    Aici am gasit IP-uri (asa-i cand iti piere cheful de treaba si te apuci de scormonit) de London, Detroit, Nancy,un altul de prin UK...,Arad, Sibiu si altele....si nu sunt redirectionate cu Privacy Guard (de ex.)...
    In asemenea conditii am inceput sa-mi pun intrebarea: DE FAPT CINE AR FI TREBUIT SA SARA IN BARCA CELUILALT ??????....

    RăspundețiȘtergere
  6. oprea...daca ar putea si-ar mai face o universitate...ca nu ii ajunge una...e un fel de mosier...care acum sta in umbra...chipurile nu mai e "boss" peste Cuza...mi-e sila...v-as ruga sa cititi daca aveti directivele NKVD ale lui Lavrenti Beria...se gasesc pe google...mare parte aplicate si in politica actuala...de asta merge atat de bine peste tot...cat despre "fostul candidat" Irina Schrotter...chiar daca nu sunt iesean...o sustineam...si inca o sustin...o femeie...care nu a avut puterea de a ramane pe scena...se multumeste cu un rol secundar...pacat...trebuia schimbata sintagma "femeia=cratita"...si vorba unuia din cei care au comentat...oprea trebuia sa sara in barca asta...e atat de fals...nu cred ca va reusi sa faca el ce a facut pinalty in piatra neamt...e departe de adevar....e un profesoras...eu doar atat il vad...sa lasam la o parte distinctiile tipic ante-decembriste...cei care sunt intr-adevar, asa cum multi cred despre oprea, oameni de valoare...si de cultura...nu intind mana primariei...acolo e locul celor care au prosperat in afaceri...nu in "propria universitate"...dar cine stie...roata se poate intoarce oricand...favorabil catre Irina Schrotter...asta daca chiar se doreste....

    RăspundețiȘtergere
  7. si iar eu ..pana la disperare unora sau altora:
    Ce bine mi-a picat tema lui Jr de azi !!
    Tema : "Realizati un proiect despre ajutorarea pasarelelelor" (nu a pasaricilor, golanilor !!! :))).
    Jr s-a executat :
    1.le fac o casuta;
    2.le dau de mancare;
    3.le dau apa.
    -E bine, tati?
    -Perfect, zic eu, ia-te de mana cu d-nul Nichita si tot PSD-ul lui !!!
    Jr e consternat !! adica de ce nu e bine? ce-a gresit? ce mai trebuia?..ca "asa sunt eu...niciodata nu sunt multumit"....si atunci l-am invitat sa raspunda singur la cateva intrebari:
    - Ce probleme au pasarelele?
    - De ce trebuie sa le ajutam? Cat de importante sunt pentru noi?
    - Ce pot face eu pentru a le ajuta?
    - Cum le voi ajuta? Am posibilitati sa le ajut?
    - Ma va mai ajuta si altcineva sa le ajut, sau trebuie sa fac totul singur?


    Jr a inteles pana la urma cum sta treaba aha! deci cam asa se face un proiect...; a scris aproape o pagina A4 si era foarte satisfacut de evolutia sa; are aproape 9 ani....restul trageti fiecare concluziile...


    P.S.Inutil sa va reproduc dialogul cu el cand l-am anuntat ca va trebui sa votam pe altcineva.....

    RăspundețiȘtergere
  8. de pe forunul Evenimentul zilei

    Subiect comentariu: Testul psihologic Irina Schrotter.
    Utilizator: ursu
    Data: 2008-04-21 10:23
    "Candidatura "Irinei Schrotter a avut inca de la inceput un rol bine determinat de intreaga haita securist-comunista care va face orice sa mentina Iasul sub ocupatia mafiei comuniste.
    Irina S. si-a inceput "campania "electorala in forta si total impotriva mafiei comunist-PSD-te.
    Irina Schrotter a mers in cartierele cele mai lovite de infractionalitatea practicata in administratia publica ieseana si le-a dat oamenilor sperante ca ea isi va pune "averea "la bataie pentru ca toate dosarele penale ale infractorilor din haita lui nichita, cu el in frunte, sa ajunga in instante.
    Era ca si cum un "eliberator vine intr-un lagar de exterminare nazisto-comunista si promite eliberarea pentru ca apoi spectrul mortii sa revina inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si uite asa dorinta mea de reconfigurare a acestui spatiu web ramane una fara obiect: proiecte de dezbatut nu mai au cum sa apara, in consecinta posturile vor continua sa aiba aceeasi nota, nedemna si de nedorit. Asta daca aceste posturi vor mai fi deoarece presupun ca odata cu aceasta decizie va veni si cea de incheiere a contractului de colaborare cu cei ce au administrat cu succes acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. Incredibil, cand am citit duminica intrebam daca nu e 1 aprilie?? de ce? de ce nu ai participat la primul tur? multa lume vedea in tine o speranta, ai dezamagit, nu vei mai fi ce ai fost in veci, de ce nu a cedat Oprea in favoarea ta? Nu pot sa cred ca in Oprea nu vezi decat un al doilea Constantinescu, care nu e bun de nimic, doar dirijat din spate. Acest om nu are nimic cu aceasta functie si apoi de ce a participat la Europene? acest gest ii da nota. Tu Irina, fi convinsa, acum intradevar va castiga Nechita, dar durerea este ca tu ai dezamagit pe toti cei care te doreau, care vedeau in tine o salvare. Daca ai stiut ca te retragi nu trebuia sa intri in acest joc. Parca inclin sa cred ca cei platiti sa te ajute, ei insasi te-au daramat si ti-au intunecat imaginea.Asta a fost greseala vieti tale, imi pare rau, dar doresc sa PIARDA Oprea,nu este bun si astfel mai trec 4 ani de mocirla. Sanatate

    RăspundețiȘtergere
  11. Alooooooooo gashca lui ISCHROTTER terminatzi cu baletu' intelectual shi cascatzi ochii la ce scriu :

    ISCHROTTER NU A GRESHIT CU NIMIC IN DECIZIA LUATA ! PESTE MAXIM DOUA LUNI O SA REALIZATZI SINGURI ACEST LUCRU SHI POATE ATUNCI O SA INTZELEGETZI CA POLITICA NU ESTE JOCUL CU IDEALURI, DECLARATZII INFLACARATE, FLORI SHI TOT FELUL DE ASFALTARI ...CATEODATA MAI ESTE SHI CALCUL PRAGMATIC RECE !

    Deci incercatzi recititzi cu foarte mare atentzie ultimile doua postari ale lui ISCHROTTER shi fitzi atentzi la doua aspecte :

    1.canibalizarea electoratului anti NICHITA
    2.diminuarea shi dispersarea capacitatzii de contracarare a electoratului pro-NICHITA

    In plus recititzi cu atentzie postarea de la tema anterioara a lui Ionutz Murariu ....e CEVA acolo !!!!!!
    Dane chiar daca nu ai aceasta impresie sa shtii ca suntem in aceeashi barca dar invatza ca in politicul romanesc plin de guzgani rozalii, fosile comuniste shi tot felul de patricieni homosexuali un OBAMA nu are ce cauta ....inca suntem in plina ashezare a societatzii inca trebuie sa fim extremi de circumspectzi shi sa stam la masura de 10 ori pana taiem o data.
    Sincer nici mie ca cetatzean x nu-mi place mutra lui Oprea dar din pacate catastrofa NICHITA nu poate fi stopata decat de acesta ...
    In concluzie hai sa lasam de-o parte frustrarea shi vrem nu vrem , ne place nu ne place sa-l ajutam pe Oprea sa rejecteze virusul tip vierme din softul iesean !
    Cat despre candidatzii independentzi ....inca in Romania se pare ca nu a venit vremea lor in primul rand legea stramb-facuta ii obstructzioneaza teribil ....de fapt pot sa numesc aceasta lege ca fiind discriminatorie !
    Deci revin shi spun parerea mea :

    CHIAR DACA MUTRA LU' OPREA NU NE PLACE, ASHA NATARAU, INSIPID , INCOLOR SHI INODOR CUM ESTE TREBUIE SUSTZINUT CA SA PUTETZI DA JOS LICHEAUA AIA COMUNISTA CARE A ADUS IASHUL IN SAPA DE LEMN !
    SITUATZIA ESTE FOARTE CRANCENA DEOARECE RETRAGEREA LUI ISCHROTTER (APARENT GRESHITA ) I-A CREAT NUMAI AVANTAJE LUI NICHITA !

    Deci in stil carcotilesc :

    CU CASCA, FARA CASCA HAIDE SA AJUTAM INODORUL, INCOLORUL,INSIPIDUL SHI SHTERSUL SA DEA JOS FOSILA COMUNISTA !
    APROPOS CAND IL VAD CU CASCA AI IN CAP, MAMA EI DE CASCA, IMI VINE
    SA MA TOOOOOOOOOOOOOT DUC !

    Ataete,daca cineva citeshte ce-am scris sa judece shi sa hotarasca !

    RăspundețiȘtergere
  12. OPREA???PROFESOR????
    FRUMOS E AL DOILEA (PRIMUL A FOST SIMIRAD).NU E MARE DIFERENTA INTRE EI .1+1 FAC 2 DAR IN AFACERI SI GESTIONARE 1+1 TREBUIE SA FACA 4. NU VREAU SA MAI COMENTEZ NIMIC.
    II STAMPILEZ PE TOTI CA MERITA.

    RăspundețiȘtergere
  13. fiecare isi pune sperantele in altcineva.unii(acum dezamagiti) in Irina Schrotter, IS in Oprea, Oprea in Basescu, Basescu in americani(sa ne dea vize :))
    puneti-va speranta in voi. e cel mai sigur asa. incercati sa castigati pe mana voastra intai, urmandu-va propriul interes, si daca merge...si vedeti ceva deasupra acestui interes personal(cat se poate de firesc), ajutati-i si pe altii, comunitatea etc...
    e adevarat ca Romania de azi e dominata de cinism, ca nu exista un tip de "comunitate" in care sa se investeasca prea mult.
    marile schimbari s-au produs deja in '89, revolutiile vin o data la 50-100 de ani.se tot vorbeste de schimbare etc...dar schimbarile mari in societate nu vin asa usor, in primul rand pt ca oamenii nu vor sa se schimbe...apare o oboseala....cand T Basescu a propus acum cateva luni votul uninominal,in fapt un contract social in care cetatenii aveau mai multa putere in raport cu elita politica,populatia a respins initiativa.nu exista disponibilitatea de schimbare si s-a vazut limpede.
    Romania de azi se imparte intre invingatorii si invinsii tranzitiei. invingatorii in competitia sociala nu vor intinde o mana invinsilor.dupa ce te-ai chinuit sa ajungi sus, cu efort, riscuri etc...nu poti sa faci concesii adversarilor tai.poate generatia urmatoare, cea a copiilor invingatorilor, va renegocia relatia cu urmasii invinsilor si va oferi mai mult in plan social.
    pana una alta lucrurile o sa ramana cam tot asa...miscandu-se incet spre mai bine...
    legat de iasi, nu cred ca Oprea e omul schimbarilor,al revolutiilor. daca te uiti la el, poti sa crezi ca e in stare sa bata pe cineva sau ca a batut pe cineva? el trebuie sa-l bata pe nichita. probabil de aia l-au echipat cu casca si cizme. o oaie imbracata in lup, in urs...sa para mai mare :)daca va castiga primaria e pt ca PDL a castigat, pt ca Basescu a castigat, pt ca Nichita a pierdut.Oprea nu poate castiga de unul singur, prin ceea ce e el de fapt.chiar nu are nimic special. Nici Nichita nu are.Si oricum in spatele oricarui primar ales sta o birocratie mediocra care n-o sa miste prea multe.
    Singurul mod sigur de ati schimba viata in bine in mod radical e sa mergi pe cont propriu. Ca Irina Schrotter. Cred ca asta e singura lectie de retinut din agitatia ultimilor luni.
    Liviu

    RăspundețiȘtergere
  14. "Si uite asa dorinta mea de reconfigurare a acestui spatiu web ramane una fara obiect"
    .....shi uite asha daca ai fi in fatza mea acum tzi-ashi trage doua palme prieteneshti dupa ceafa shi tzi-ashi spune :

    LA TREABA LENESHULE CA ACUM A VENIT VREMEA VORBELOR SERIOASE !!!
    :)))))))))))))

    cat despre parerea ta:
    "......Asta daca aceste posturi vor mai fi deoarece presupun ca odata cu aceasta decizie va veni si cea de incheiere a contractului de colaborare cu cei ce au administrat cu succes acest blog"
    eshti in eroare de logica totala ......din contra sper ca acest blog-uletz sa creasca shi mai mult !

    SHI TE ROG SA MA CREZI CA ABSOLUT TOT CE AM SPERAT IN VIATZA MEA PERSONALA S-A REALIZAT !

    Deci repet :

    A VENIT VREMEA VORBELOR SERIOASE- IDEI , PLANURI, CREZURI SHI SPERANTZE !!!!

    ....shi chiar daca este greu de crezut eu shi catziva carcotashi de pe aici putem sa vorbim SHI SERIOS ...foarte serios !

    GATA CU BALACAREALA SHI ARUNCATUL LATURILOR !

    RăspundețiȘtergere
  15. Valym, spune ce doreai sa spui, nu te descuraja. Fii barbat, ai incredere in Irina! Blogul nu o sa dispara, ba dimpotriva va inflori, o sa vezi.
    Cineva informat

    RăspundețiȘtergere
  16. @Cîrcotilă si alții care speră,
    Deci voi știți că eu scriu din Canada, unde este o democrație de tip american dar mai "soft" , dar oricum mai transparenta decît în Europa de vest.
    Așezarea firească a partidelor în spectru este următorul, plecînd de la dreapta spre stînga:
    Conservatori, liberali,centru,democrati(NDP-CANADA)
    Asta e spectrul politic canadian
    Echivalentele cu USA sint urmatoarele :
    Consrvatori - Republicani (USA)
    Liberali - Democrati (USA)
    NDP(New Democratic Party)-Aripa de stinga a democratilor americani parțial reprezentată de H. Clinton(USA)
    In Ro. stim cu totii istoria FSN, PSD, PD, PD-L.
    De asemenea stim ca datorita neajunsurilor crunte nu se npoate face o adevărată politică de dreapta.
    Irina datorita maturizarii sale pe teritoriu economic a alunecat in decursul timpului de la PSD-tinerete la Independenti-maturitate.
    Neavînd baza politica (gîndește ea)
    de susținere în campanie și după a alunecat spre PD-L cu dorința declarată de al descăuna pe Nichita. (un bun partial)
    Partidul momentului este PD-L dar nu depașeștș 50% ptr. ași impune propia politică.
    Spre binele vostru spun eu, ei fiind un "soft" PSD eu considerîndu-i la stînga centrului.
    Problemele sînt mult mai complicate decît încerc eu să le descriu. Spun asta ca să stiți unde stați (eu sint în Canada și speranța mea de a reveni în Ro. în timpul vieții mele active s-a redus la 50% odată cu renunțarea la candidatură a Irinei) Poate de aici veți înțelege ce mari speranțe mi-am pus în acest independent.
    Încă o dată zic eu fragilitatea psihihă a romănului iese la iveală.
    Peste 4 ani tot acolo veți fi.
    Mai de mult îndrumat de cineva am vizitat siteul lui Oprea.
    DPMDV un site cu canotații comuniste cosmetizat democrat...
    În Canada sau USA nimeni nu face planuri pe 15 sau 30 de ani.
    Nimeni nu creeaza viziuni magnifice.
    Aici fiecare se luptă cu realitatea zilei de azi si speranța zilei de mîine, atît.
    Acum ca nu mai eâistă interdicția pe blog de a nu pasa adversarului
    ideile putem peste o săptămînă să incepem să discutăm la obiect.
    Eu vă propun un subiect care eu îl consider cel mai grav în situația actuală a Romaniei -Infrastructura
    drumurilor-
    Hai să incepem discuția avînd în vedere Iașul si împrejurimile, de acord ?
    Start 1 Mai.
    Cu stimă tuturor ...

    Deci dupa cum vedeti in N.America,
    Democratii

    RăspundețiȘtergere
  17. ISCHROTTER fii atent te rog la ce spune Liviu :

    "Singurul mod sigur de ati schimba viata in bine in mod radical e sa mergi pe cont propriu. Ca Irina Schrotter. Cred ca asta e singura lectie de retinut din agitatia ultimilor luni.
    Liviu"

    am eu impresia sau cineva tzi-a mai spus acest lucru, dar sub forma :

    "sunt totdeauna singur pe drum !"

    -Daca unul spune ceva ...
    nu bagi in seama.
    -Daca doi spun acelashi ceva....
    devii atent.
    .....ashtept cu interes daca acelashi ceva o sa-l mai spuna shi al treilea....... atunci chiar trebuie sa iei in seama acest lucru, sa gandeshti shi sa decizi !

    CORECT ?

    RăspundețiȘtergere
  18. "Pragmatismul se referă la comportamentul uman de a pune deoparte un ideal, pentru a urmări un alt ideal, cu o importanţă mai mică, dar mai uşor de realizat. Calitatea de adevăr a unei opinii sau credinţe constă în statutul ei de regulă de acţiune. Altfel spus, pragmatismul indică ideile adevărate dupa succesul acestora în experientă. O idee nu este adevarată independent de experienţă, abia aplicarea ei în concret, consecinţele ei benefice în practică îi acordă valoare de adevăr."

    Whilliam James - Teoria pragmatistă"

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamna Irina !
    Am devenit dependent de acest blog poate si pentru ca e foarte dinamic, cu blogari inteligenti si plini de umor. Stirea care m-a bulversat si pe mine i-a amortit nitzel si pe ceilalti dar acum ma bucur ca suna iar mobilizarea. Circotila e dat naibii cu stilul lui asa ca raspund prezent la apel:"gata cu baletul intelectual! la treaba...!" Contati pe noi doamna Irina ca ne revenim si punem umarul la GREU.

    RăspundețiȘtergere
  20. draga Irina si dragi cititori,

    ai avut dreptate... 47 % di alegatorii tai veneau de la PDL,( sustin asta ca vechi membru PD actual PDL), dar ai gresit atunci cind ai cedat prea repede...- parerea mea- trebuia sa astepti turul doi. ai dat astfel moara la gura unora ca Fenechiu, sa te atace pe tine si mai ales pe sotul tau ( ce nu merita asa ceva)...
    ai dat o sansa unor parveniti din clica acestui asa zis om de afaceri sa-ti improste familia si afecerile cu noroi...in rest sa auzim numai de bine, dar inca odata spun pacat...ne statea bine cu o primarita...si frumoasa si desteapta...sper sa mi se realizeze visul... oricum ramin linga tine si ideile tale... CATALIN B.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-a cazut sub ochi declaratia nesimtita a lui Adomnitei, aia cu grupurile de interese ale Irinei Schrotter. Care-s alea, sa le vad si eu, ca sint curios. Pina acum nu am vazut nimic si nici nu am citit ceva credibil, inteligent, coerent, in presa. La noi hotul striga hotii. Pai aia din jurul lui Nichita si Dascalu ce sint? Domnisoare de onoare? Sint o gasca nerusinata care cred ca toata lumea este a lor. Nimeni nu se uita in jurul lui Nichita ca sa vedeti grupuri de interese adevarate. Savin, tu cea din echipa Irinei, ce faci? Parca erai jurnalist de investigatii? Pai uite o tema buna> sa vada lumea mafia din jurul lui Nichita.
    Eu

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna dimineatza salut toata gashca !

    Am intrat la soarili nostru D.OPREA pe blog, avea nishte poze postate la tema cu Tatarashii.....

    ISCHROTTER matale shtiu ca ai cunoshtintze solide in bransha design-ului vestimentar
    ....schimbatzi naibii ambalajul ca produsul parca-i picat din cer precum meteoritul shi stau tzoalele pe el precum pe jumulitu"!

    BULETIN METEO,

    VREME BUNA PENTRU TABARA PRO ISCHROTTER/PRO-PLD :
    O SA PLOUA CU GALEATA ....DECI CEI CU FOTOGRAFIATUL FITZI ATENTZI CA PRECIS NICHITA IAR SCOATE STROPITORILE PRIN ORASH !

    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  23. Noaptea e un sfetnic bun : votul meu va fi fara doar si poate pentru d-nul Oprea, doar pentru ca asa-mi dicteaza ratiunea, si doar pentru Iasi; cu sufletul voi fi in alta parte, n-a fost sa fie, e o reamintire a unei lectii si pentru mine, desi stiam, dar n-am vrut sa accept : in politica si afaceri nu e loc de sentimente. N-oi fi avand io' cine stie ce aptitudini privind evaluarea oamenilor, dar nu-l simt aproape, e rece si formal. Sunt constient ca e o idee preconceputa (si de aceea cer scuze domniei sale) in conditiile in care nu l-am vazut niciodata si nu l-am auzit niciodata. O posibila intalnire cu domnia sa s-ar putea sa-mi schimbe impresia. Deci, domnule profesor, daca credeti ca puteti invata de la Irina, invatati sa va apropiati de oameni...sa fiti in mijlocul lor cu sufletul si nu doar pentru ca vin alegerile si da bine ca imagine sa inspectati bordurile lipsa din Ciurchi.

    De ce scriu asta aici? Pentru ca momentan simt ca nu pot scrie in alta parte, probabil n-o sa scriu dincolo niciodata, dom' profesor o sa se uite si pe-aici oricum, ca doar suntem aliati, nu? si nu in ultimul rand sa stie ca votul meu pentru domnia sa vine dinspre unu' care a vaslit la barca Irinei....

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte tarziu dar totushi trebuie s-o spun :

    S-A MAI DUS UN "GREU"......
    MONICA LOVINESCU !

    De la CTEODORESCU copy-paste :

    Chiar dacă ştiam că e suferindă, speram că pentru doamna Lovinescu nu există sfîrşit.
    Monica Lovinescu face parte din conştiinţa noastră. E unul dintre acei oameni despre care nu poţi vorbi la trecut: pe cei din generaţia mea ne-a ajutat să ne formăm. Pentru mulţi alţii, Monica Lovinescu a fost unul dintre puţinele repere sigure, în momentele dificile.

    Nu şi-a pierdut încrederea în valorile democraţiei în perioada totalitarismului. Nu şi-a pierdut încrederea în forţa românilor de a-şi regăsi destinul firesc. S-a luptat folosind o singură armă, cuvântul. De la microfonul Europei Libere, Monica Lovinescu şi soţul său Virgil Ierunca au fost mai puternici decît tot uriaşul aparat de propagandă al regimului comunist.

    Nu s-a temut de ticăloşii care au încercat să-i închidă gura nici după ce a fost agresată fizic, într-o josnică încercare de a-i învinge trupul. Publicitate

    În Parisul exilului a trăit urmărită fără întrerupere de vinovăţia că mama sa a plătit cu viaţa preţul libertăţii ei. A renunţat la o posibilă carieră de scriitoare de limbă franceză, limba pe care o ştia perfect, pentru a se întoarce cu gândul şi cuvântul în ţară.

    În perioada în care o mare parte a intelectualităţii franceze se lăsa păcălită de propaganda stalinistă, Monica Lovinescu a descoperit că şi în libertatea Parisului trebuia să lupte împotriva cenzurii: a tăcerii şi a neîncrederii. A refuzat să se alăture vreuneia dintre grupările de români care se luptau ridicol pentru putere în exil, fiindcă nu era capabilă de jocuri mici.

    A primit cu nostalgică seninătate trădările şi nerecunoştinţa unora dintre cei pe care i-a ajutat în exil. Despre un scriitor care i-a răsplătit sprijinul necondiţionat forfecînd-o nedrept şi fără scrupule, doamna Lovinescu s-a mulţumit să spună doar că regretă că l-a cunoscut, fără să retragă nici unul dintre cuvintele elogioase pe care le-a rostit despre el.

    Cu aceeaşi demnitate cu care a acceptat după 1989 închiderea biroului de la Paris al Europei Libere şi cu aceeaşi discreţie cu care a primit moartea lui Virgil Ierunca, Monica Lovinescu s-a retras în ultimii doi ani în singurătatea suferinţei. Credea şi uneori spunea că nimeni nu e de neînlocuit, fiindcă nici o clipă nu şi-a pierdut încrederea în continuitatea demnităţii, a curajului şi a generozităţii românilor.

    Chiar dacă nu mai e, Monica Lovinescu, doamna de neînlocuit a conştiinţei noastre, rămâne pentru mine şi probabil că pentru toţi cei care au avut fericirea s-o cunoască undeva în preajmă, cu zâmbetul său uşor ironic şi cu privirea ei caldă, dar care ştia să şi fulgere.

    Tastez acum cu o deosebita ura :

    PREA INTUNECATE INGER ASCULTA RUGA VIITORULUI TAU INGINER-SHEF DE LA COMPARTIMENTUL CAZANE SHI CULEGE DINTRE NOI FOSILA COMUNISTA CA NUMAI ASHA PUTEM SCAPA DE ACEASTA TUMOARE MALIGNA !!!
    PROMIT CA PE MORMANT AM SA-I PUN RAZAND IN HOHOTE TREI TRANDAFIRI ROSHII ....SHI PROMISIUNILE MI LE TZIN !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. PRECIZARE ca sa nu existe dubii :

    Inginerul shef al compartimentului cazane cu smoala sunt eu ( deja mi-a fost remisa numirea cu data-n alb!)
    Fosila comunista este zambaretzul shef al PSD-ului

    MESAJ ADRESAT CORINEI CRETU :

    In virtutea vremurilor nebune shi frumoase :
    [turn,cina,lido,miti,chelu,betzivu piticu, cleo, ase, politehnica shi Eminescu recitat de pe acoperisul vilei in puterea noptzii ]

    am shi io o rugaminte la tine :

    Convinge fosila comunista sa se retraga de la comanda PSD !!!!!...

    RăspundețiȘtergere