joi, 8 mai 2008

Cat costa, de fapt, concertul lui Bregovici?

Am discutat zilele acestea cu o serie de impresari seriosi din Romania despre pretul unui concert sustinut de Bregovici in diferite orase. Spre surprinderea mea, oamenii mi-au oferit, cu toata sinceritatea, preturi la jumatate fata de cele vehiculate de Primarie. 75 de mii de euro pentru un concert, cat spune Gheorghe Nichita ca face concertul de la Iasi, este enorm, aproape dublu, m-au asigurat ei. 30.000 -35.000 este tariful obisnuit. Informatiile sunt direct de la sursa. In cazul acesta, ma intreb, unde se duce restul de bani de la concertul sustinut de Bregovici la Iasi?

De fapt, nu inteleg de ce contractul concertului este tinut secret. In fond, este vorba de bani publici. Legea accesului la informatiile publice trebuie folosita pentru a afla pretul corect. Asadar, aratati-ne contractul, domnule Nichita!

16 comentarii:

  1. Asta ar fi o golanie in vazul lumii, daca ar fi adevarat. Oare in ce oras traim?! Presa tace si ia mura in gura de la politicieni. Frumoss ii sade.
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Irina Schrotter, majoritatea prietenelor mai intime mi-au reproshat ca in urma relatziilor pe care le-am avut au trebuit sa-shi schimbe garderoba, in sensul ca li s-a subtziat silueta shi li s-a marit bustul (sanii le-au devenit mai fermi), de aceea v-ash intreba daca mai exista moda cu materiale mulate pe corp. va multzumesc anticipat pentru raspunsul Dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai vrea tu Irina sa ni-l arate! Ai vazut tu vreodata om cu foame in trup care sa-ti arate plicul cu bani din geaca? Slabe sanse.
    Pacat ca a introdus un eveniment atat de fain intr-o sarada stupida. Bregovic poate sa faca si 100.000 de euro din partea mea, ca tot s-ar merita. Dar sa stiu macar ca acei bani intra in contul lui, si nu albaietasilor destepti cu vile de 3 etaje.

    RăspundețiȘtergere
  4. noi cmentam politica si se trezeste una care vrea sa stie de materiale mulate. uite iti zic eu: daca arati beton, se mai poarta. daca ai sunci, arunca-le :))

    RăspundețiȘtergere
  5. pai am si eu o parere: 35.000 de euro sunt oricand bine vaniti la fondurile psd de campanie.
    pe pertea cealalta, totusi, stau si ma intreb: ce campanie? k robinet al nostru s-a cam infundat. nu mai zice nik.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stimata doamna, tot organizati dumneavoastra marele event FESTIVALUL MODEI la Iasi. Ia sa il aduceti dumneavoastra pe Bregovici pe 30 000 Euro la Iasi sa cante, sa vedem daca aveti dreptate! Sinteti cu cercul rau de tot! Probabil ati stat de vorba cu impresari care cred ca Schopenhauer e un fotbalist german...prietenii stiu ce spun ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Schrotter, observ ca nu s-a intzeles prea bine. Sunt barbat, shi inca foarte barbat, shi precizez, ca sa fie mai clar, am zis ca majoritatzii femeilor cu care am fost in impostaze mai intime, un timp, acolo, ca asha e viatza, du-te-vino, deci majoritatzii domnishoarelor, ca sa le zic asha, li s-a accentuat silueta shi li s-a marit bustul, in bine evident. Nu mai spun ca, intrigate, shi-au facut shi analizele shi au constat imbunatatziri ale organismului lor. Singura problema este daca se mai poarta hainele acelea stranse pe corp, ca sa shtiu daca le pot zice sa poarte haine stranse pe corp. Sincer, m-am cam saturat sa fiu considerat un fenomen. Dar, daca ar purta vestimentatzie care se muleaza pe corp, ar observa mai greu influentza mea benefica pentru silueta lor. De fapt, motivul este ca e foarte obositor shi agasant sa tot fii rugat de prietena prietenei, de prietena prietenei prietenei, etc, etc. Asha ca in vestimentatzia mulata vad totushi un bun prilej de camuflare a capacitatzilor mele benefice asupra psihicului shi fizicului partzii feminine, simplu, pentru ca nu am de gand sa ajung un fel de "izvorul minunilor" pentru un numar crescand de domnishoare prea dornice de veshnica obsesie feminina, silueta perfecta. Acestea fiind zise, va multzumesc inca o data shi imi cer scuze pentru timpul pe care probabil ca vi l-am consumat la o ora poate nu foarte potrivita :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bleaaaaaaaaah ce plictiseala ...n-avetzi nici sare nici piper auzi la hashttp ala de la 17:05

    1.
    "...s-a marit bustul (sanii le-au devenit mai fermi)....."

    adicalea matale intr-un mode "telectual ai vrut sa ne spui ca le-a crescut tzatzele s-au ca shi le-au reshapat (reshaparea e aia cand indeshi in buze, tzatze shi buci kilograme de silicon)

    2.
    "...majoritatea prietenelor mai intime ..."

    auzi bre dar matali ai shi prietene mai neintime ?...ca precum zicea un mare shmeker al literaturii:

    PRIETENIA DINTRE O FEMEIE SHI-UN BARBAT TRECE TOTDEAUNA PRIN PAT !

    3.
    "...daca mai exista moda cu materiale mulate pe corp."

    .....mai exista, doar ca femei care sa poarte mulat pe corp nu prea mai exista !!!!!


    Hihihi
    plicticoshilor shi "telectualilor
    Bleaaaaaaaaah !

    RăspundețiȘtergere
  9. ptr anonim 17.36
    Cum nu mai zice nik Robinet, bre ? Da nu l-ai vazut la tv in seara asta vorbind? De unul singur.Pe antenele locale, bre. N-am rezistat ca era sa sparg bunatatea mea de tv, bre.Auzi: cica a citit el intr-o carte ca vechii primari au avut cite trei mandate si de aia au ridicat Teatrul National, ca veneau arhitecti din Italia, Viena. Bre, da acu de ce nu mai vin? Ca Teatrul mai e in picioare, da nu mai e mult pina cade prin grija unuia puternic ca el. Alt nechitism: ca aspirantii la fotoliu de primar nu stiu ce e aia administratie. Da el, bre, ce stia cind a venit? Habar n-avea si nici n-a invatat nimic de patru ani. Se plingea, mititelu !, ca are parte numai de atacuri desi el nu vede inca competitia. Aici am luat foc. Dupa ce ca fuge ca dracu de tamiie de adversari mai si striga "uite hotul". Bre, da chiar asa? Ce fel de competitie ar vrea asta cind vorbeste singur, printre antene. Cine sa-l ia la intrebari? Ca si-asa a capatat ticuri nervoase, isi "trage" nasul, stringe din ochi si nu mai zic de "va dau un element" sau "in clipa de fata".Bre, da ce m-a 'nervat f tare a fost momentul in care fatuca aia de la tv l-a intrebat daca cunoste ce evenimente sint azi in oras. si ce-a zis primaru atoatestiutor? Ca azi e o zi importanta pentru "Convorbiri literare", ca stie ca e o actiune a ziaristilor si ca e concertul lui Bregovic. Bre omule, da mirlan mai esti ! Ai jignit miile de oameni care s-au bulucit la Festivalul de Moda de la Iasi ce are loc de ani buni incoace si matalutza habar n-ai. pai din astia imi esti nenicule? Sa manipulezi prin omisiune? Pai e frumos?

    RăspundețiȘtergere
  10. Hihihi,iote-te ca reveni hashttp-ul cu precizarea :

    1.
    "Sunt barbat, shi inca foarte barbat, shi precizez, ca sa fie mai clar, am zis ca majoritatzii femeilor cu care am fost in impostaze mai intime, un timp...."

    breh monseur ia ixplica shi la mine cum e asta cu sa fii foarte berbat.... ai patru in loc de doua sau par pe chiept ? ca nu pricep ! Eu sincer, ai vazut ca mi-am dat seama ca eshti mascul dar bagabontzii ashtia de p-acilea or fi shtiind ei ceva de zic ca eshti femeie !

    2.
    ".......am zis ca majoritatzii femeilor cu care am fost in impostaze mai intime, un timp, acolo, ca asha e viatza, du-te-vino, deci majoritatzii domnishoarelor, ca sa le zic asha, li s-a accentuat silueta shi li s-a marit bustul...."

    revii obsedant cu ipostazele astea intime adica eratzi descheiatzi la nasturi de sus a camashilor sau fara ciorapi in picoare ? explica mah omule sa intzelegem shi noi care nu suntem berbatzi-foarte berbatzi !
    shi iarashi nu intzelg breh cum e cu maritul bustului ?....le-ai facut masaj sau te pomeni ca umblii cu sacosha de silicoane dupa tine ...cum prinzi fomeia in ipostaza intima cum pac ii shi indeshi silicoane !(mah te pomeni ca acu vreo cateva luni a trecut shi Raduleasca pe la tine ?...c-am ramas masca cand am vazut-o acum la TV cat de tunata este !)

    Mda mishto sa ma fac de tu nu faci mishto ori eshti un mishto ....shi apropos vezi ca berbatzii ashtia care le plac tzoalele mulate au nishte te"ndintzi pidosnice ! Shi te'ndintzi astea provoaca dureri acute'n cap !

    Bleaaaaah, nici nu ma mai autentific ca cin'ma shtie ma cunoashte !

    PS1 Maaaaaaah trezitzi-va ca trece alegerile shi voi tot cu Goran o ardetzi aiurea ....

    PS2 Mahhhhh ala cu tzoalele mulate mi-am adus aminte cine purta pantaloni stramtzi pi cur shi adidashi chinezeshti din aia cu patru dungi cand era mai tinerel .....actualul Baron Relu Fenechiu ! Offffff ce vremuri shi ce curuletz avea baronul !!!!!

    HAI NOAPTE BUNA, CA IO MA DUC SA DORM !

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu ma indoiesc ca daca n-ar fi o chestie de bun simt, diseara (adica vineri) Irina ar putea face uz de toata influenta si relatiile care le are si l-ar aduce diseara pentru 15 min. la rfw. Dar, cred ca nu se prea potriveste (d.p.m.d.v.) cu fashion-ul si apoi dupa 90 de min de prestatie live si vreo 2 bisuri omu' o sa fie rupt si nu se cade sa fie exploatat, fie si pe bani multi. Si apoi, pen'ce?...doar sa faci in ciuda cuiva si sa arati ca poti? Irina nu pare genul asta...
    Personal am sa aleg diseara iar "rfw"...dom' primar a fost cam singurul absent aseara de la eveniment, desi a fost invitat. Domnule (inca) primar, nu v-o fi placand familia Schrotter, da' lasati-o macar pe doamna d-voastra, care sunt aproape sigur ca si-ar fi dorit sa fie acolo...
    Contractul cu Bregovic n-o sa-l vedem niciodata, poate doar daca se sesizeaza vreun organ, da' ma indoiesc..."corb la corb, etc...". Foarte posibil sa invoce un motiv penibil de genul : "d-nul Bregovic a tinut la o clauza in contract cum ca acesta sa fie confidential..", etc si bla-bla-bla....
    Mai am o curiozitate: in eventualitatea - foarte posibila - in care d-nul Nichita va pierde alegerile, as vrea sa vad reactiile presei - care tace malc acum - reactiile organelor de control, DNA, etc - care la momentul azi nu stiu, n-au auzit ....sa vezi ce-o sa se mai napusteasca toti pe el !....si atunci i-as intreba frumos: "unde ati fost domnilor cand era primar? de ce n-ati facut atunci nimic? s.a, s.a...

    RăspundețiȘtergere
  12. Am fost aseara la RFW si diseara tot la RFW voi fi.
    Spectacolul oferit este la standarde occidentale, completeaza perfect si titlul acestui blog.
    Irina pentru Iasi.
    Bravo Irina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Al naibili ce eshti matale maestre , sanchi te duci ca-i la standarde occidentale !!!!!!
    Hihihihi asta-i text de bagat la nevasta ca sa nu-tzi rupa vatraiul pe spinare .....spune-o p-aia dreapta ca te duci la clatit ochii- fii barbat ca geme tzara de masculi !!!!!!!

    PIESE DEZBRACATE IN COSTUME DE BAIE AU DEFILAT ? :))))))))))))

    Hihihi !...

    RăspundețiȘtergere
  14. Al naibili ce eshti matale maestre , sanchi te duci ca-i la standarde occidentale !!!!!!
    Hihihihi asta-i text de bagat la nevasta ca sa nu-tzi rupa vatraiul pe spinare .....spune-o p-aia dreapta ca te duci la clatit ochii- fii barbat ca geme tzara de masculi !!!!!!!

    PIESE DEZBRACATE IN COSTUME DE BAIE AU DEFILAT ? :))))))))))))

    Hihihi !...

    PS
    Mahhhh facu ce facu nea Tariceanu" shi tot c-un mascul se intalni in Bot"sheni la o cafea !....chiar daca Goran il cheama .......mascul este shi apucaturile astea de baut cafele intre masculi nu shtiu de ce dar nu-mi mironoseshte ghini !

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum adica Carcotase? Ce vorbesti aiurea? Dar ce fel de om ma crezi? Vrei sa spui ca eu m-am dus la festival ca sa admir femei frumoase, picioare lungi si alte forme rotunde?

    P.S. Da. Si bineinteles ca am filmat. Iti trimit o copie?

    RăspundețiȘtergere
  16. da.....tzara arde shi baba se cheaptana...halal...nea canea asta ....mai bine asfalta 75000 de gropi....sau punea lumina prin unele cartiere....dar in fine...e prea incompetent pt scaunul de primar...

    PACAT PENTRU CEE 7 COLINE!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere