vineri, 2 mai 2008

PSD isi arata dispretul fata de ieseni

PSD a refuzat astazi sa-si asume Pactul pentru Iasi, lansat de Irina Schrotter cu sprijinul Miscarii Independentilor pentru Iasi si al Societatii Academice din Romania. Un membru al echipei Irinei Schrotter a dorit sa inmaneze documentul reprezentantilor PSD care au organizat o conferinta de presa la sediul partidului. Viceprimarul Constantin Neculau a refuzat cu brutalitate sa primeasca Pactul, afirmand ca nu il intereseaza nici un document din partea Irinei Schrotter. Cu toate ca reprezentantului PSD i s-a explicat ca Pactul constituie o propunere a societatii civile adresata tuturor partidelor politice si institutiilor publice implicate in administrarea Iasului, Constantin Neculau si-a motivat refuzul spunand ca „uraste familia Schrotter”.

Irina Schrotter isi exprima indignarea fata de atitudinea liderului PSD. Totodata, initiatoarea Pactului pentru Iasi tine sa-i aminteasca viceprimarului Constantin Neculau ca reprezinta o institutie publica, platita din banii cetateanului, si ca nu intra in fisa postului de angajat al Primariei sa urasca sau sa simpatizeze pe cineva. Domnul Neculau are toata libertatea sa fie sluga primarului Gheorghe Nichita, dar nu are voie sa-si foloseasca functia publica in acest scop.

Prin refuzul de a accepta Pactul pentru Iasi, PSD isi arata inca o data dispretul fata de ieseni. Pactul contine un simplu set de masuri de bun simt, care, odata adoptate, ar promova o administratie moderna si ar impiedica abuzurile si coruptia din Primaria Iasului. Faptul ca PSD refuza sa-si asume acest document arata ca primarul Gheorghe Nichita are alte interese decat cele ale comunitatii, preferand sa-si serveasca in continuare grupurile de interese din jurul sau.


Biroul de presa al Irinei Schrotter

12 comentarii:

  1. Cititi si va cruciti in ce hal se exprima un viceprimar la Iasi. Vanghelie este academician. Neculau - din putzul gandirii::

    "Fiind pe drum de la Bucuresti la Iasi am primit un telefon de la medic, care se ocupa de ginerele meu care mi-a spus ca ginerele meu mai are de trait doar 3-4 luni. Oameni buni, a venit ca o maciuca vestea asta, drept pentru care urasc din toata inima aceasta familie Schrotter. Deci conexiunea care s-a facut in mintea mea, apropo de unde eram eu si pe unde umblam si pentru ce, si faptul ca acesti domni si-au permis sa ma reclame la DNA, pentru ca legea le permite pentru ca dreptul la petitie este dat oricarui cetatean roman. Oricine poate sa ma dea in penal. La mine s-a imbinat cu aceasta veste si nenorocirea care ma astepta."
    "Ginerele meu, l-am iubit ca pe fiul meu, un baiat extratordinar, la 32 de ani a murit. Si s-a lipit de aceasta nenorocita familie drept pentru care ii urasc din tot sufletul si nu vreau sa am nici un fel de tangente. Va spun ca sa intelegeti de ce am aceasta atitudine si fata de aceasta doamna Schrotter si fata de sotul ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Neculau asta e un ciobanete, pus sa faca lucrurile murdare din PSD. Va dati seama unde a ajuns orasul culturii daca un mirlete conduce urbea. Astia sint oamenii de inalta cultura ai lui Niichita cu care face Iasi 600.
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau.

    Asta e din ciclul gramatic dramatic al analizelor sintactic-morfologice ale propozitiilor de genul:

    "Venea o moara pe Siret.
    Cine omoara pe Venea? Siret."

    Si cand ne gandim ca oameni ca el mai si voteaza...

    RăspundețiȘtergere
  4. Neculau e ceea ce in limbaj popular se recunoaste a fi "un kkt cu ochi". Vorbeste cand nu trebuie si-i mai si miroase gura. Din nefericire pentru el, tiganismul mostenit genetic nu se dezminte nici cu 30 de ziaristi de jur imprejur. Absolut penibil.
    Iar eu il urasc pe el!

    RăspundețiȘtergere
  5. ar trebui sa le fie rusine celor de la psd cu asa un specimen. doar atit il duce mintea si nu are ce face. din cate stiu eu, in bucuresti, acest pact a fost semnat de toate partidele. inclusiv psd.

    se pare deci ca psd-ul de la noi are interese care ar fi periclitate de semnarea pactului

    RăspundețiȘtergere
  6. asta e tare rau de prost nu stie nici bine sa vorbeasca tigan nenorocit,mai bine si-ar ura ziua in care s-a nascut prostu satului.abia astept sa scapam de toti prostalanii astia din psd
    veniti la vot ieseni pe 1 iunie.

    RăspundețiȘtergere
  7. numai o persoana cu dezechilibre emotionale poate sa 'amestece' lucrurile in acest mod. a creat o situatie tragi-comica cu afirmatiile facute demna nu de un 'edil' al Iasului ci de o persoana nevrotica. oare au aviz psihologic toti cei care candideaza?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu daca va amintiti, Nichita a tot spus in ultimile emisiuni ca adversarii sai sint minati de ura. Probabil asta i-a venit de la un consilier jenial. Cred ca primul care ar vrea sa-l stringa de git pe Neculau este chiar Nichita, pentru ca i-a stricat jucaria cu "ura". Pina una alta, singurul care si-a expus ura pe fata este chiar omul lui.
    Ares

    RăspundețiȘtergere
  9. nu va mai luati atat de saracul neculau. trebuie sa intelegi ca de atat este capabil din punct de vedere intelectual. daca nu poate...nu poate. ce rost are sa ne punem noi cu prostul?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce enervare? Neculau mitomanul este pus de Nichita sa faca treburile murdare. La crime ii pui pe criminali inascuti, la hotie pe hoti, la treburi jegoase pe oameni ca atare. In cazul de fata chiar o fac pe banii nostrii.. Va dati seama oameni buni??
    Noi ii platim salariul unui asemenea specimen?

    Ana

    RăspundețiȘtergere
  11. Abia am ajuns dar nu ma rabda inima sa nu-mi spun oful:de mai bine de doua ore tot Tudorul, Oancea, Ciurchi, o buna bucata din Tatarasi nu are lumina stradala si primarul nostru zice ca stam foarte bine la capitolul iluminatie nocturna. Orbecaim pe strazile neiluminate parca sintem in Evul mediu.Ma rog, cine-l mai crede parca pe primarul Iasiului? Eu insa am un of cu dl. Neculau, viceprimarul nostru :l-am urmarit de-a lungul timpului si m-am intrebat mereu cum a ajuns un asemenea personaj intr-o functie publica. Dupa declaratia dumnealui de azi am luat foc. Ca n-are habar de limba nostra, romaneasca, e clar, nu ai ce-i cere dar...ca sa te exprimi in termeni atit de violenti si grobieni la adresa unui contribuabil, indiferent cine ar fi acesta, mi se pare de-a dreptul ordinar (iertati-ma !). Si eu sint bolnav de cancer...cu toate astea, imi vad linistit de viata mea la fel ca si ceilalti peste 350.000 de romani aflati in aceasta situatie, stiut fiind, ca Dumnezeu ne-a inceput numaratoarea inversa. Cum ar fi daca toti cei 350.000 de bolnavi de cancer ar iesi pe posturile de televiziune sa-si strige in gura mare durerea si sa inceapa a enumera, fiecare, cine pe cine uraste? Zau. Domnul Neculau nu mai are simtul masurii, de nici un fel. Ce legatura poate avea boala bietului ginere cu ura fata de un contribuabil? Temerea mea e ca modul in care se manifesta unul ca dl. Neculau tine de patologic. Nu ezitati doamna Schrotter sa artati iesenilor ca imparatul e gol!

    RăspundețiȘtergere
  12. haaaaaaaa..... nu ar trebui bagati in seama... au sa se CREADA PREA IMPORTANTI!IS PLEAVA SOCIETATZII IESHENE!!!RUSHINE...AZI ERAU IN IASI 2 CONCERTE.....INCEREDIBL....ADIK JALNICCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!

    fly fish

    RăspundețiȘtergere