luni, 12 mai 2008

O bucurie pentru cei tristi



M-am tinut de promisiune si am adus opt copii infestati cu HIV, in spitalele comuniste din anii 1988-1989, sa se bucure de editia din acest an a „Saptamanii Modei”. Copiii fac parte din programul „Speranta pentru viitor”, un proiect de integrare a copiilor infestati cu HIV. In cadrul proiectului, am condus atelierul de fashion design, alaturi de acesti copii minunati.

M-am ingrijit ca acesti opt copii, veniti din toata tara, sa aiba parte de tot confortul la Iasi. La „Saptamana Modei”, am vazut bucuria in ochii lor altfel tristi, bucuria de a-si trai viata, de a admira frumosul. De data aceasta, nu s-au mai crezut abandonati!

Irina

7 comentarii:

  1. Imi pare atat de bine , ca aveti un suflet mare si reusiti sa ajutati oameni care au intr-adevar nevoie .
    Mi-am dorit intotdeauna sa cunosc si sa ajut copii infestati cu HIV ,copii fara nici o vina si totusi care sunt discriminati. Cum as putea?
    Va doresc numai succese!

    RăspundețiȘtergere
  2. O bucurie pentru iesenii tristi si dezamagiti ar fi fost daca ati fi candidat dumneavoastra la Primaria Iasi. Numai dv. il puteati invinge pe neghiobul asta. M-am uitat pe TeleM si, din nou, l-am vazut ce figura de copil al strazii are. Doamne, cum au putut iesenii sa creada intr-un nenorocit mincinos ca asta? Imi doresc din tot sufletul sa nu mai ramina cocotzat intr-un loc ce nu-i apartzine.Felicitari Corinei Drutza (parca asa o cheama pe mesagera dv. )care a avut taria sa-i arate unui mare PSD-ist ca politetea nu are culoare politica. Felicitari si dv. pentru festival si ptr gestul uman legat de acei copii bolnavi.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi amintesc totusi de imaginea buna a lui Nichita acum 5 ani si nu pot sa nu ma intreb, oare asa va arata si Oprea peste 5 ani? si mai important, oare se va comporta la fel?..

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar m-am intrebat de ce nu pomeniti public de gesturile de caritate pe care le faceti. Stiu de la o prietena care lucreza la un centru de copii ca ii ajutati des cu bani si obiecte. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca in sfarsit faceti publice acttele caritabile. felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. pacat insa ca au fost doar 8 copii. daaca mai multe vedete ar fi facut acest lucru probabil acesti copii ar fi simtit diferenta

    RăspundețiȘtergere
  7. avem mult de lucrat noi ROMANII LA CAPITOLUL ASTA!!!

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere