sâmbătă, 31 mai 2008

Seninatate la noi, isterie la ei

Astazi, pentru prima data dupa mult timp, eu si echipa mea ne-am permis o pauza. Am iesit cu totii la picnic, la marginea Iasului. Pentru scurt timp, am reusit sa scapam de tensiunea si emotiile campaniei.


Din acest moment nu mai depinde de noi, depinde de ce vor vrea iesenii in ansamblu.


Esentiala va fi mobilizarea electorarului activ, care il sprijina pe Dumitru Oprea.


Din cate inteleg, alta a fost atmosfera in tabara PSD. Membrii staff-ului erau nervosi ca le-am devoalat planul murdar de a-i enerva pe ieseni prin lipirea colantelor cu Dumitru Oprea pe parbrizele masinilor particulare. Pesemne ca disperarea din tabara PSD este foarte mare, din moment ce echipele partidului au facut si astazi propaganda prin oras (avem fotografii in acest sens), incalcand legea. De altfel, PD-L a si facut plangere la Biroul Electoral Muncipal pentru ca PSD a continuat sa utilizeze astazi corturile intinse prin oras, desi legea le interzice acest lucru.



Irina



13 comentarii:

  1. E ceva strigator la cer cu ce se intampla in Iasi! Campania s-a incheiat oficial dimineata, iar PSD-ul circula in voia cea buna in oras, corturile lor incarcate cu afise nu au fost clintite din loc si nimeni nu intervine. Pana unde mai poate merge tupeul lor? Se poate face ceva, uitati-va la Cluj, Piata Neamt!! Deschideti-va ochii ieseni si mergeti la vot!!! Nu se mai poate asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...foarte frumos din partea shefei ca are grija de cei care au sprijinit-o...toti si-au meritat pe deplin cu totii berea si micii....
    Cat despre actiunile PSD ...si tardiv si tarziu...:)

    P.S....ca de noi am avut noi grija }:-), dar si :-((......

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt toti prietenii mei de pe blog,
    Miine incepem sa ne adunam dupa ora 14 la sediul meu de campanie
    De acolo vom pleca impreuna spre sediul de campanie pdl pt exit polluri.
    Va astept cu mare drag la sediu oricund aveti chef sa traiti intens alaturi de noi si sa ne bucuram impreuna de toata munca din ultimele luni.

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaaaaaaaaa,
    am uitat...;)))
    De obicei am emotii...in seara asta sunt f linistita!!
    Va spun sigur ca e de bine!!!
    Cu ajutorul vostru miine bem sampania!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce ma mira k la mine in krtier si amu sunt....pe stalpi.....rushineeeeeee...autosesizarea autoritatilor ....NU EXISTA!!!

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta ideea celor de la psd de a va fura voturi pe final.
    Oricum daca voi gasi maine dimineata un stiker cu Oprea pe masina mea, o sa vin la sediul PDL si voi cere si eu astfel de stikere.Dupa , ma voi duce acasa la Nichita si-i voi face varza gardul din fata casei.Doar asa ,...de deranj.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm...

    Am pus si eu o sampanie la rece pentru maine.
    Si eu sunt linistit. E o seara frumoasa.
    Romania a castigat in amicalul cu Muntenegru.
    Saracii muntenegreni.
    Oare cum e gustul infrangerii in fotbal? In politica ne va zice Nichita.

    RăspundețiȘtergere
  8. isterici sunt de obicei comunistii din cate stiu eu pentru ca tot timpul au impresia ca numai ce zic ei e bun si daca nu e asa ii ia nebuneala.dar din pacate timpul lor a expirat.IESENI TREBUIE SA SCAPAM DE CULOAREA ROSIE DE COMUNISTII ASTIA OBOSITI PT CA TIMP DE PATRU ANI NU AU FACUT NIMIC.VA ROG MULT MERGETI LA VOT NR1 E INTOTDEAUNA CEL MAI BUN.VREAU SI EU DE MAINE SA SIMT CA TRAIESC INTR-UN ORAS CA CEI DIN CLUJ SAU TIMISOARA SAU PIATRA NEAMTSAU ETC .NICHITA VEZI CA VIN DUPA TINE MA CRETINULE SI NU O SA-TI PARA BINE.CASTIGAM DIN PRIMUL TUR FITI SIGURI.LA VOT IASULE.
    100%IESEAN

    RăspundețiȘtergere
  9. @irina 22.05 : Irina nu uita !! asa ca oricine ai fi fost in spatele butoanelor aseara...n-ai fost ispirat(a) :)))

    Voi veni diseara la PD-L imbracat in alb-rosu (sic!)....sa vin cu masina...sa vin fara....e singura mea necunoscuta pe ziua de azi...in rest "in the end, there can be only one"...vorba lu' ala de zbura capete...

    P.S. Acu' ma duc la vot ca am o zi lunga si nu voi fi pe-aproape...

    RăspundețiȘtergere
  10. Lasatzi vrajelile shi taiatzi-o la vot cu bunici cu neveste cu amante cu amntzi cu .....totzi shi votatzi !
    IDEAL ESTE CA ASTAZI PE BLOG SA NU APARA NUME DE PARTIDE SAU CANDIDATZI SAU ORICE ELECTORAL !

    SA AVETZI BAFTA
    CARCOTIMEA MEA !

    RăspundețiȘtergere
  11. Aha vra sa zica asha nea Juniorule, atz tras-o cu mici cu bere !!!!!!!!!!.......asha-i cand ai pile la imparatzie !
    Maaaaaaaah leneshilor la vot cu voi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum am observat dupa ce am vazut fotografiile :

    - fosta candidata bea bere de carutzashi !

    Maaaah sper ca nu atzi lasat gunoi in urma voastra precum se obishnuieshte la romani !

    Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  13. i'm back...plin de fum evident, de la gratar :)))...cat fac un dush si apoi ies in oras..vad io' un' ma opresc...

    @rosca(!! :))) - am fost si ieri si azi la mici, da' fara bere ca io's sofer pe viatza :)))...si separat...fiecare la staff-ul lui; da' in seara asta amestecam sigur paharele :)))

    RăspundețiȘtergere