miercuri, 14 mai 2008

Primaria si mitomania

E greu de spus daca primarul Gheorghe Nichita mai are cel mai mic simt al masurii. Stilul bombastic in care isi prezinta bilantul ultimilor 5 ani, fara sa clipeasca, fara nici cea mai mica tresarire a fetei, ma face sa cred ca avem de-a face cu o problema mult mai grava, intalnita la multi dintre politicienii lasati prea mult in functii de conducere: mitomania. Adica, mania de a inventa fapte care nu s-au petrecut in realitate, de a minti cu nerusinare.

Ultima mostra, derulata in direct la Antena 3, ar trebui sa intre in analele Cartii recordurilor: cele mai multe minciuni spuse in 60 de secunde. Pe langa cele despre care stim mai demult – ca isi aroga pana si investitiile marilor retaileri – au aparut unele noi:

Drumurile si trotuarele din Iasi sunt foarte bune. De fapt, sunt doar peticite.

In cartiere este cat se poate de curat. In realitate, mizeria ne agreseaza in mai multe zone.

Este primarul numarul unu din Romania la obtinerea fondurilor europene. In fapt, nu a obţinut nimic.

A atras investitii in oras de 1,4 miliarde euro. Este o cifra umflata de cel putin o suta de ori.

Reuseste sa faca din Iasi a doua capitala economica a Romaniei. Orice economist rade cand aude asemenea proiectii.

A lansat proiecte de 600 de milioane de euro pentru infrastructura. Nu a lansat nimic, sunt toate pe hartie.

A obtinut 20 de milioane de euro pentru groapa ecologica. Proiectul a fost ratat inca din 2005.

Iasul urmeaza sa devina capitala culturala europeana in 2012. Pana in 2019 sunt stabilite deja orasele care vor fi capitale.

Situatia, de fapt, este de rasu-plansu. Nici stii ce sa mai spui cand vezi atat tupeu si nesimtire. Sa nu vorbesti despre ea, zilnic, inseamna ca-i esti partas. Daca nu o respingi, inseamna ca o accepti. Asemenea fabulatii trebuie sanctionate. Sa-i punem mincinosului piciorul in prag!


Iata cateva declaratii din timpul conferintei de presa PD-L de astazi:


1. Propunerea mea de a-l introduce pe primarul Gheorghe Nichita in Cartea Recordurilor


2. Iata cu ce realizari se lauda primarul Gheorghe Nichita si care este realitatea




Irina

17 comentarii:

  1. Moaaaaama ce "telectuali suntetzi :

    " Sa-i punem mincinosului piciorul in prag!"

    Mai expresiv ca sa intzeleaga tot boborul care nu-i "telectual ca voi in loc de :

    "picior in prag"

    trebuia :

    "picior in fund"

    sau cum se zice la noi :

    "spitz in cur "

    Bleaaaaaaaaaah !

    Mah ca mi-am adus aminte .....da OPREA asta ce proiecte are ca n-am prea intzels nimic pana acum .....face shi el un metrou, o statuie o ...varza ceva ? ...dar nu d-aia de Bruxelles ca-i fada shi fara gust !

    RăspundețiȘtergere
  2. remarc doua obsesii:
    obsesia Irinei Schrotter(sau cine scrie pe aici) pt Nichita(prezentat ca un Criminal Odios, zi de zi) si obsesia(de fapt, complexul) Capitalei. desi de la 1859 nu mai e decat capitala de judet sau regiune, ideea ca Iasul sa fie capitala a ceva(economica, culturala, modei,mondiala, europeana etc) e prezenta constanta in mentalul colectiv iesean.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooooooo vai dar cine a spus ca NICHTA-i criminal odios ? Este doar:

    1. O LOAZA DE PSD-ist
    shi-o
    2. JAVRA DE COMUNIST

    Da acuma pi buni ...matali de shi crezi ca s-a facut blogu" ista ?.......

    CA SA-L INJURAM IN MOD ORGANIZAT PE NICHITA :

    ROBINETUL SHI SUPAPA LUI !

    Apropos maaaaaaah, mai ieshitzi cu "shtersul" prin orash ca sa vada iesenii pe cine trebuie sa voteze !....ca NICHITA shi astazi a fost la tv c-o interventzie telefonica !

    Hihihi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihihi anonimule vezi ca te da de gol verbul "a fi" adicalea :

    este shi nu e

    ca-ntradevar pi la noi prin Regat:

    E MAI MULTZI DACA-S MAI PUTZINI DE-O SUTA !

    Hihihi .....

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca se intampla ca prin commet-ul meu de ieri sa ma fi sters de la sufletul Irinei, asta e! dar nu cred, mai ales ca era vorba doar de niste intrebari si nu de fapte. Imi place sa cred ca, indiferent ce ar fi in joc, Irina e corecta in aprecieri - o sa-mi dau seama de asta la proxima intalnire de cafea :))))

    Deci,
    Am asteptat pe cei trei crai de la rasarit sa-si expuna schitele de program (adica cele citite de toata lumea in Ziarul de Iasi). Am observat ceva interesant citind comentariile de pe-acolo. Si anume ca lumea e dezorientata !!! Nu stie cu cin' sa voteze. "Pacat ca sunt doar acestia trei" -spune cineva. Maine ar fi trebuit sa apara solutiile Irinei, nu-i asa? (desi,daca e dupa fostele sondaje, ar fi trebuit sa apara azi). In conditiile astea, pozitia initiala de candidat "iepure" era ideala...in fine, n-a fost sa fie...

    Despre candidati...n-am inteles nik de la nimeni ...toti: "vreau sa fac..., imi propun sa..., am in vedere...., preocuparile mele vor fi..." niciunul nu da nici o solutie !!! Sau care bajbaie vreuna e incoerenta, dovada ca e doar la nivel de promisiune (inutil sa mai adaug electorala) si nu va fi realizata nici in doua cincinale.
    Prea multe n-am aflat nici din
    proiectele/solutiile Irinei la momentul X, pentru ca nu era in campanie si era pasibila de sanctiuni. Acum nu are pozitia necesara pentru a dezvalui din solutiile sale si probabil protocolul negociat cu PD-L o impiedica sa vina cu solutii proprii. Cine pierde, deci ? Noi, Iasul, Irina? poate fiecare cate putin...
    Macar neoficial, as fi fost interesat de programul Irinei, puteam sa pun in balanta care este aportul real la programul d-nului Oprea. Ca despre aportul de imagine e clar : 95% !!!

    Wait! Antena 3 se prinde in toata tara,nu? Pai, jucatorul Nichita poate doreste - ca la fotbal - sa se transfere la alta echipa... hai sa-i dam drumul! GRATIS !! A jucat destul pentru Iasi. Si a jucat cam prost! S-a jucat de-a administrarea orasului. Domnule (inca) primar, mesajul meu pentru d-voastra de azi este "TIME OVER" deci "GAME OVER"!!
    Si nu incercati sa reluati jocul...pur si simplu creditele nu va sunt suficiente sa restartati
    jocul !!!

    P.S. Nu'sh daca i-o fi placut d-nului Oprea la RFW da' tare mi-a placut sa-l vaz tintuit in scaun 3(+3) ceasuri... pentru cat o freaca/convoaca pe Irina la actiuni portocalii ! A meritat !!! Desi e prea putin :))) !!!

    Mai e ceva... dar las pentru finalul campaniei... sau daca am ocazia pana atunci o sa-i transmit Irinei live....

    ..scriu mult..ca poate nu citeste nimeni :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru Stefan Jr.
    Citesc totul...
    Nu ma supar decit f rar...iar pe tine niciodata!!...
    Miine bem cafeaua ????

    RăspundețiȘtergere
  7. Ziiiii mah Stefane : DA !...nu fii fraier !

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Irina : OK, astept beep-ul !!

    RăspundețiȘtergere
  9. INTRATZI PE :

    http://www.cotidianul.ro/ion_iliescu_liiceanu_e_lichea-45804.html#comentarii

    PORCAITZI LICHEAUA SHI FOSILA COMUNISTA ILIESCU, CARE A AVUT TUPEUL PENAL SA SARA CA O HIENA TURBATA LA GATUL LUI LIICEANU !

    Nu mai lasatzi ordinarii ashtia de PSD-ishti sa ne calce demnitatea in picioare jos cu ei de la putere shi direct la parnaie !

    SA CRAPE SUFLETUL IN TINE ILIESCULE ASHA CUM AU CRAPAT SUFLETELE CELOR DIN PUSHCARIILE COMUNISTE!!!!!
    JIGODIE COMUNISTA ORDINARA !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi pare rau k la noi numai asa se face treba.....numai in campania electorala....din 4 in 4 ani....shi atunci superficial....

    PACAT PENTRU CELE 7 COLINE!!!

    FLY FISH

    RăspundețiȘtergere
  11. @ toti
    Urmariti aici
    http://www.horatiubuzatu.ro/
    seria de clipuri.
    O sa vedeti unde se duc banii vostri si unde probabil ca tinteste Robinet...
    Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  12. Din pacate, mare dreptate aveti doamna Irina. Atita tupeu la acest Nichita ma intreb daca nu cumva tine de patologic. Sincer. Minciuni peste minciuni iar interviul publicat azi de Ziarul de Iasi completeaza perfect portretul candidatului Nichita: tupeu colosal,carentze majore in exprimare,semianalfabet, mingicar, incompetenta, dezastru,promisiuni fara acoperire,idiotenii,inclacarea legilor,jaf din banul public, matrapazlicuri,dezinformare,proiectul Palas, spaga, vorbarie... toate aceste "complimente" regasindu-se din belsug pe forumul ziarului.La realizarile tupeistului si cu asemenea "calificative" cum sa mai rabzi si sa nu dai cu el de urna, la vot? Faceti ceva ! Iesiti si spuneti oamenilor ce li se pregateste, cum sint mintiti si prostiti de un personaj ce face orasul de rusine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru dan/ora 19.00

    Mda site extrem de echilibrat, prezentare foarte buna se vede mana de baiat care shtie ce inseamna meseria !
    In plus, blog-ul cu postari echilibrate shi "curate"
    O singura intrebare am insa pentru domnul HORATZIU BUZATU :

    CE DRACU CAUTZI MAH OMULE IN SLEAHTA LIBERALA ?.....PACAT !!!

    ....se pare ca shi cunoscutzii tai tzi-au pus aceasta intrebare !
    ...... iata exemplu o postare de la tine din blog, copy/paste:

    "matemca a scris:
    5 Mai 2008 la ora 7:47 pm
    Stimate Domnule Buzatu,

    Spuneti Domnia Voastra:

    “Sunt constient ca am facut o greseala, mergand într-o directie pe care am crezut-o corecta.”

    Ma tem ca atunci n-ati facut o greseala.
    Greseala ati facut-o acum.
    Ma tem ca locul Domniei Voastre nu este alaturi de nepotul Ghizellei Wass, de fiul securistului Orban sau de fostul student repetent Crin Antonescu.
    Si nici de premierul Tradiceanu, caruia i-ati cadorisit o gaina!
    Oricum, va port aceeasi simpatie!

    matemca "

    Deci nea Dane, "matemca" (sper sa intzelegi de ce am pus ghilimele )problema liberala iesheana se inscrie in alte coordonate shi anume :
    1. Relu Fenechiu
    2. afaceri necurate
    3. mita
    3. coruptzie
    4. mitomanie
    5. homosexualitate

    Exista oameni de calitate in PNL doar ca aceshtia nu se vad fiind trashi in mocirla de catre indivizi ca Fenechiu, Ghishe, Tariceanu....shi daca vrei itzi spun mai mult : sa shtii ca PNL-ul trebuia sa fie mana in mana cu PD-ul acum, de aceeashi parte a baricadei ...din pacate niciodata un

    BARBAT GOLAN MISHTO

    nu o sa poata ajunge la un numitor comun cu o

    SHLEAHTA DE HOMOSEXUALI

    .... shi repet pentru a nu shtiu cata oara NU-s PD-L-ist (am prieteni foarte buni printre varfurile PNL-ului)..... sunt doar un invershunat anticomunist !!!!

    Bleaaaaaaaaaaaah

    PS.
    Daca cu adevarat eratzi liberali nea Dane atzi fi pus vot langa vot shi atzi fi dat paiatza fosilei comuniste de la Bucureshti afara din primarie, dar interesele fenechileshti nu permit acest lucru, din contra prin subterane atzi mai batut shi palma cu PSD-ul lui Nichita !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Circotila,
    Circotesti vrute si nevrute,
    Eu am pus spre urmarire site-ul doar ptr. videoclipurile seriale de urmarit..
    Eu pe undeva i-am pus aceeasi intrebare, de ce inapoi la PNL si nu in PD-L.
    Sa-ti mai spun o treaba, am mai zis-o pe aici prin experienta mea sinajult de centru-dreapta, asta neinsemnind ca sint cu un partid anume.
    Acum partidul momentului este oarecum PD-L dar eu vad pe termen lung tot un PL ca reprezentant a ceea ce simt eu.
    Ptr. mine un partid nu e legat de un nume, eu gindesc f independent si de aceea nu ma intereseaza numele ci mesajul.Ptr mine Irina e
    un om bogat care prin posibilitatile ei materiale si convingeri putea transmite un mesaj care acum e transmis trunchiat, intelegi.
    Ba m ai mult de frica unei infringeri totale si din calcul de moment se raliaza cu PD-L care inca odata nu e un adevarat partid de centru dreapta ci numai de conjunctura....
    Eu o inteleg perfect chiar dc. nu sint de acord, a ales raul cel mai mic ptr a detrona o pramatie ca Robinet.
    Ma mir cum l-a sustinut acum 4 ani, numai cind il auzi cum vorbeste te indepartezi de el si incerci sa nu ai nimic de-a face cu individul, dar poat e interesele clanului Schrotter erau altele atunci, spun clan cu un inteles bun ptr ca asta e.
    Sa vedem acum...
    Sa nu uitam ca sotul zaharia e bagat in afaceri cu pamint, imobiliare, etc, deci interese puternice...
    Sa sti si tu ca eu inca nu am vazut pe cineva in Ro. care va face o afacere in acest domeniu fara profit 100% sau mai mult, deci din acest punct de vedere nici Schrotterii nu sint mai tari.
    Eu i-am spus ei asta si ca vreau sa demonstrez ca se poate face din o afacere imobiliara o treaba din care se poate cistiga atit partea privata cit si comunitatea. Nu sint inca in masura sa demonstrez dar incerc, partea proasta este ca sistemul frineaza totul...
    Deci rabdare si tutun....
    si urmariti in continuare serialale lui Horatiu
    Mosule de 18 ani las-o mai moale cu criticatul pe altii ca nu prea ai dovedit nimic, acuze doar dar nimic concret, cum fac aia sau ailalta...
    I-am pus o intrebare lui Irina, cine a mai semnat pactul ptr. Iasi,
    tacere, si gresit spun eu ptr ca nu se dezbate acest fenomen...
    Cu stima.
    PS
    din experienta mea pactul este f f bun , progresiv ptr. Ro. si aplicat de zi cu zi in Canada.

    RăspundețiȘtergere
  15. Batzi campii in stil canadian pe pamant carpatian .....eshti total shoparlist-fitilist, shi mai las-o-n artzaru ma-sii cu Canada asta ca mie cel putzin mi-ai impuiat capul ...ia un copy / paste despre ce zicea un amic de-al meu despre Canada pe forum :

    "CITAT(HARAP_ALB @ Oct 7 2007, 07:02 PM)
    Ma bucur mult ca te-au delectat putin povestioarele cu si despre FAUNA din Canada. Da-mi vaie sa te felicit inca odata pentru inaltul SPIRIT PATRIOTIC de care dai dovada. Esti un ADEVARAT ROMAN si un PATRIOT AUTENTIC.

    Cu tot respectul, mi-ar face mare placere sa ne cunostem personal, la revenirea mea in tara. Voi scapa din IAD (TARA ARTARULUI) la jumatatea lunii decembrie. Ma intorc dupa câtiva ani buni de COSMAR CANADIAN!

    M-am scolit aici in Canada si vin sa vars icrele in România, mamei noatre a tuturor Românilor. Cine nu-si iubeste TARA, nu-si iubeste nici mama care l-a facut!

    Salutari si sa ne vedem cu bine ACASA! BINECUVANTATA FIE IN VECI SCUMPA NOASTRA ROMANIE!!!"

    Poveshti castravetziste despre Canada vinde la ashtia care nu cunosc ce-i artzaraul nu la gradinaru" ...cand io faceam pish in Niagara tu mancai salam cu soia shi cantai ode preaiubitului conducator !

    Bleahhhhhhhhhh

    PS.
    A uitasem eshti asha de p-afarist ca nici macar nu shtii urmatoarea chestie :

    CANADA ESTE O MONARHIE CONSTITUTZIONALA BAHHHHHHHH TILICA PNL-ist, ADICALEA TANTI REGINA ELISABETA II-A ESTE SHEFA LOR ....DECI N-ARE NIMIC DE-A FACE CU ROMANIA MOASTRA !

    Nu ma mai logez ca nu merita efortul !

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Circotila,
    Amice, esti bolnav rau cu capul,
    ura ta anticomunista te-a orbit, apropo zici ca esti anticom si ai prieteni inalti in PNL, eu ma indoiesc la ce scri tu si caracterul tau de pupincurist.
    In legatura cu pipi in Niagara falls
    mai gindeste-te , eu zic ca visezi, nu sti ce e aici...
    Amicul tau care se grabeste sa plece din tara frunzei de artar in tara rugby-ului de artar probabil ca nu a mai suportat asuprirea de clasa...
    In legatura cu regina Elisabeta a-II-a, nu mai discut cu tine ca nici macar nu sti de ce e vorba si ce se poarta in politica aici in legatura cu acest subiect.
    Ti-am mai spus pe meleagurile dimbovitene si citeva sute de km prin imprejurimi se pracita discutia goala cu care e mai mare si mai tare...
    Hai la treaba mosule dc. vrei sa fie in ro ca in Canada peste 50 de ani. Dc. sti , ca de vorba sint multi buni, mai bun i ca tine.
    Si fi atent la seroialele lui Horaqtiu si stai si gindeste inainte de a vorbi...
    Inca o data de ce e tacere deplina in legatura cu semnarea pactului ptr. Iasi, zic eu un document de referinta in renasterea regionala ( din umila mea experienta canadiana).
    in alta ordine de idei dc. esti din sectorul 5 sau dc. sti pe unde e ala , voteaza anti Vanghelie ca tiganii ne-au facut de risul penisului in Europa si nu numai.
    Dc. cumva nu oi vi si tu din specia rroma, dupa limbaj nu esti departe si chiar la gindire te asemeni putin cu ei....
    Hai ca mai amuzat si de aia spun Cu stima,
    Dc. sti ce e aia.
    Astept provincia in legatura cu pactul....

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru Dan : AI DREPTATE !!!!!!

    :))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere