sâmbătă, 17 mai 2008

Misterul de la Realitatea TV

Daca ati urmarit dezbaterea de la Realitatea TV, de alaltaieri, ati sesizat probabil ca a existat o neconcordanta intre scorurile la sondajul prin SMS afisate pe ecran si cele citite de prezentatoarea emisiunii.

In timp ce moderatoarea Andreea Cretulescu a prezentat de doua ori cifrele urmatoare – Gheorghe Nichita - 42%, Cristian Adomnitei - 41%, Dumitru Oprea - 17% –, pe ecran a aparut ulterior, pentru scurt timp, o cu totul alta ierarhie, in care Dumitru Oprea conducea detasat, cu 64%, urmat fiind de Gheorghe Nichita cu 24% si Cristian Adomnitei cu 12%.

Banuiala noastra este ca cifrele afisate pe ecran erau cele reale si ca, din motive misterioase, pe hartia prezentatoarei a aparut cu totul altceva.

Putem primi o explicatie?




Irina

4 comentarii:

  1. Bravo!

    D'na Irina,

    Acest detaliu l-am observat si eu dar am considerat ca este o eroare din regie.
    Dar, sa nu uitam ca tot la Realitatea TV, inainte de decizia de a va alatura Domnului Oprea, ati fost invitata intr-o seara la o emisiune si din motive usor de inteles nu ati mai intrat in platou.
    In plus, datorita implicarii dvs. in politica, evenimentul Romanian Fashion Week - eveniment total apolitic si reprezentativ pentru Romania - a fost cam ignorat de majoritatea televiziunilor romanesti.
    Coincidente?
    Nu.
    Majoritatea televiziunilor din Romania sunt controlate politic.
    Cum de ce?
    Telespectatori, statistica, cifre, voturi, stiri, mind control.
    Putere.
    Bani.

    Si din cand in cand, reclame la detergenti.

    M-am prins vrajitoarelor?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Irina,
    Eu nu am prins faza cu sondajul afisat pe ecran dar inainte de o pauza am auzit valorile pe care le spui si mi s-a parut ceva curios
    la aceste valori, sa va mai spun ceva, In N. America au existat in decursul timpului incercari ieftine de influentare a electoratului, si baietii au invatat lectia.
    Televiziunile nu au voie sa faca sondaj care sa fie anuntat imediat,
    nu se face contra bani, si cind sint intrunite conditiile legale de sondaj la TV, valorile sint puse la dispozitia tuturor participantilor, voi trebuie sa face-ti local si national scandal pe tema asta, nu o lasati asa...
    Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnilor,unii dintre dumneavoastra spuneti ca televiziunile n-au voie sa faca sondaje.Asa o fi,dar primul sondaj pe baza de voting pe site-ul realitatea.net,a fost anuntat de domnisoara Cretulescu,iar cel de al doilea realizat pe baza de SMS-uri,nu.Acest sondaj arata in felul urmator:1.Nichita=24%;Oprea=64%;3.Adomnitei=12%.El are numai o importanta mediatica,dar trebuia dat.I*n acest caz domnul Oprea a fost dezavantajat iar comentariile rautaciase de pe blogul domniei sale,ieri,au curs cu duiumul.

    RăspundețiȘtergere
  4. sorry, de lipsa de reactie am fost plecat...

    Mai sa fie...si mie mi s-a parut ca vad acelasi lucru...am avut un mic semn de intrebare ,dar ora fiind inaintata...am zis ca poate visez (visez frumos, nu? - remember, Irina, de acel 66% pe care ti l-am oferit acu' vreo 2 luni? - sunt pe aproape, chiar daca cauza pentru care militam si-a schimbat oarecum mentorul) !!!
    Deci nu fu vis !!! In cazul acesta Realitatea este un "bull shit" de canal TV(scuze pentru cuvantul canal), iar fatuca aia, (Cretulescu?) consider ca s-a prostituat in meseria ei. Ca si Radu Moraru cu ceva timp in urma!!...cine e patron pe-acolo? S.O.Vantu? Mai sunt necesare comentarii suplimentare?

    P.S. In W-E am fost pana la Barlad, stie toata lumea: un mic oras provincial unde nu se intampla mare lucru...dar despre ce am vazut acolo o sa va povestesc intr-un episod ulterior...poate dupa alegeri ;))) din motive pe care le voi enumera atunci..daca uit ..sa-mi aminteasca cineva...evident daca intereseaza...:)))

    RăspundețiȘtergere