vineri, 30 mai 2008

IMPOSTURA NU TREBUIE ACCEPTATA!

Va sunt datoare tuturor cu o explicatie. In 2004, a fost publicat un mesaj de sustinere din partea mea pentru Gheorghe Nichita. Sa va spun povestea acelui mesaj. In campania electorala, am fost sunata de cineva din staff-ul PSD pentru a ma intreba daca sunt de acord ca numele meu sa fie trecut intr-o lista de sustinatori de-ai lui Gheorghe Nichita.

Acordul meu de a aparea pe lista a fost urmat, de fapt, de publicarea unei casete publicitare in ziare in care imi era atribuit un mesaj care nu-mi apartinea şi pentru care nu mi s-a cerut niciodata acceptul.

Zilele acestea, am avut o strangere de inima. Am citit in ziare texte copiate parca la indigo de sustinere a lui Gheorghe Nichita şi puse sub numele unor personalitati ale Iaşului.

Am fost convinsa ca metoda folosita a fost exact aceeaşi ca in 2004 şi ca Gheorghe Nichita a mizat pe bunul simt al oamenilor care şi-au construit un nume prin munca lor de-o viata.

Pentru a-mi verifica banuiala, am vorbit cu doua dintre personalitatile al caror nume a fost folosit in campania electorala a lui Gheorghe Nichita. Bujor Prelipcean şi Cristina Nichita mi-au confirmat ca nu li s-a cerut acordul pentru textul publicat, care nici nu le apartine. Sunt convinsa ca lista numelor folosite abuziv este mult mai mare.

Iaşul este un oraş al bunului simt.
Impostura nu trebuie acceptata!



Irina

11 comentarii:

  1. 1.Eu sunt Primarul tău! Să nu ai alţi primari afară de mine!
    2.Să nu-ţi faci chip cioplit sau altă asemănare şi să-ţi imaginezi că va fi primar la Iaşi!
    3.Să nu iei numele MEU de pe toate parcurile!
    4.Adu-ţi aminte de pomana electorală a lui nichi şi o cinsteşte!
    5.Cinsteşte baba şi partidul roşu ca bine să-ţi fie ţie bine şi multi ani să traieşti pe Pământ.
    6. Să nu ucizi decât speranţa ieşenilor!
    7. Să nu trăieşti în desfrânare cu toate fondurile europene!
    8.Să nu furi decât de la primărie!

    continuarea pe www.bonti.wordpress.com ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sesizat si acum patru ani acest transfer perfid de incredere preluat de stafful lui Nichita spre a-l servi, pe tava, iesenilor. Cum sa alaturi primarului care n-a facut nimic pentru oras cu numele doamnei Nichita, creatoarea de moda recunoscuta a Iasului, o femeie ce si-a cladit un imperiu prin multa, multa munca si respect enorm fata de cei ce vin la prezentarile ei.Cum sa terfelesti in public numele lui Bujor Prelipcean, un artis de mare rafinament cunoscut in toate continentele lumii. M-am intrebat ce cauta dr. Burlea alaturi de Adomnitzei cind el chiar nu mai are nevoie decit de sanatate pentru binele iesenilor. Insa cind l-am vazut pe acad. Cotea in lista lui Nichita mi-am zis ca nu poate fi adevarat. Un om de valoarea d-lui academician nu trebuia sa se coboare la nivelul actualului primar. Chiar nu trebuia. Impostura, doamna Schrotter, este firul de care se agata primarul Nichita, poate, poate, ii mai prosteste o data pe ieseni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incă unul din ieşenii despre care PSD pretinde că-l susţine public pe Nichita neagă aşa ceva
    30 Mai 2008

    După ce Irina Schrotter a anunţat că Bujor Prelipcean şi Cristina Nichita neagă că ar fi fost de acord să apară în casetele electorale postate de PSD prin ziar în care se anunţă susţinere pentru Gheorghe Nichita, şeful Blocului Naţional Sindical, filiala Iaşi are o reacţie asemănătoae: ”BNS nu sprijina pe nimeni in campania asta. Nu m-am pozitionat in nici un fel, dar mai rau este ca acolo apare o declaratie de-a mea, dar eu nu am facut nici o declaratie de genul asta. Si deodata ma trezesc ca sprijin un anume candidat. Nu pricep de ce au facut asta. Nu am dusmani nicaieri, nici in PSD, dar nici la PDL sau PNL. Au pus acolo declaratia mea, fara sa ma intrebe cineva si pe mine daca sunt de acord sau nu”, zice Doru Alexandrescu. (A.D.)

    RăspundețiȘtergere
  4. pana una alta nu vad nicio diferenta remarcabila intre Oprea, Nichita, Schrotter, Carlan, Fenechiu etc.
    ce remarc e amatorismul iesit din comun la PDL_IS.
    Care e de fapt mesajul subliminal cand pui poza irinei schrotter alaturi de titlul"Impostura nu trebuie acceptata" sau alaturi de titlul " Adevar sau minciuna" sau caricatura lui Oprea aluturi de titlul"Feriti-va de pacalici".
    Toate astea nu le-a facut Nichita si echipa lui de campanie murdara...aceste capodopere sunt facute chiar de echipele de campanie care ar trebui sa ii ridice pe cei ce au platit.
    legat de intalnirea tv. spre exemplu dialogul in care Oprea il acuza pe nichita care se vede in video link
    http://www.youtube.com/watch?v=mLVJ1yvDM8E
    Nichita e filmat cu camera de mai aproape, Oprea e mai departe(unu care vorbeste de aproape e mai congvingator decat unu de la distanta),plus ca incadrandu-l altfel pe Oprea, il face mai mic...si mai mic decat e.. Nichita e incadrat OK, bustul, la Oprea e aproape jumate din el..si cand se agita,maini etc.. efectul e accentuat.
    Cand Nichita intreaba zambind " Care?" sta bine in cadrul, ferm, in timp ce Oprea se agita mititel un pic mai in spate...Chestia ca nu a fost negociata explicit o incadrare identica arata iar amatorism. E usor de zis acu ca a fost conspiratie,ca pe Oprea l-a filmat sa para mai mic.
    Sincer, nu vad nicio tragedie ca pierd Oprea si Carlan..si Irina Schrotter.
    Nu au oferit nimic. Numa speculatiuni,acuze...Romania o sa aiba o sansa cand o sa scape de toti astia din prin plan:alde Becali, Iliescu, Vadim, Basescu, Schrotter si alti smecherasi care se baga in fata. Modul lor de abordare e castigator pt ei si perdant pt societate.
    Credeam ca cineva care a facut ceva bani, are aparent interese mai rafinate, se imbraca mai bine, mananca mai bine, poate veni cu solutii mai bune, dar irina schrotter s-a dovedit o mare dezamangire. Nicio solutie, nimic...doar atacuri. Fenechiu e o caracatitza...cam atata a putut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si oare de ce abia acum doamna Schrotter ati tinut sa faceti aceste precizari legate de asocierea numelui dumneavoastra cu Nichita in 2004?Atunci nu va imaginati Iasul fara Nichita si acum nu vi-l imaginati fara Oprea.In 2012 pe mana cui mai mergeti?Macar spuneti-ne de acum, ca sa stim la ce ne asteptam.Trist doamna Schrotter cum va schimbati optiunea politica. E tot un fel de traseism, dar fara acte.

    RăspundețiȘtergere
  6. La Irina-n poartă / ‘I-o pisică moartă
    23 mai 2008 by lucianpostu

    De fapt, cadavrele de la poarta fostei candidate sînt două. Pretind că au blană jurnalistică şi acesorii anatomIce masculine, dar duhnesc de la o poştă a eunuci la curtea cu ţeapă galbenă a fenechismului unilateral subdezvoltat.

    Cei doi fenechişti sub acoperire au numele de cod ” Fane Sus N-ai ” ( nici jos n-are, dar ăsta-i necazul lui …) şi ” Găurel Dublaşu “. Duetul pseudo-jurnalist e, mai degrabă, fenechisto-adormiţist. Căci, pe lîngă partizanatul pro-penelist ( mai nătîng la Sus N-ai, mai reptilos la Dublaşu ), pe cei doi îi leagă faptul că jumătăţile lor feminine iau leafă în subordinea directă a menistrului Adormiţei.

    Cum se împacă solda şi lupta penelisto-adormiţistă cu leafa şroteristo-portocalie ? Dar războiul liberalo-pedelist cu trepăduşii sifonari cu două feţe ? Ori poate că cei doi microbi sînt folosiţi de ambele tabere, pe post de ţevi de unică folosinţă, dar de multiplă întrebuinţare…

    Probabil că de asta şi duhnesc aşa. De la o poştă…

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu credeam ca se va ajunge la asa ceva. Am crezut ca prin implicarea dumnevoastra lumea ieseana politica va aborda altfel campania. Ma uit la ceilalti, ma uit la dumneavoastra si vad de fapt, acelasi meschin mod de a face campanie. Va anumt ca am discutat oficial cu domnul Prelipceanu care, spre surpinderea mea nu spune acelasi lucru pe care il spuneti dumneavoastra. Sunt dezamagit de modul josnic folosit pentru a-i ataca pe altii. ma asteptam la un adevarat joc, nu acuzatii meschine cauzate de disperarea de a nu pierde alegerile. Cu stima, cineva apropiat

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca adevarul supara foarte tare.
    Nu ma asteptam la asemenea reactii din partea dnului Tompea,pt ca stie ca tot ceea ce am scris e adevarat.
    Sunt convinsa ca atitudinea mea starneste uimirea staffului PSD care nu e obisnuit sa lucreze cu adevaruri,dar cred ca am intins o mana prieteneasca atator personalitati care s-au simtit cu siguranta folosite.
    Iar tupeul lui Gheorghe Nichita trebuia stavilit intr-un fel!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ptr. anonimul de la 14.47.
    Stimabile, te-ai dat in stamba rau. In aceste zile dumneata, pretinzindu-te mare cunoscator in ale politicii, emiti judecati de doi lei in loc sa fii capabil sa explici cum de e posibil ca Nichita care n-a facut nimic important pentru Iasi in cei 5 ani de cind s-a instalat in fotoliu de primar, te dai doct si explici, ca sa te afli in treaba, cam cum statea Oprea si cum isi cocosha bustul Nichita la tv. Oamenii asteapta de la candidati sa nu mai minta nu sa-si faca imagine cu scopul de a-i pacali cit mai perfect cu putinta. Asta e important acum si, fii sigur stimabile, tehnica asta de intimidare a adversarului o cunosc si copii de la gradinitza, nu mai merge.Mai ales pe blog. Nu-i mai subestimati pe ieseni ca nu mai e mult si-o sa primiti de la ei ceea ce meritati.

    RăspundețiȘtergere
  10. acum, pt ca avem alegeri locale toate nenorocirile vin de la primar, orice oras e de nelocuit, nu se mai poate asa 4 ani. la toamna, toate nenorocirile o sa vina de la guvern, romania o sa fie o tara de nelocuit, plina de coruptie etc.
    depinde ce fel de alegeri avem. dupa 15 iunie la iasi pSD va fi partidul de opozitie. el va acuza pe altii de minciuna.
    pana una alta(pt criticul meu...) la tv a fost cuvantul lui nichita contra cuvantului lui Oprea. iar ce am zis conta. oprea a facut figura unuia din public, un gica contra care striga: hotule, turnatorule! nu are nicio credibilitate. mai ales ca era un zvon. ce are turnatoria cu primaria? daca nichita a fost turnator tre sa fie votat oprea?
    oprea nu e nu nimic peste nichita. si din motivul asta nu o sa se zbata nimeni sa il faca pe oprea primar.
    oprea nu vine de pe alta planeta. are aceasi autosuficienta ca si nichita. a incercat sa joace rolul de tupeist PDL, pe logica "noi suntem a lu basescu, noi castigam".
    PDL e o mare gogoasa plina de PSDisti, PRMisti, PCisti si alte specii(inclusiv IS) care au trecut in barca noului partid prezidential.
    nichita minte ca e la PSd, iar flaiser, onaca, solomon de la craiova si altii ca ei trecuti de la psd la PDL spun adevarul.
    voua chiar nu va miroase ca si unii si altii au aceleasi metode(in unele cazuri "unii" sunt "si altii") ca nu e nicio diferenta intre PSD si PDL?

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Toti,

    Ma uimeste ce mare e capacitatea de intoxicare pro si contra.
    Acum avem din partea lui Oprea un program care poate fi scos in fata si comparat against peste 4 ani dc.
    va iesi primar.
    Nu stiu ce avem concret de la Robinet...
    Asa cu circotasul spunea mai sus
    nimeni nu mai e prost si peste 4 ani stim cum stam.
    Mult succes la vot Duminica.
    Lets Go DUMITRU.
    Hai RAPID.

    RăspundețiȘtergere